Opnieuw een oproep: ik ben dringend opzoek naar vrouwen onder de 30 jaar die willen meewerken aan mijn documentaire

Hier lees je oproepen van leden en journalisten.

Moderators: Essi, Susana

Deempje

Opnieuw een oproep: ik ben dringend opzoek naar vrouwen onder de 30 jaar die willen meewerken aan mijn documentaire

Ongelezen bericht door Deempje » 17 jan 2020 15:23

Lieve dames,

Vorig jaar heb ik al een oproep geplaatst met de vraag of iemand haar verhaal zou willen vertellen over de gezondheidsklachten na siliconen implantaten. Ik namelijk erg graag iemand interviewen op camera, wat zowel herkenbaar als onherkenbaar mag.

Ik maak deze documentaire omdat ik (voornamelijk jonge) vrouwen wil informeren over de risico's van een borstvergroting.
Die informatie die ik zelf ook had willen hebben als gedupeerde. Een belangrijk onderdeel van mijn documentaire is dan ook het vertellen van mijn eigen verhaal en gezondheidsklachten die ik heb.

Nu is misschien wel de grootste uitdaging.. iemand vinden die ongeveer van mijn leeftijd (25 jaar) is. Ik heb namelijk veel vrouwen gesproken die boven de 40 zijn. En ondanks dat ik heel dankbaar ben voor al deze gesprekken, is het heel belangrijk dat ik iemand vind die het liefst niet ouder dan 30 is.

Dus alsjeblieft.. ben jij of ken jij iemand die gezondheidsklachten heeft gekregen (misschien nog vermoedelijk) door implantaten laat het mij dan alsjeblieft weten. De tijd dringt en ik wil aantonen dat ik niet de enige ben die gezondheidsklachten ervaart.

Alvast bedankt!

Liefs Deempje

Jullie mogen mij tevens contacten via het volgende email adres: dagdemi1@hotmail.com
Laatst gewijzigd door Deempje op 18 jan 2020 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.

bloempje70

Re: Opnieuw een oproep: ik ben dringend opzoek naar vrouwen die willen meewerken aan mijn documentaire

Ongelezen bericht door bloempje70 » 17 jan 2020 19:15

Helaas, ik val ook niet in de leeftijdscategorie die je zoekt... Ik hoop dat je iemand kunt vinden van die leeftijd die mee wil werken.
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst

Luna MKS

Re: Opnieuw een oproep: ik ben dringend opzoek naar vrouwen die willen meewerken aan mijn documentaire

Ongelezen bericht door Luna MKS » 17 jan 2020 19:47

Hoi lieve Deempje! Ik zal je berichtje even doorsturen naar meiden van de Facebookgroepen.

Succes!!!🤞

🥰😘

Zet even je emailadres erbij waar vrouwen je kunnen bereiken!

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

MelissaJessica

Ongelezen bericht door MelissaJessica » 18 jan 2020 10:12

Ik had ook graag mee gedaan, maar val ook buiten de leeftijdscategorie...44.

Succes met de documentaire!

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 18 jan 2020 10:54

Deempje ik zet hier even je eerdere emailadres.
Mocht het zijn veranderd, laat dat even weten ok?

Lieve dames, Deempje is als het goed is op onderstaand adres te bereiken.
dagdemi1@hotmail.com

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 18 jan 2020 11:07

Heb dit bericht ook nog even naar de juiste plek verplaatst 😉

Daimster

Ongelezen bericht door Daimster » 18 jan 2020 11:14

Hallo Deempje,

Ik snap dat je jonge meiden zoekt onder de 30 maar je moet je beseffen dat de klachten pas later duidelijk worden. Ik heb mijn protheses op mijn 23ste gekregen en op mijn 28ste kreeg ik de eerste duidelijke gezondheidsklachten en pas na 10 jaar bij artsen te lopen, toen ik er achter kwam dat er een verband kon zijn van de inmiddels 35 gezondheidsklachten met mijn siliconen protheses heb ik ze preventief verwijderd om er achter te komen of ik daar inderdaad ziek van werd en wat bleek het was inderdaad zo. Alle klachten zijn weg. Maar inmiddels ben ik wel 38. Dus je zult het wat moeilijker hebben om iemand te vinden onder de 30 jaar die al zo ver in het traject is van ziek zijn en dus ook inmiddels weet dat het door de protheses kwam. Dat wilde ik even gezegd hebben. Succes met je docu en zo goed dat je dit doet. Ik doe ook overal waar het kan mijn best om mijn verhaal te vertellen. Inmiddels al een vrouw ook zo ver gekregen om haar protheses te laten verwijderen. Inmiddels is ze geopereerd. Haar alargan protheses bleken zelfs al gescheurd en was ze enigszins op tijd. Iedereen met klachten door siliconen moet gewoon alarm slaan want het maakt het lichaam op korte of langere termijn helemaal kapot.

