Ideeën voor een bijeenkomst bijv. Nijmeegse Vierdaagse, citytripje met groepje forumleden, of iets anders

Organiseer samen een mooie dag voor elkaar.

Moderators: Susana, Essi

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 15 jun 2020 10:16

Ja precies.

Ik weet in mijn stad mag je flyeren, zolang je niet stilstaat en geen geld vraagt. Dus je mag niet bij de ingang van een centrum gaan staan en dan uitdelen, je moet zelf in beweging zijn. Inderdaad heeft elke gemeente haar eigen regels. Makkelijk te vinden op internet.

Ben benieuwd wat andere voor ideeen hebben en wat ze vinden van deze initiatieven.

liefs Sammie

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 15 jun 2020 10:34

Hardlopen zal er voor mij helaas niet meer in zitten ben ik bang en een lange wandeltocht nu ook even niet. Ik weet dat het lastig is om een start bewijs te krijgen bij de vierdaagse, dat heb ik vaker gehoord. Toch lijkt het me een leuk idee om eens iets te ondernemen met een groep vrouwen van het forum.

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 15 jun 2020 10:50

Ik begrijp je lieve Essi, veel vrouwen lopen tegen enorm veel fysieke beperkingen aan helaas. Het moet wel haalbaar zijn. En allemaal zitten jullie in een andere fase van detox. En terugkeer naar volledig eigen niveau is helaas nooit helemaal mogelijk. Al zijn er velen die dat wel weer kunnen.
Maar als je zo'n bijeenkomst ergens in een stad leuk vind en aan aankan, is het wel leuk om te ondernemen voor een groepje. Het is gewoon net als winkelen. Of een keer samen naar een pretpark hahaha. En daar de boel wakker schudden. Kost wel weer wat meer natuurlijk.
Monique, Marga en ik juichen ieder initiatief heel erg toe! Ook al is het voor ons niet haalbaar om mee te doen. En we geven sowieso al meer dan we kunnen... Dus ik hoop dat jullie dat begrijpen.
Ik zal eens met ze bespreken of we wat shirts en kaartjes kunnen laten drukken. Zou het niet weten hoe we er financieel voor staan op dit moment. Marga beheerd de rekening. We zijn volledig afhankelijk van donaties en betalen vaak veel uit eigen zak...

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Luna MKS

Re: Ideeën voor een bijeenkomst bijv. Nijmeegse Vierdaagse, citytripje met groepje forumleden, of iets anders

Ongelezen bericht door Luna MKS » 15 jun 2020 10:59

Heb de titel maar even aangepast😉

Zusss

Re: Ideeën voor een bijeenkomst bijv. Nijmeegse Vierdaagse, citytripje met groepje forumleden, of iets anders

Ongelezen bericht door Zusss » 15 jun 2020 12:44

Fijn dat je mij snapt Sammie. Daarom ga ik niet ineens in de spotlights hiermee hihi..Maar juich dit initiatief qua shirts en flyeren zeker toe.

Eerlijk gezegd gaat het mij zeer waarschijnlijk ook nooit lukken de vierdaagse, het begon als grapje op het topic bij Sammie en als hier echt iets uit ontstaat is dat super gaaf.
Doen meiden! Voor wie dat kan en wil.

Hardlopen kan ik zelf ook niet Essi.

Ik vind het al heel gaaf dat ik weer kan wandelen, maar 4x 25km achter elkaar, als je al een startbewijs krijgt, is heel hoog gegrepen. Topsport.

Goed denk ik dat de titel iets ruimer is gezet qua ideeën. Top!

Volg jullie initiatieven, dat sowieso!!
🌼🌸🌼
BV 2000 - 2020 💃🏼
Op naar klachtenvermindering!🍀🦋🍀

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 15 jun 2020 13:04

ja fijn luna, dankjewel.
En tuurlijk begrijpen we dat jullie al heel veel veel doen. Geen zorgen. Jullie doen al zoveel voor ons, en misschien kan iemand van ons op deze manier wat terug doen. Zou ik graag doen.

en ik ben van mening dat ik best zelf t shirts en kaarten kan laten drukken. 1 t shirt voor jezelf is misschien goed te doen, en wat kaarten uitprinten ook. Maar als jullie voor meerder heel veel t shirts moeten doen is het zoveel......
Zeg ik er wel bij dat ik totaal geen financieele problemen heb, integendeel en ik kan makkelijk een shirt of wat kopen. maar voor een ander is het misschien wel heel veel en hebben ze elke euro nodig. Dus ik wil niet iemand op kosten jagen die dat niet kan. Is totaal niet erg als het je niet lukt of als je het niet wilt. Enkel wat voor mij zou kunnen wilde ik zeggen.

Tuurlijk Zuss, tuurlijk snap ik het. Mag je helemaal zelf beslissen en doen wat goed voelt. Betekent niet dat je het onderwerp niet interessant genoeg vind of je er niet voor wilt inzetten. Absoluut niet. Iedereen kiest voor zichzelf wat fijn voelt. En niks is daarin verkeerd.
Zal er nooit over oordelen. Alleen maar respecteren dat je je mening en gevoel kan delen.
Alleen maar liefde he, is mijn motto.......(ik weet niet hoe ik smiley's op de laptop moet doen, alleen op mijn tel weet ik het maar anders had ik nu een hartje gedaan voor je)

De nijmeegse is zelfs 30 km als laagste las ik net. En inderdaad lastig om een ticket te krijgen. Vast niet onhaalbaar en ik zal steunen waar ik kan voor degene die wel gaan maar ik loop liever iets minder en net 4 dagen.
Mijn doel is de cityrun in juni 2021 en dan weer 5 km. En ik zal een t- shirt dragen van hier. leuk.
En wie weet een andere wandeling of run.

