uit de handel gehaald

Lees en deel je ervaringen.

Moderators: Susana, Essi

Moeke

Re: uit de handel gehaald

Ongelezen bericht door Moeke » 11 nov 2019 15:11

wilmaatje schreef:
11 nov 2019 15:04
Moeke schreef:
09 nov 2019 13:07
wilmaatje schreef:
01 okt 2019 22:11

Hoi moeke daarom moet je het model nummer weten, de mijne waren bijv geruwde Mcghan 410MF daaraan kom ik in de lijst zien, en ook nagevraagd bij allergan, dat ze uit de handel zijn gehaald, overigens de meeste geruwde Mcghan zijn uit de handel. Misschien staat het op je prothese, in ieder geval je serie nummer. Bij scheuren behoren ze zowiezo de prothesres te vergoeden , dat werd mij verteld toen ik ze plaatste, maar moest wel dat kaartje goed bewaren en had ik gedaan, maarja... Ze proberen toch overal onderuit te komen

Gr wilma
Ik durf ze niet uit de plastic zakjes te halen :oops: Zo smerig, ben bang dat het stinkt en plakt enzo... En ik weet zo niet of je de foto's gezien hebt maar ze waren erg kapot dus vraag me zeer af of er nog wat van een nr terug te vinden is.
Hoi moeke
het modelnummer staat alleen op het kaartje wat je er bij hebt gekregen, maar volgens mij was je dat kwijt. soms staat het ook op de prothese. geen gegevens bij de arts bekend?
O, oke, thnx scheelt een hele zoektocht. Kaartje ben ik kwijt door echtscheiding (alle spullen). Ziekenhuis heeft niets meer na 20 jaar. Alleen de rapportage van dr Kappel heb ik. Er komt een dag dat ik ermee aan de gang ga maar ik kan de moed en de energie er niet zo voor vinden nog. Ze staan hier op de schoorsteenmantel (onzichtbaar hoor) te wachten op verdere actie.
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/

wilmaatje

Ongelezen bericht door wilmaatje » 12 nov 2019 18:02

Moeke schreef:
11 nov 2019 15:11
wilmaatje schreef:
11 nov 2019 15:04
Moeke schreef:
09 nov 2019 13:07

Ik durf ze niet uit de plastic zakjes te halen :oops: Zo smerig, ben bang dat het stinkt en plakt enzo... En ik weet zo niet of je de foto's gezien hebt maar ze waren erg kapot dus vraag me zeer af of er nog wat van een nr terug te vinden is.
Hoi moeke
het modelnummer staat alleen op het kaartje wat je er bij hebt gekregen, maar volgens mij was je dat kwijt. soms staat het ook op de prothese. geen gegevens bij de arts bekend?
O, oke, thnx scheelt een hele zoektocht. Kaartje ben ik kwijt door echtscheiding (alle spullen). Ziekenhuis heeft niets meer na 20 jaar. Alleen de rapportage van dr Kappel heb ik. Er komt een dag dat ik ermee aan de gang ga maar ik kan de moed en de energie er niet zo voor vinden nog. Ze staan hier op de schoorsteenmantel (onzichtbaar hoor) te wachten op verdere actie.
Ik hoor er helemaal niks meer van, heb alle info gemaild. Bij lekkage moeten ze prothese vergoeden, let wel... Waarschijnlijk alleen nieuwe protheses, dat is wat Vivian te horen kreeg , was wel ander merk. De mijne staan vol met schimmel, dus ga ze maar ritueel in de chemische afvalbak dumpen
Wilma

Elize1983

Ongelezen bericht door Elize1983 » 10 sep 2020 13:47

Hallo,

Vorig jaar oktober heb ik mijn Silimed siliconen ruw laten verwijderen. Deze zijn ook verboden in NL, maar staan niet op de lijst! Kunnen jullie die erop zetten.
Schadevergoeding ben ik al 1 jaar mee bezig. A klinieken reageert niet op de rechtsbijstand en Silimed ontkent alle schuld. Ben ten einde raad. Welke letselschadeadvocaten hebben jullie goede ervaringen mee? Ik heb DAS gezegd dat ik geen schot in de zaak vind zitten en dat ik Beet advocaten wil als second opinion, omdat Beer advocaten ook zat hij rondetafelgesprek tweede kamer in november jl.

Hopp dat iemand mij miss verder kan helpen..
x Elize

Plaats reactie

Terug naar “Soorten, merken, garantie”