Deempje

Ongelezen bericht door Deempje » 18 jan 2020 15:44

Luna schreef:
18 jan 2020 11:07
Heb dit bericht ook nog even naar de juiste plek verplaatst 😉
Heel erg bedankt Luna voor je hulp! Het is inderdaad nog hetzelfde email adres

Liefs

Deempje

Ongelezen bericht door Deempje » 18 jan 2020 15:52

Daimster schreef:
18 jan 2020 11:14
Hallo Deempje,

Ik snap dat je jonge meiden zoekt onder de 30 maar je moet je beseffen dat de klachten pas later duidelijk worden. Ik heb mijn protheses op mijn 23ste gekregen en op mijn 28ste kreeg ik de eerste duidelijke gezondheidsklachten en pas na 10 jaar bij artsen te lopen, toen ik er achter kwam dat er een verband kon zijn van de inmiddels 35 gezondheidsklachten met mijn siliconen protheses heb ik ze preventief verwijderd om er achter te komen of ik daar inderdaad ziek van werd en wat bleek het was inderdaad zo. Alle klachten zijn weg. Maar inmiddels ben ik wel 38. Dus je zult het wat moeilijker hebben om iemand te vinden onder de 30 jaar die al zo ver in het traject is van ziek zijn en dus ook inmiddels weet dat het door de protheses kwam. Dat wilde ik even gezegd hebben. Succes met je docu en zo goed dat je dit doet. Ik doe ook overal waar het kan mijn best om mijn verhaal te vertellen. Inmiddels al een vrouw ook zo ver gekregen om haar protheses te laten verwijderen. Inmiddels is ze geopereerd. Haar alargan protheses bleken zelfs al gescheurd en was ze enigszins op tijd. Iedereen met klachten door siliconen moet gewoon alarm slaan want het maakt het lichaam op korte of langere termijn helemaal kapot.
Hi!

Bedankt voor je reactie. Ten eerste vind ik het heel fijn en ook heel bijzonder om te horen dat je van al je klachten af bent. Ik weet dat het erg lastig is om een jonger iemand te vinden. Maar het is geen must dat diegene al een explantatie heeft gehad of dat het bewezen is dat de gezondheidsklachten door de implantaten komt. Ik ben zelf een jonge vrouw met klachten en na alles wat ik gelezen heb kan mij niet voorstellen dat ik op dit moment de enige ben in de 20 die klachten ervaart.

Ondanks dat je niet onder de 30 bent, begonnen jouw klachten wél toen je nog onder de 30 was. Dus zou jouw verhaal een enorme impact kunnen maken als dit gedeeld wordt. Dus mocht je geïnteresseerd zijn zou ik hier graag verder contact met je over willen hebben. Zoals beschreven zou je tijdens het interview niet herkenbaar in beeld hoeven komen als je dit niet fijn vindt. (neemt niet weg dat het top zou zijn als je dat wel zou willen).

Bedankt voor je compliment en geweldig om te lezen dat jij door jouw verhaal iemand anders hebt kunnen helpen! Dat is precies wat ik ook wil doen.

Je kunt mij als je wilt mailen op dagdemi1@hotmail.com

Liefs

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 18 jan 2020 17:52

Er zijn meer vrouwen onder de 30. Hopelijk reageren ze!🤞

Het is wel altijd lastig omdat veel vrouwen anoniem willen blijven...

Maar je zult vast iemand vinden 😘💕

Aman86

Ongelezen bericht door Aman86 » 18 jan 2020 18:47

Succes met je zoektocht, ik ben zelf 33 jaar dus helaas te oud.

Deempje

Ongelezen bericht door Deempje » 21 jan 2020 12:16

Luna schreef:
18 jan 2020 17:52
Er zijn meer vrouwen onder de 30. Hopelijk reageren ze!🤞

Het is wel altijd lastig omdat veel vrouwen anoniem willen blijven...

Maar je zult vast iemand vinden 😘💕
Lieve Luna,

Het is inderdaad lastig. Maar daarom wil ik alle vrouwen ook de mogelijkheid bieden om anoniem te blijven in de video
(natuurlijk het liefste niet) maar ik zo allang super dankbaar zijn als iemand zou willen meewerken.

Bedankt voor het delen, is het mogelijk om zelf nog een oproep te plaatsen op de Facebookpagina?

Liefs Demi

Maja34

Ongelezen bericht door Maja34 » 21 jan 2020 15:41

Hoi Deempje,

Ik ben 35, maar mijn klachten zijn begonnen op mijn 29e toen ik de prothesen net een paar maanden had. Mocht je toch uiteindelijk de leeftijd verhogen, dan werk ik graag mee. Ik word vaak een kleine 10 jaar jonger geschat.. haha;-).

Liefs, Maja

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 21 jan 2020 16:19

Jawel, je kunt zelf ook lid worden van de groepen aangezien je zelf ook ziek bent door siliconen. De groepen staan verder los van het Meldpunt maar zijn initiatieven van vrouwen met Facebook die samen contact willen houden. Het zijn besloten groepen. Ik ben daar geen lid, want heb niks met Facebook... Marga van Amersfoort beheerd wel onze Meldpunt Facebook pagina, maar de laatste tijd lukt dat niet wegens ziekte😢

https://www.facebook.com/Dutch-Breast-I ... 520997312/
https://www.facebook.com/groups/871097543013197/

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 21 jan 2020 18:15

Trouwens Deempje, de beheerders van de groepen bepalen of je lid mag worden, dus wees wel eerlijk.
Aangezien je zelf patiënt bent lijkt het mij niet dat ze moeilijk doen, maar ik weet het niet zijn besloten groepen met strenge regels wat meer dan logisch is.

Succes!

Plaats reactie

Terug naar “Oproepen medewerking in de media”