Dames, alle liefs
Sammie

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 15 jun 2020 14:44

Ahh dankjewel Sammie. 😘💕💕💕💕💕
BV 2000 - 2020 💃🏼
Op naar klachtenvermindering!🍀🦋🍀

Myrthe

Ongelezen bericht door Myrthe » 15 jun 2020 17:15

Misschien de Nijmeegse vierdaagse inderdaad laten varen.
Ik denk dat 4 x 30 kilometer te hoog gegrepen is.
"Vroeger" deed ik dit met 2 vingers in de neus, maar ben bang dat ik dit niveau niet meer ga redden voor volgend jaar.
Maar een wandeltocht op 1 dag van bijvoorbeeld 21 km zie ik wel zitten.
Er zijn ook wandelingen van 15 km.
Misschien zijn er georganiseerde tochten per provincie.
Dan heb je toch meer toeschouwers dan wanneer je met z'n 5en in het bos wandelt :-)

In mei is er in Leeuwarden altijd Loop Leeuwarden bijvoorbeeld.
Hier kun je kiezen voor 15 km.
Maar ik wil ook rustig wel verderop in Nederland mee doen met een groepje vrouwen.

Ik heb het zelf gisteren net aan mijn baas vertelt, over mijn situatie.
Heb hem geheimhouding verplicht.
Verder, op mijn familie na, weet niemand het.

Maar ik zou onder het mom "sympathisant" best een T-shirt willen dragen.
En die kan ik ook zelf bekostigen.
Kan iemand een voorbeeld kaartje voor mij op het forum zetten?
Ik ben zelf 0 creatief.
Die zou ik sowieso kunnen laten drukken en hier en daar neerleggen.
Huisarts of ziekenhuis bijvoorbeeld.
19 december 2007 Monobloc Silicone geplaatst
27 februari 2020 explantatie ivm klachten

Myrthe

Ongelezen bericht door Myrthe » 15 jun 2020 17:33

Ik zie nu net dat er al een kaartje staat, gemaakt door D-borah :-)
Ik laat ze afdrukken ❤️

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 15 jun 2020 22:08

Aah wat een leuke reacties!😃
Ik schrijf morgen even. Wilde jullie alleen even bedanken voor dit allemaal, doet me zoveel goed!!!🥰
Marga gaat dit ook heel leuk vinden, had nog niks gezegd, maar komt goed. Monique vond het geweldig de shirts!😃

Welterusten😴

D-borah

Ongelezen bericht door D-borah » 15 jun 2020 23:16

Myrthe schreef:
15 jun 2020 17:33
Ik laat ze afdrukken ❤️
Myrthe, de kaartjes zijn gemaakt in het formaat van een visitekaartje, 74x105 mm, als je ze groter afdrukt kan de afbeelding onscherp worden! Dm me anders even met wat je wilt dan kan ik even kijken of ik iets kan aanpassen.
- Beauty is only skin deep -

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 16 jun 2020 10:50

Ik heb een leuk idee bedacht voor jullie om aan shirts en kaartjes te komen voor weinig geld.
Ik had namelijk uitgezocht wat het ons zou kosten als stichting om bij te dragen, maar dat gaat ons niet lukken. Het is allemaal teveel geld en onze kosten om alles draainde te houden lopen altijd door. Alleen al de kosten voor de domeinen en hosting, dus het is niet te doen.
Maar dit alternatief is leuk en betaalbaar voor jullie, want ook voor jullie moet het leuk blijven.

Ik schrijf vanmiddag 😘

Myrthe

Ongelezen bericht door Myrthe » 16 jun 2020 15:52

D-borah schreef:
15 jun 2020 23:16
Myrthe schreef:
15 jun 2020 17:33
Ik laat ze afdrukken ❤️
Myrthe, de kaartjes zijn gemaakt in het formaat van een visitekaartje, 74x105 mm, als je ze groter afdrukt kan de afbeelding onscherp worden! Dm me anders even met wat je wilt dan kan ik even kijken of ik iets kan aanpassen.

DM gestuurd xxx

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 16 jun 2020 16:21

D-borah, ik heb de kaartjes in Word op een A4 gedaan. 2 per vel en als 'standaard' uitgeprint. Ziet er mooi uit hoor! Natuurlijk kan het scherper, maar dit is al zo mooi!!! Jouw ontwerp is fantastisch!!!😃
Maar begrijp wel dat je het piccobello wilt, het is immers je vak😉
Ik zal straks laten zien welk idee ik had. Simpel en goedkoop😉

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 16 jun 2020 19:31

Hier een leuk en betaalbaar idee voor shirts en flyers viewtopic.php?t=3046

Plaats reactie

Terug naar “Lotgenotenbijeenkomst”