Zieker na operatie

Lees hier ervaringen of stel vragen.

Moderators: Susana, Essi

monique499

Zieker na operatie

Ongelezen bericht door monique499 » 24 feb 2013 13:19

http://klachtensilicon.forum2go.nl/monique499-t604.html

hoi;
mijn explantatie is nu 2 weken terug, en ik zit al 3 dagen met rode uitslag over heel mijn lichaam.
Het jeukt, en mijn oogleden waren vandaag heel opgezet/gezwollen/rood.
Men denkt aan allergie, of zou het wat te maken kunnen hebben met de verwijdering van de implantaten....pff, voel me beroerd,

gr Monique499

Sabrah

Ongelezen bericht door Sabrah » 24 feb 2013 23:09

Het zou heel goed kunnen dat je lichaam reageert op de narcose, die blijft nl nog vrij lang in je lichaam. Maar het kan ook best zijn dat er door de operatie siliconen uit de kapsels in je lichaam is gekomen. Dan krijg je tijdelijk hevigere klachten die weer verdwijnen. Ik heb me ook ontzettend beroerd gevoeld. Alle klachten die ik had waren een stuk erger na de operatie. Dit heeft alles bij elkaar een aantal weken geduurd. Je zult echt even geduld moeten hebben vrees ik....maar echt het wordt beter!

meisie

Ongelezen bericht door meisie » 25 feb 2013 12:45

Ach Monique, hoop dat je snel weer opknapt!
Ik kan me vinden in wat Sabrah zegt. Hoop heel erg dat het mij bespaard blijft :shock:
groetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 28 feb 2013 14:38

Lieve Monique, een verslechtering na explantatie is normaal. Ik ben na de explantatie zieker geweest dan ik ooit was en dat was al erg. Ik had symptomen die leken op scheurbuik. Mijn hele imuunsysteem lag op z'n gat en artsen dachten aan aids. Ik was doodziek en dooziek, 3 maanden lang! Het was net of ik terminaal patiente was. Zo ziek was ik.

De vlekken op je huid kreeg ik ook na explantatie. Ik had ze op mijn buik net onder de borsten. Verder had ik heel veel puntbloedingen. Dus net als jij huidreacties. Ook de ogen is een heel bekend probleem door siliconen en ook dit verslechterd na explantatie. Ik had dit ook. Heb tot 7 maanden na explantatie oogklachten gehad. Vaak oogontstekingen, rood doorbloede ogen, branderige ogen, hoge oogdruk kortom waardeloos!!

Alle klachten die je hebt, worden versterkt na explantatie. Zo kun je het zien. Bij de één is het erger dan bij de ander. Bij de één duurt het een paar weken, bij de ander een paar maanden en bij sommige zelf jaren! En helaas is er ook nog een groepje vrouwen dat nooit meer beter wordt. Maar bij jou zal dat niet gebeuren, dus don't worry!

Sterkte moppie!

KUS+ Luna

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Mirella

Re: Zieker na operatie

Ongelezen bericht door Mirella » 24 sep 2020 16:57

Hallo,

Ik heb een week geleden een explantatie ondergaan, sinds een dag op 3 begin ik mijzelf steeds zieker te voelen. Mega buik en rugpijn, hoofdpijn, misselijk, pijn in armen en benen en zie slecht. Hadden jullie dit ook zo snel na explantatie? Ik nu alleen maar liggen terwijl ik de eerste dagen redelijk vooruit kon.

Monique MKS

Ongelezen bericht door Monique MKS » 24 sep 2020 17:33

Hallo Mirella, graag wijs ik je op dit topic viewtopic.php?t=2127

Alles komt goed hoor, sterkte!!!
Alles zal aan het licht komen.

Op onze WEBSITE vind je veel informatie en wetenschappelijke onderzoeken.
BELANGRIJK: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN BIJ DE OVERHEID!
Klachten over de zorg of niet goed geïnformeerd door een arts of verzekeraar? MELD DIT!
LEZEN GRAAG! WELKOM! Wegwijs op het forum & PRIVACYVERKLARING!
:!: Bij acute problemen je arts raadplegen!

Evie

Ongelezen bericht door Evie » 24 sep 2020 18:31

Hi Mirella,

Als je ook koorts hebt misschien toch ook even voor de zekerheid contact opnemen met de plastisch chirurg of de huisarts.

Waarschijnlijk is het idd ontgiften maar even laten checken denk ik wel verstandig.

Liefs Evie

Monique MKS

Ongelezen bericht door Monique MKS » 24 sep 2020 20:55

Koorts of verhoging kunnen ook een symptoom zijn van het ontgiften. Helaas ook van infectie, maar dan heb je vaak andere klachten er bij. Heb je echter ook last van benauwdheid is het wel verstandig om een arts te raadplegen gezien de omstandigheden (corona).

Ontgiften kan bij sommige vrouwen schrikbarende klachten geven. Helaas is daar niet veel tegen te doen. Soms biedt een stootkuur prednison wel wat verlichting. Maar daar staan weer vele bijwerkingen tegenover...
Nsaid's zijn vaak wel het proberen waard naast paracetamol.

Ik wijs je ook nog even op dit topic, aangezien het heel vaak voor komt na de explantatie viewtopic.php?t=2913
Alles zal aan het licht komen.

Op onze WEBSITE vind je veel informatie en wetenschappelijke onderzoeken.
BELANGRIJK: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN BIJ DE OVERHEID!
Klachten over de zorg of niet goed geïnformeerd door een arts of verzekeraar? MELD DIT!
LEZEN GRAAG! WELKOM! Wegwijs op het forum & PRIVACYVERKLARING!
:!: Bij acute problemen je arts raadplegen!

Mirella

Ongelezen bericht door Mirella » 25 sep 2020 15:07

Dank jullie wel voor de reacties. Hopelijk houd het niet lang aan. Vind vooral de misselijkheid en hoofdpijn elke dag vermoeiend:(

Liefs mirella

EvaSarah

Ongelezen bericht door EvaSarah » 26 sep 2020 08:42

Mirella schreef:
25 sep 2020 15:07
Dank jullie wel voor de reacties. Hopelijk houd het niet lang aan. Vind vooral de misselijkheid en hoofdpijn elke dag vermoeiend:(

Liefs mirella
Sterkte ❤️ Ik werd heel misselijk van de pijnstillers die ik had gekregen 🤢
Hopelijk is het tijdelijk
Liefs EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 28 sep 2020 19:26

Ik hoop dat je snel mag opknappen
alle liefs en knuffels
Sammie

Plaats reactie