Vraag over ontgiften

Lees wat je kunt doen om het ontgiften te ondersteunen.

Moderators: Essi, Susana

Silke

Vraag over ontgiften

Ongelezen bericht door Silke » 24 nov 2020 13:15

Hi allemaal,

Ik zal mij even kort voorstellen. Zo’n 6 jaar geleden, op mijn 20e, heb ik een borstvergroting laten doen omdat mijn borsten onderontwikkeld bleven (het ging om Allergan borstprotheses). Zo’n 3 jaar geleden begonnen de eerste (vage) klachten en deze zijn alleen maar meer en erger geworden. Zelfs zo erg dat ik inmiddels niet meer in staat ben om te werken... De klachten die ik heb zijn o.a.: vermoeidheid, geheugen-, concentratie- en woordvindingsproblemen, onregelmatige en verhoogde hartslag, erg kort lontje, darmklachten, huidproblemen, veel haaruitval, tandontstekingen en erg droge ogen. Gelukkig ben ik inmiddels van de borstprotheses bevrijd (de explantatie heeft op 14 nov. plaatsgevonden bij dr. Kappel), waardoor ik héél erg hoop dat mijn gezondheid snel verbetert.
Wel heb ik nog een vraag:
Ik slik sinds de explantatie de volgende supplementen:
- Liposomale vitamine C van Altrient
- Elke dag poeder van Vitals (multi)
- Vitamine D3 1000 IE van Vitals
- B complex van Methialyn (ben daar later mee begonnen, neem nu sinds 4 dagen een halve tablet per dag)
Daarnaast heb ik omega-3 van Glucosamine gekocht en chlorella tabletten van Puur & Fit (Chlorella vulgaris, 500 mg). Wanneer kan ik het beste met deze ontgiftingssupplementen beginnen? In eerste instantie wou ik hier een aantal weken mee wachten, zodat mijn lichaam eerst kan herstellen en aansterken na de operatie. Echter begin ik hier nu over te twijfelen, aangezien dr. Kappel helaas bijna geen kapsel heeft kunnen verwijderen... (hier maak ik mij overigens erg zorgen over gezien de vele verhalen dat het veel beter is om zoveel mogelijk kapsel te verwijderen). Is het in dat geval niet beter om z.s.m. met het ontgiften te beginnen? En mocht ik beginnen met de omega-3 en chlorella tabletten, is het dan verstandig om met de andere supplementen te stoppen/af te bouwen of kan dit naast elkaar?

Alvast heel erg bedankt!

Luna MKS

Re: Vraag over ontgiften

Ongelezen bericht door Luna MKS » 24 nov 2020 13:37

Hoi Welkom! En wat fijn dat je bent verlost!💐🥳

Ik reageer alleen op jouw berichtje vandaag.

Je kunt ervan uit gaan dat als dr. Kappel jou geopereerd heeft, jij echt een heel vliesdun kapsel had dat waarschijnlijk ook nog eens verkleefd met spier of rib zat. Zo dun dat weghalen/wegbranden gewoon onmogelijk was. Dr. Kappel haalt echt zoveel mogelijk weg, het meest van alle pc's.
Ik verwijs je graag naar het deel kapsels waar je kunt lezen dat er soms helaas wat achter moet blijven en dat dit heus niet jouw klachten in stand gaat houden.

Met chlorella en omega3 kun je nu al beginnen. Maar ik zou eerst beginnen met omega3 naast alle anderen. Dus de multi, de B's, C en D. Omega3 kan gelijk in hoogste dosering zoals op verpakking. Zelfs meer kan, lees hiervoor het aparte topic over omega3.
Kijk dan hoe het gaat al die tabletten samen. Daarna pas langzaam met chlorella beginnen, opbouwen is belangrijk, zodat je kunt zien hoe je lichaam reageert.
Omega3 is geen ontgiftingstablet, maar juist onmisbaar voor alle vrouwen en hoort je leven lang geslikt te worden. Omega3 remt onstekingen af. In onze westerse leefstijl is er een disbalans tussen omega6 en omega3. Juist teveel aan 6 en te weinig 3 bevorderd ontstekingen.
Chlorella is wel een ontgiftingstablet, maar wordt helaas niet door alle vrouwen verdragen.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Heel veel liefs, Luna❤💋

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Silke

Ongelezen bericht door Silke » 24 nov 2020 14:00

Bedankt voor je snelle reactie, Luna! Stelt me erg gerust, hier kan ik zeker wat mee. Dank je wel! 💐💋

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 24 nov 2020 14:00

Silke schreef:
24 nov 2020 14:00
Bedankt voor je snelle reactie, Luna! Stelt me erg gerust, hier kan ik zeker wat mee. Dank je wel! 💐💋
Gelukkig!👍😘💕💕

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Plaats reactie

Terug naar “Ontgiften”