Postoperatieve bh's voor na de explantatie
Postoperatieve bh's voor na de explantatie
(Veel oudere linkjes werken helaas niet meer, maar er zitten nog wel veel werkende linkjes tussen bij recentere posts.
Nieuwe tips zijn meer dan welkom! X Luna)
Weet niet of deze al genoemd is,
het post-operatieve topje
http://www.sensiform.nl
Nieuwe tips zijn meer dan welkom! X Luna)
Weet niet of deze al genoemd is,
http://www.sensiform.nl
Als siliconen goed voor ons waren werden we er mee geboren...
Liever plat dan plastic...
Ben blij dat ik geen plofborsten meer heb.
Na explantie lichte chronische pijnklachten linkerborst met uitstraling naar rug en arm
Liever plat dan plastic...
Ben blij dat ik geen plofborsten meer heb.
Na explantie lichte chronische pijnklachten linkerborst met uitstraling naar rug en arm
O misschien ook wel handig inderdaad! Ik kreeg na de operatie een soort rekverband om maar dat begon na 2 dagen te schuren/zweten waardoor ik op de randen wondjes kreeg. Dus toen maar overgestapt op de sportbh.Pia schreef:Weet niet of deze al genoemd is,
http://www.sensiform.nl/pages/nl/collec ... ratief.php
Laatst gewijzigd door Wendy op 10 apr 2012 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Oh en trouwens voor de dames die een goede sport bh zoeken (vanaf cup AA) kun je eens kijken bij Kiesdejuistesportbh.nl.
Je kunt een vrijblijvende test invullen en daarna krijg je een persoonlijk advies welke bh het beste bij je past, ze verkoopt ook medische bh's.
Ik vind het wel een investering waard, ik sport dan ook 3x per week.
Clio
Je kunt een vrijblijvende test invullen en daarna krijg je een persoonlijk advies welke bh het beste bij je past, ze verkoopt ook medische bh's.
Ik vind het wel een investering waard, ik sport dan ook 3x per week.
Clio
okt. 2004: Mc Ghan ST-410MM 245 gr. op de spier
juni 2007 : explantatie ivm gezondheidsklachten + borstlift
juni 2007 : explantatie ivm gezondheidsklachten + borstlift

Even lezen graag
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
Bedankt Lies!lisa schreef:Voor als niks lekker zit...zoogkompressen bieden wat bescherming van tepel en borst. Lekker zacht. Ook droeg ik nog iets tussen Bh band en littekens, zodat het niet zo knelde. Je zou daar bv van die gaasjes tussen kunnen doen uit de verbandtrommel. Ik gebruikte oude Bh's waar ik de beugel uit haalde. Deze waren uiteraard minder gevuld, maar door de zoogkompressen zaten ze toch wel goed.
Zoogkompressen kan je zelfs bij de AH kopen...dus als je partner boodschappen haalt, kan hij deze mooi meenemen
Even lezen graag
Dank je wel faith voor je bh tip!faith schreef:Bij C&A heb je geweldige sport bh's! (met een vullinkje voel je je niet gelijk zo plat, je kunt hem er ook uit halen) alle bh's zaten bij mij niet lekker na explantatie, deze voel je niet het is een soort tanktini top. Een aanrader dus.
Even lezen graag
Meiden,
Ik ben net naar de Primark geweest en mijn mond viel open van de hoeveelheid keuze van sport en steun bh's!
En allemaal super goede kwaliteit en prijs ook! Zo hingen er bijvoorbeeld een 2-pack sportbh's (witte en een zwarte) voor €7!
Zelf heb ik ook nog wat ultra strakke topjes met spaghettibandjes gekocht a €3 per stuk!
Weet zeker dat veel meiden daar kunnen slagen!
Groetjes moonriver
Ik ben net naar de Primark geweest en mijn mond viel open van de hoeveelheid keuze van sport en steun bh's!
En allemaal super goede kwaliteit en prijs ook! Zo hingen er bijvoorbeeld een 2-pack sportbh's (witte en een zwarte) voor €7!
Zelf heb ik ook nog wat ultra strakke topjes met spaghettibandjes gekocht a €3 per stuk!
Weet zeker dat veel meiden daar kunnen slagen!
Groetjes moonriver
Even lezen graag
En hij is nu nog in de aanbieding ook. Ik had alleen als advies van dr van Loenen gekregen dat ik een strak hempje moest kopen, dat heb ik ook bij de Hema gedaan. Ik heb echt geen idee wat ik aan moet. Ik word donderdag geopereerd, ik neem wel en zo'n hempje en zo'n sport bh mee.Luna schreef:http://www.hema.nl/winkel/dames-en-here ... (21710499)
url even kopieren en in de adresbalk plakken
Dank je voor de tip!
Groetjes, Yvonne