OVA bloc (sterilisatie) en Mirena spiraal

Wat gaat er nog meer mis?

Moderators: Susana, Essi

Luna MKS

OVA bloc (sterilisatie) en Mirena spiraal

Ongelezen bericht door Luna MKS » 22 apr 2012 10:09

OVA-bloc methode
De OVA-bloc methode is met siliconen. De essure methode is met metaal. Maar goed, er zijn heel veel vrouwen die klachten hebben!! Ze blijven maar van alles verzinnen. Gewoon ophouden te rommelen aan onze lijfen moeten ze!

Mirena spiraal
De Mirena spiraal kunnen we ook in dit rijtje doen. Ook van siliconen. Ook heel veel vrouwen met klachten en zelfs vrouwen met klachten zoals bij de siliconen borstimplantaten.

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

ildiko

Ongelezen bericht door ildiko » 13 jun 2014 08:22

:shock: Nu schrik ik toch echt wel .....ik heb ook de Mirene spiraal al 10 jaar ,maar wist niet dat dit ook van silicone was :cry: en dat dat ook klachten kan geven hellup moet ik hem nu laten verwijderen? jeetje wat doe ik mezelf toch aan ben het gewoon allemaal zelf schuld :evil: .

6x

Ongelezen bericht door 6x » 13 jun 2014 08:34

Lieve Ildiko,

Reken jezelf dit niet aan.
Jij kunt dat toch niet weten, je wordt voorgelicht en je gaat ervoor.
Het is fout van de artsen dat zij niet duidelijk zijn over de gevolgen van zo'n spiraaltje.
Ik zou wel serieus overwegen het weg te halen halen.
Mijn vriendin voelde zich al een paar jaar heel slecht, erge depressies, ontzettend moe, veel pijn, dus eigenlijk vergelijkbaar met onze klachten. Ze heeft nu het spiraaltje laten verwijderen en ze voelt zich ontzettend goed, ze is een ander mens, ze straalt weer en dat was echt weg.

Maar ga niet in paniek, laat het op je inwerken en ga stap voor stap, je kunt niet alles tegelijk doen lieverd!
Als je wilt kletsen dan ben ik er voor je.
Mocht je vragen hebben dan kan ik ze doorspelen aan mijn vriendin.

Sterkte schat.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-

ildiko

Ongelezen bericht door ildiko » 13 jun 2014 08:56

KUSJE Dankjewel lieverd .....ik ben echt blij met het forum ik kan je niet echt maar ik heb wel een voorstelling hoe je bent en je bent een schat LOVE3 .
Ga echt goed overwegen om hem te laten verwijderen ,en het is ook omgekeerd hé Mik ,als je iets kwijt wil ik kijk dagelijks wel 100x op het forum ik ben er ook voor jou/jullie KUSJE

Zusss

Re: OVA bloc (sterilisatie) en Mirena spiraal

Ongelezen bericht door Zusss » 14 jul 2020 16:10

Binnenkort laat ik mijn mirena spiraal verwijderen, helaas ook veel te veel jaren voor en na mijn zwangerschappen gedragen... Weg met alle silliconentroep in mijn lijf.
Hopelijk knap ik daarna nog meer op☺️🙏🏻

Het gekke is,net als met de implantaten dat het nooit lekker zat. Niet irritant maar ook niet super comfortabel...mijn lijf wilde het nooit weet ik nu...maar de artsen zeggen zowel van de implantaten als de mirena dan "het zit goed" en zo verlaat je de kamer van de dokter weer...Wist ik maar wat ik nu weet...

Weet iemand wanneer je cyclus weer op gang komt na het verwijderen?
BV 2000 - 2020 💃🏼
Op naar klachtenvermindering!🍀🦋🍀

Plaats reactie

Terug naar “Vrouwen en de gezondheidszorg”