LynnFree schreef: ↑13 apr 2020 11:29
Thnx Ilse, Ik zal deze onthouden maar durf nu even niets anders als de bh van lipoelastic...
Heb sindsdien veel stekende pijn en die nacht geen oog dicht gedaan en dat na 2 uurtjes een andere bh dragen. Kennelijk van binnen nog niet voldoende geheeld en ben nu erg bezorgd of er daardoor nog meer vet verdwijnt want dat is wel gebeurd.

of het moet toevallig zo zijn dat mijn omvang die nacht paar centimeter verminderd is.
Jeetje Zuss, wat vervelend voor je! Hoe gaat het nu?
En Ilse dus ook problemen met de zoektocht naar een bh. Hier helaas ook.
Jullie dragen de compressie bh/kleding dus ook nog. Ik draag de compressie bh overdag op de meest losse stand. Ik weet niet wat te doen wat bh betreft.
Ik kon eerst zonder compressie bh niet slapen van de pijn. Ik heb bamboe hemdjes van Hema gekocht. Deze zijn erg stevig en strak. Het lukt mij nu om daarmee te slapen.
Misschien is dat iets voor jou Zusss?
Wat adviseert de arts na lipofilling?
[/quote]
Hoi Lynnfree,
Ik had eigenlijk eindelijk....na 6 weken nauwelijks pijn meer dus durfde een andere bh wel te proberen...
Nu heb ik nog steeds stekende en zeurende pijn...
Hopelijk wordt het gauw minder.
De bh van lipoelastic moet je 12 weken snachts dragen na operatie.
En 6 weken overdag. Maar voorlopig houd ik hem dus maar even aan nu
Heb de bh's Vd Hema idd ook bekeken maar daarbij heb ik echt het idee dat ze het vet gaan pletten omdat er niet echt een cup in zit. Durf nu niets anders voorlopig.

Had tegelijkertijd nog wel een andere bralette van sloggi besteld die onderweg is dus dat moet ik maar even bekijken. Hoop dat daar dat stomme ieniemini push up kussentje niet in zit. Mittsu had ik expres nog gevraagd of die BH goed was...en dat was zo...
Deze is onderweg:
https://www.lascana.nl/p/926770925/slog ... =926774422
Sowieso heel moeilijk omdat het van onder ook breder is.
Lynnfree, hoe lang droeg jij snachts de bh?