diana1967 schreef: ↑05 feb 2019 17:18
LIeve Luna
Dank je wel voor al deze informatie, het is zo veel informatie tegelijkertijd die je moet gaan uitzoeken voor na de operatie.
Dr Niessen heeft deze BH aangeraden: /PI UNIQUE, Comfort van Lipoesthetic. Dit is voor mij aangeraden omdat ik en lift en lipo krijg.
Kan jij kijken of je denkt dat deze goed is?
Ik vind de omvang ook zo moeilijk te bepalen, Ik snap het allemaal niet
Maar goed, van lipoesthetic mag je alles passen en evt terug sturen.
De broek die dr Niessen aanraadt, is de VD Variant, van Lipoesthetic. Best heel prijzig allemaal.
Ik heb 2 maten besteld, omdat mijn taille in de grotere maat zit en de rest in de kleinere. Ik laat dr Niessen kijken welke goed is.
Maar denk je dus dat 2 uur met een corrigerend broekje van de hema ook goed is? En hoe strak moet deze dan zitten? Dan kan ik namelijk ook 1 broek van Lipoesthetic gebruiken.
Heeft iemand van deze site ervaring hiermee? Alle tips heel erg welkom
Lieve groetjes
Diana
Ja natuurlijk, als hij die aanraadt!
Ik had dit merk inderdaad al bij de linkjes staan. Heel goede compressie broeken en bh's!!
Op zich is
deze ook goed hoor. En goedkoper

Vraag het hem even als je wilt.
Jij hebt wel grote borsten natuurlijk, maar toch is die ook goed lijkt mij. Ik lees dat dit soort bh's vaker worden gebruikt ook bij borstreconstructie met eigen weefsel enz. Dus kan mij niet voorstellen dat het niet goed zou zijn in jouw geval.

Bij de
bh die hij aanraad is het heel belangrijk dat je de juiste cup maat hebt, zodat de borst goed in de bh valt en nergens knelt.
De
broek die hij aanraadt heeft een hoge tailleband voor als hij hoger in de buikstreek boven de navel vet wegzuigt. De meeste dames hebben rond de navel altijd een beetje vet zitten.
Deze broek zit behoorlijk strak en door de voorsluiting is hij makkelijk aan en uit te trekken.
Ik weet van andere dames dat ze ook broeken met hoge taille hadden maar zonder voorsluiting. Helaas kregen de meeste dames de broeken van de kliniek te leen, dus ik kan je niet zeggen wie nou van deze broeken bij deze webwinkel heeft gekocht..
Op zich zijn er wel goedkopere alternatieven op deze broek. Ik zou gewoon zoeken en dit dan naar hem toesturen.
In ieder geval kun je voor 2 uurtjes zeker wel een goedkopere variant aan hoor. Het gaat erom dat de drukkleding de zwelling tegenhoud en ook wat steun geeft. Dit geeft ook minder pijn aangezien zonder steun behoorlijk gevoelig is.
Misschien is
dit wat voor die uurtjes dat je wast en droogt. Overleg het met hem, wie weet kan het. Het zal niet zo strak zijn als die andere broek, maar voor even kan het wel denk ik.
Bedenk je dat je geen echte zware liposuctie krijgt waar hij liters vet wegzuigt. Bij een echte liposucties en vooral bij buikwandcorrecties is veel compressie echt heel belangrijk. Maar dat is echt niet het geval bij deze liposuctie voor lipofilling. Hij zal overal een klein laagje vet weghalen. Vooral buik en bovenbenen.
Trouwens, in buikvet (vooral onderbuik) zitten meer stamcellen dan in het vet uit de benen en deze stamcellen hebben een goede invloed op de overleving van vetcellen. Dus super dat hij daar vet wegzuigt bij je!
Als ik een goede broek tegenkom die goedkoper is, dan plaats ik een linkje ok?
Dikke X