Luna schreef: ↑05 jan 2020 14:50Lieve Scorpio, ik weet waar ik het over hebEn daarbij raadde dr. Niessen, toen hij met deze operaties begon, ook de gewone broekjes aan.
Plantje reageerde ook op mijn reactie en zegt zelf dat die correctiebroekjes even strak zitten.
Neem het aan of niet, ik wil alleen niet dat vrouwen onnodige kosten maken voor iets dat echt overbodig is. Vandaar dat ik het steeds weer herhaal. Maar zoals Plantje aangeeft, heeft zij haar eigen voorkeur en is dat gat in dat pak fijn. Als je het kunt betalen ok, dan begrijp ik dat, maar er zijn veel vrouwen die dat niet kunnen. Ik wil gewoon dat vrouwen weten dat er een keuze is.
Ook dr. Kappel raad gewone strakke broekjes aan en leent die zelfs soms uit
Ook de bh's van dit bedrijf worden aangeraden. Er zijn zat goedkopere alternatieven!
Het kost even tijd en moeite om te zoeken, maar veel vrouwen hebben geen keuze die moeten wel.
Ik maak nog even een apart deel aan ok, dan kunnen we kleding gaan lenen/verkopen. Het is ook gewoon zo milieubelastend als iets eenmalig wordt gebruikt. Zonde!
Liefs!!!! <3
(ben nu op de pc, dus geen leuke smilies)
Lieve Luna, ik ben er blij met de alternatieven die je geeft! Ik zie zo'n pak helemaal niet zitten. Mn mams heeft net de M van Lipoestetics ofzo gepast en ze kwam er niet in! Weet je hoe slank ze is. Ook zei ze dat er geen stretch in zit! Huh hoezo dat dan???
Ik wordt wel overal en nergens leeggezogen als het goed is (door niessen btw). Is die corrigerende legging van Wehkamp dan ook afdoende? Vind iets dat meerekt veeel prettiger. En ja ik maak gewoon een gat in de onderkant!
Probeer ook een beetje te kijken of ik iets van de andere dames over kan nemen.
Liefs Mami-M