Ik ben heel bang voor de gevolgen in mijn lichaam en dat ik nooit meer beter word en straks misschien zelfs zieker word

Informatie ziekten en klachten.

Moderators: Essi, Susana

Luna MKS

Ik ben heel bang voor de gevolgen in mijn lichaam en dat ik nooit meer beter word en straks misschien zelfs zieker word

Ongelezen bericht door Luna MKS » 19 sep 2019 20:50

Door de extreme gevallen van anderen worden veel vrouwen soms bang voor de gevolgen op de lange termijn en dat ze misschien nog veel zieker gaan worden. Maar ik wil dat jullie het volgende weten.
Als je echt heel ziek wordt door implantaten, is het niet zo dat je dit nog jaren later nadat de implantaten verwijderd zijn, zult worden als daar geen aanwijzingen voor zijn. Deze aanwijzingen komen al vrij snel aan het licht. Je kunt niet ineens na jaren lang niet echt heel extreme klachten te hebben, ineens extreme klachten gaan krijgen. Explantatie red nog steeds vrouwenlevens! Zelfs bij gescheurde implantaten en ook bij achtergebleven kapsel.
Door het verwijderen van de implantaten en dus de grootste ziektebron, bestaat er een zeer grote kans op genezing. Veel vrouwen worden weer de oude, anderen iets minder fit dan voorheen, maar de klachten verbeteren aanzienlijk. Dit betreft de grootste groep. Dan is er een groep vrouwen die best ziek en kwetsbaar blijft, maar ook deze groep kan leven met de klachten, want je leert te leven naar je mogelijkheden en die zijn er echt wel nog volop!! Het is zwaar, maar het leven is mooi en geeft zoveel terug! Het leven is de moeite waard om geleefd te worden. Dus geef nooit op!!!!
De groep vrouwen met zware psychische klachten hebben het echt heel erg moeilijk. Fysieke ziekte is zwaar, en vooral extreme onhoudbare pijn is echt zwaar en kun je niet lang volhouden, maar er is ook nog onhoudbare psychische pijn en dat is de meest gevaarlijke pijn. Vraag altijd tijdig om hulp alsjeblieft! Je kunt je bij ons aanmelden in de groep voor vrouwen met psychische klachten viewtopic.php?f=228&t=2752

Sterkte iedereen, alles komt goed!

Lees ook:
Word ik ooit weer de oude? viewtopic.php?t=2992

Even lezen graag πŸ¦‹WELKOM OP HET FORUM!πŸ¦‹
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!πŸ’ͺ
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!πŸ’ͺ
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Luna MKS

Re: Ik ben heel bang voor de gevolgen in mijn lichaam

Ongelezen bericht door Luna MKS » 20 mei 2020 13:57

Ik zie dat ik al een topic over de angst om ziek te blijven had geschreven. Bij deze breng ik hem weer even onder de aandacht.

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•

momoires

Re: Ik ben heel bang voor de gevolgen in mijn lichaam en dat ik nooit meer beter word en straks misschien zelfs zieker w

Ongelezen bericht door momoires » 20 mei 2020 15:04

Wat een mooie bemoedigende woorden. Chapeau! πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°

Mirel

Re: Ik ben heel bang voor de gevolgen in mijn lichaam en dat ik nooit meer beter word en straks misschien zelfs zieker w

Ongelezen bericht door Mirel » 20 mei 2020 16:09

Dankjewel voor je uitleg, dat was ik even nodig. Zo veel onbegrip van mensen om me heen 😘

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 20 mei 2020 16:32

Mirel schreef: ↑
20 mei 2020 16:09
Dankjewel voor je uitleg, dat was ik even nodig. Zo veel onbegrip van mensen om me heen 😘
Heel veel sterkte lieve schat!!!πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—

Plaats reactie

Terug naar β€œInformatie ziekten en klachten”