Lieverd, je mag altijd vragen stellen! In jouw geval begrijp ik dat heel goed!
Wat dr. Niessen zegt is in jouw situatie zeker niet gek. Toch kun je ook, als je later lipo doet, nog steeds mooie resultaten behalen. Ook bij oudere dames ziet het er nog mooi uit. Zelfs zonder lipo. Maar alles hangt natuurlijk voor een groot deel af van de genen (jij hebt daar enorm veel pech in..), de leeftijd, het formaat van je protheses, je leefstijl en de blootstelling aan zon. Je huid verouderd en verslapt enorm door de zon.
Wat vooral heel belangrijk is bij jou is dat de implantaten achter de borstspier zitten en niet ervoor, zo kan dr Kappel gewoon nog steeds zoveel mogelijk kapsel verwijderen bij je en heeft dat geen effect op de liporesultaten. En zo worden ook zoveel mogelijk siliconen resten afgevoerd uit je borst. Vet zou dat tegenhouden... toxinen worden altijd in vet opgeslagen als bescherming voor het lichaam. Toch zegt het ook niet alles en heeft dr. Niessen zich met zijn methode wel goed bewezen vind ik. Al zou ik het persoonlijk nooit op die manier aanpakken als ik voor de keuze stond net als vele vrouwen.
Er zijn vrouwen bij wie het een groot verschil maakt aan klachten, een beetje meer of minder kapsel of siliconen.
Ik was daar 1 van en jij ook. Dat is genetisch, wij hebben helaas echt dubbele pech. Het bindweefsel is zwak en het immuunsysteem overactief. Een heel gemene combi...
Besef wel dat de liposuctie delen wat slapper kunnen worden, maar wat je kunt doen is massage en spiertraining. Het helpt om de huid te verstrakken als je de spieren strerker maakt.
Prp injecties helpen ook om je huid te verstrakken overigens. Misschien kun je dat eens met de dokter bespreken, want zij past dat ook toe. Ook in het gezicht is dat te doen.
Hoe dan ook zal ze geen liters vet wegnemen, dus maak je over de huid ook niet overbodig zorgen ok? Anders hadden beiden artsen lipo bij je afgeraden!!!!
Wij maken een probleen vaak groter dan hij is. Ik weet dat van mezelf, alles komt heel uitvergroot binnen... Ik probeer veel los te laten, maar het heeft altijd tijd nodig.
Ik ga nu even onder de douche, die zonnebrandcreme waar ik zo blij mee was, lijkt toch wel weer te prikken. Word er gewoon niet goed van, ik kan nergens tegen! Vooral op de bekende eczeem plekken. Wel goede creme hoor, ligt aan mijn huid, niet de crème. Toch houd ik het met deze crème het langst uit itt anderen. (Off topic sorry!).
Alles komt goed lieverd!!!!

Denk aan je!❤
Over prp bij dr Kappel
https://www.prpclinics.nl/vampire-lift