'BORST' VOORUIT!

Gedachten over schoonheid en manieren van acceptatie.

Moderators: Susana, Essi

momoires

'BORST' VOORUIT!

Ongelezen bericht door momoires » 03 jun 2020 17:47

Ha lieve allemaal

Ik heb expliciet gevraagd om kapselverwijdering, daar ook voor betaald bij 'mijn dokter'. Zoals Luna stelde, wat is 'Een dun kapsel'. Dat begrip is rekbaar. Niet beide kapsels zijn verwijderd bij mij. Inmiddels heb ik beide kampen mogen spreken ten aanzien op het vlak van kapsels en gevolgen van laten zitten icm lipofilling. Mijn hart gaat uit naar dokter Kappel, omdat ze een oprechte en eerlijke visie aanhangt. Zij is de enige dokter (bekend) die geen twee heren dient. Ze explanteert en implanteert niet. Haar voorlichting is onbaatzuchtig ten aanzien van de gezondheid van de vrouw. Zelfs realistisch. Ik zal ook zeker haar visie uitdragen, puur omdat ik hem deel. Ze maakt het niet mooier dan het is. Een gepassioneerde vrouw met hart voor wat de vrouw, haar gezondheid en eigenwaarde aangaat. Alle vrouwen zijn vrij in hun keuze uiteraard. De vraag is wat je ambieert. Een dokter die je de gezondheid geeft of een paar mooie borsten op welke manier dan ook. Dit met de wetenschap dat complicaties een gevolg kunnen zijn. Persoonlijk zou ik zeggen 'borst' vooruit. Schoonheid zit van binnen en niet in een cup. En ja, ik heb nu een cupje B. Weeg ook 80 kg plus nu, vroeger 63 kg. Ik weet niet wat er overblijft als ik ooit weer afval. Ik heb tot mn 28e AA gehad, weet ook hoe het is om borstloos door het leven te gaan. Een wijze les die ik heb geleerd is dat niet mijn borsten me maken tot wie ik ben. Met alle formaten die in mijn leven zijn gepasseerd kan ik melden, dat mensen van me houden om wie ik ben. Misschien is dat de boodschap. Veel liefde en kracht, geloof in jezelf : zelfacceptatie is het grootste heelmiddel. Ik verkies de gezondheid ❤

Liefs Mo

Sheen36

Re: 'BORST' VOORUIT!

Ongelezen bericht door Sheen36 » 23 jun 2020 12:57

Bedankt voor jouw woorden! Geeft me weer kracht.
Ik heb bijna 3 weken geleden een explantatie gehad. Niet gekozen voor lipo. Mijn lijf wil rust. Ik voel het.
Ik heb moeite met het plat zijn. Mijn partner noemt ze prachtig. En dan leg ik hem uit dat ik ze ook nog prachtig moet vinden. Er gaan zoveel gemengde gevoelens door mij heen.
Laatst zag mijn zoontje mij afdrogen en vroeg hij waarom het plat was. Ik zei: ' Wil je asjeblieft de badkamer uitgaan?'. Zeg hij waarom??? Ik vind jou heel mooi hoor mama...... Zo lief, hij is 4 héb hem niks verteld en toch hebben kleintjes het door.

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 10 okt 2020 10:43

Wat een prachtig bericht lieve Mo!❤
Had dit nog niet gelezen.
Ik denk er precies hetzelfde over. Ook ten aanzien van dr. Kappel, zij is integer. Ze maakt het niet mooier dan het is en dient geen 2 heren.
Eerst implanteren en geld verdienen, daarna explanteren en weer geld verdienen...
Open jullie ogen lieve meiden, explanteren is booming business. En lipofilling ook😉
Natuurlijk zijn er vrouwen die het nodig hebben, maar lang niet iedereen.

Ik heb dr. Kappel om uitleg gevraagd wat betreft het wel of niet direct doen van lipofilling en waarom ze het bij sommige vrouwen meteen bespreekt of aanbiedt en bij anderen juist niet. Dit was haar antwoord:
Inderdaad doe ik in sommige gevallen direct lipofilling. Ik bekijk de situatie per patient. Is er genoeg vulling en elastisch huid, dan adviseer ik verder niets te doen (dus alleen explantatie). Is de huid erg dun en zaten de prothesen achter de spier, dan weet je dat het niet fraai uit zal zien en dat kan je beter maar alvast lipofilling bespreken. Is de prothese óp de spier, dan heb je achter de klier de holte waar de prothese in zat en dan kun je daar vet in kwijtraken bij lipofilling. Heeft een patient weinig vet, dan moet ik zuinig zijn op wat er is, en is er meer kans op een beter resultaat in een tweede aparte operatie.
@Sheen36: wat schattig en lief van je kleine man!!!🥰🥰🥰

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 10 okt 2020 13:06

Inderdaad goed geschreven door Mo!!
Maar dat wist je al😉

Laat dit een inspiratie zijn voor jullie dames! Neem het mee.

Liefs,
Zusss
BV 2000 - 2020 💃🏼
Op naar klachtenvermindering!🍀🦋🍀

Plaats reactie

Terug naar “Acceptatie”