Haha...ondertussen zat ik net te kijken op die website
Ga hem bestellen!! Je hoort van mij!
Haha...ondertussen zat ik net te kijken op die website
Ja dat is hem! Geen push-up maar wel de juiste ondersteuning overal. Echt heel comfortabel :-)
Wat jammer. Dus weer verder zoeken. Dat ben ik nu ook aan het doen.
Okรฉ! Mooi! Thnx
geen lipo inderdaad maar ik wil ook geen druk meer omdat mijn borsten nog niet echt goed gevormd zijn:-)Zusss schreef: โ16 apr 2020 17:02Okรฉ! Mooi! Thnx
Jij had geen lipo gedaan toch?
Nee precies, dat is zooo belangrijk nu
Klopt, we willen allemaal geen druk, dat is zo belangrijk nu. Jij had ook geen lipo toch?LynnFree schreef: โ16 apr 2020 16:57Wat jammer. Dus weer verder zoeken. Dat ben ik nu ook aan het doen.
Is het na lipo misschien hetzelfde als na alleen explantatie?
Dat alleen een beetje ondersteuning in de vorm van een top voldoende is?
We willen allemaal dat onze borsten niet geplet worden.
Misschien een gewone top van Sloggi?
Ik heb net een bestelling gedaan bij Hunkemรถller. Een seamless strappy top, Bralette Lyana en Bralette Lace.
Ik denk dat ik bij Sloggi een gewone top ga bestellen.
Succes Zusss.
Heb je nog steeds het idee dat je schade van de pads hebt opgelopen?
Hoi Ilse1972,
Zuss,Zusss schreef: โ17 apr 2020 14:11Hoi Ilse1972,
De bestelling moet nog komen (in de verkeerde maat) maar toch maar even naar een winkel verderop geweest vanmiddag om te passen. Zoooo blij mee. Draag hem nu (met kaartje, even aankijken) en het voelt super.
1e indruk is goed. En maatadvies, zij het op afstand vanwege de corona maatregelen was fijn.
Heb een zwarte en witte gekocht.
Thnx![]()
het is wat met die bh zoektocht he?.. eerst ter vervanging van die operatie top, ik was toen erg blij met jouw tips vanuit het lingeriehuis want die ik toen heb gehouden heb ik ook weken lang dacht en nacht gedragen. En dan nu om weer de volgende fase in te gaan. Ik denk dat er zeker wel iets voor je bij zal zitten. extra zacht is inderdaad een groot pluspunt.LynnFree schreef: โ17 apr 2020 16:04Wat fijn Ilse. En hopelijk is dit de juiste voor jou Zusss.
Ik heb een aantal rechtstreeks bij Sloggi besteld maar de levertijd is lang.
Uiteindelijk toch weer met Lingeriehuis online gebeld waar ik ook de compressie bh heb gekocht. Wat een goede hulp! Ik heb er nu vier besteld. Het blijkt dat ik het beste een aantal prothese bh's kan proberen. Er komt geen prothese in maar deze zijn extra zacht en zorgen dat er geen druk is. Dat is juist wat we zoeken. Door de naam had ik er niet aan gedacht om deze te bestellen.
Ik hoop dat er iets bij zit.
(ik heb nu geen tijd om te typen welke bh's het allemaal zijn maar mocht iemand het graag willen weten, dan hoor ik het graag.)
Liefs
Hoi Lynnfree,LynnFree schreef: โ17 apr 2020 16:04Wat fijn Ilse. En hopelijk is dit de juiste voor jou Zusss.
Ik heb een aantal rechtstreeks bij Sloggi besteld maar de levertijd is lang.
Uiteindelijk toch weer met Lingeriehuis online gebeld waar ik ook de compressie bh heb gekocht. Wat een goede hulp! Ik heb er nu vier besteld. Het blijkt dat ik het beste een aantal prothese bh's kan proberen. Er komt geen prothese in maar deze zijn extra zacht en zorgen dat er geen druk is. Dat is juist wat we zoeken. Door de naam had ik er niet aan gedacht om deze te bestellen.
Ik hoop dat er iets bij zit.
(ik heb nu geen tijd om te typen welke bh's het allemaal zijn maar mocht iemand het graag willen weten, dan hoor ik het graag.)
Liefs
Hoi Lynn,LynnFree schreef: โ13 apr 2020 10:54Myrthe,Myrthe schreef: โ02 apr 2020 12:18ฤฐk zit nu midden in de "zoek een passende BH fase"
ฤฐk ben 5 weken PO.
Maar voor mij is het onmogelijk om iets te vinden wat ook echt past.
Heb een maximizer 80A gekocht, maar ik vul nog niet de helft van de cup.
Met het warme weer in aantocht wil ik graag T-shirts gaan dragen.
En ook iets van vulling in dat shirt :-)
ฤฐk ben nu op zoek naar 80AA
Heb 1 winkel gevonden, die dat heeft online.
Maar ik vind die prijzen zo hoog :-(
ฤฐemand andere alternatieven?
Welke maat had jij voor de explantatie? Ik las ergens dat jij ook vulling had gekocht. Ga jij die iedere dag dragen? Dan zou je een grotere maat moeten kopen. Ik weet ook niet wat ik moet doen. (Bijna) Niemand weet het dus ik wil niet ineens plat tevoorschijn komen. Maar iedere dag vulling in de BH lijkt mij ook niet goed voor de borsten.
Heeft iemand advies die van een C plotseling naar een AA/A is gegaan?
Heel graag!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten