Sabine’s ”boob journey“ (binnen zeer korte tijd klachten)

Informatie ziekten en klachten.

Moderators: Essi, Susana

Babs1

Re: Nu al spijt....

Ongelezen bericht door Babs1 » 26 jan 2020 22:15

Hoi Sabine,

Ik zou morgen weer bellen en ook een mail sturen met de vermelding van al de keren dat jij een een consult vraagt naar aanleiding van jouw klacht over de nazorg. Vermeld ook dat je ook inspectie op de hoogte wilt houden over de gang van zaken. Dit is duidelijk een onjuiste nazorg en dat je hem aansprakelijk stelt en dat je wilt dat er binnen 24 uur een reactie wilt. Hij heeft de implantaten geplaatst en hij moet het ook corrigeren. Zorg dat je een dossier maakt zodat je hem aansprakelijk kan stellen voor de eventuele gevolgen. Maak een dossier!!!! Hij moet van inspectie hier gehoor aan geven!!!!

Tina

Ongelezen bericht door Tina » 26 jan 2020 22:28

Hi sabine,

Absoluut niet gek hoor, ik heb ze in totaal 6 maanden gehad dus ik herken je verhaal. Ik had ook zo een spijt en ben zo blij dat er uit zijn! Je hoeft je dan idd iets minder zorgen te maken om kapselvorming en zou vooral voor een arts gaan waar je je goed bij voelt. Probeer jezelf ondertussen niet te gek te maken, je hebt zo nog hartstikke kort (ook als je pas over x aantal weken of maanden ergens terecht kunt) dus je zult echt weer herstellen als ze eruit zijn. Probeer daar maar aan vast te houden en voor nu stap voor stap alles te bekijken.

Sterkte! Het komt echt goed 🤗

Xx

Babs1

Ongelezen bericht door Babs1 » 26 jan 2020 22:37

Ik begrijp dat je aan een andere arts denkt maar ik zou de behandelde arts eerst benaderen. Als je binnen 10 weken een kapotte implantaat heb hoort hij je (kosteloos) te behandelen. Indien hij je beantwoordt (of niet) binnen een bepaalde termijn dan kan je spreken over geschonden vertrouwen en dat je dan pas een andere arts inschakelt. Stel een termijn van reactie in. Hij heeft ze geplaatst dus hij moet het verhelpen!

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 28 jan 2020 11:09

Sabine schreef:
26 jan 2020 19:38

Ooh dus ook al zo snel klachten!
Heb jij ze ook gelijk laten verwijderen en waar ben jij geweest?
Ik wil ze er het liefst zsm uit, en wil niet eerst wachten op allerlei onderzoeken. Maar hoe zou ik dan wel in aanmerking kunnen komen voor een eventuele vergoeding, zo kort na de borstvergroting.... 🤔
Ik had heel snel extreme klachten. Maar het duurde jaren voordat ik link legde, omdat ik al van alles mankeerde.
Enige arts die mij in 2011 erkende, toen ik de waarheid ontdekte, was dr. Kappel. Met haar bevindingen naar van Loenen gegaan in het Slotervaartziekenhuis. Deze arts heeft het geweldig gedaan. Nam bevindingen van dr. Kappel over en was heel lief en zeer kundig!

Vergoeding bij jou wordt lastig... Voor jou hoop ik op scheur al is het niet leuk, maar het is de enige manier. Scheur met weinig schade hoop ik :cry:

Sterkte!!!!!

<3 <3 <3

Mijn eigen uitgebreide verhaal staat hier: viewtopic.php?f=16&t=28

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 28 jan 2020 16:06

Hoi,

Zelf had ik ook snel klachten, maar omdat het heel divers was...eigenlijk het hele ASIA beeld is er nooit een link gelegd met de implantaten.
Zelf ben ik nu meer dan twintig verder, kan de tijd niet terug draaien maar anders had ik het veel eerder gedaan. Dat had mij een hoop ellende bespaard. Nu hoop ik straks op te knappen. In februari is het zover voor mij.
Bespaar jezelf een hoop leed en maak een afspraak om explantatie te bespreken.
Succes!!
BV 2000 - 2020 💃🏼
Op naar klachtenvermindering!🍀🦋🍀

Sabine

Ongelezen bericht door Sabine » 28 jan 2020 18:23

Ja heb verschillende afspraken staan, bij dr Kappel, volgende week al. En die week erop bij dr Selms.
En begin maart bij Niessen.
Maar eigenlijk vind ik dat al te laat qua consult 🙈.
Dan ben ik al weer een maand verder en het liefst heb ik de operatie zsm!
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿

pilaam

Ongelezen bericht door pilaam » 28 jan 2020 19:51

Ik ben zelf ook geopereerd in Enschede.
De borstvergroting is gedaan door Y. Smulders.
Zij leek mij toen een prima arts! Ze is zelfs plastisch oncoloog in het MST.

Toen ik na de bv info aanvroeg over eventuele klachten was ze moeilijk te contacteren en zeker niet meer aardig tijdens een consult. Letterlijk is mij gezegd al die onzin van radar en kassa niet te geloven en vooral niet op het internet kijken.

Mijn onderbuik gevoel zei ook dat ze er uit moesten.
Via de huisarts heb ik een verwijzing naar de plastisch chirurgen in het MST gekregen. (Als je ook geopereerd ben door mw. Smulders kijk dan even of je niet bij haar ingepland wordt.) Ik ben ingepland bij dokter Rakhorst. (In het verleden is mijn man bij hem geweest met huidkanker en heeft een huidtransplantatie ondergaan. Dit met een heel mooi bijna onzichtbaar resultaat.) Hij had alle tijd voor mij (ruim 45 minuten) en het contact was ook heel fijn.

Bij mij bleek het maar goed dat ik ze heb laten verwijderen, want de linker bleek kapot!
Als er een prothese kapot is komt dat altijd voor vergoeding in aanmerking volgens dokter Rakhorst.
Ik ben blij dat ze er uit zijn en ook "blij" met de overgebleven littekens.

Volg je gevoel en succes!

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 28 jan 2020 20:04

Wat goed dat je verschillende afspraken hebt staan. Begrijp dat je niet kunt wachten en eigenlijk morgen zou willen, ik had precies hetzelfde toen ik die beslissing nam.
Houd nog even vol! 🍀🍀
BV 2000 - 2020 💃🏼
Op naar klachtenvermindering!🍀🦋🍀

B-nice

Ongelezen bericht door B-nice » 29 jan 2020 09:40

Heb je pb gedaan! Liefs...
[*]4 januari 2018 245 cc Mentor op de spier[*]
(.) Explantatie 6 juni 2020 Dr. Kappel (.)

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 10 feb 2020 13:58

Lieve Sabina,
Er is een nieuwe dame die in hetzelfde schuitje zit als jij...
Zielig he? viewtopic.php?t=2824
Misschien kun je met haar praten.

Ik ben trots op je dat je al een datum hebt! Ik zag het staan, super!!!👍

Succes met alles, het komt allemaal goed hoor!

🥰😘

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 12 feb 2020 15:32

Lieve Sabine,

Ik plaats even dit linkje hier voor vrouwen die met hetzelfde zitten als jij. Een mooi uitgebreid antwoord van dr. Susan Kolb. Zij heeft veel geschreven over dit onderwerp en vele filmpjes gemaakt.
In haar antwoord heeft ze het over de verschillende genvariaties en mutaties. Sommige vrouwen zijn hierdoor gevoeliger dan anderen.

https://www.realself.com/question/new-p ... mentation5

Ik zal ook even je titel aanpassen en je topic verplaatsen naar 'Ziekten en Klachten' ok?

💋

Sabine

Ongelezen bericht door Sabine » 12 feb 2020 18:49

Luna schreef:
12 feb 2020 15:32
Lieve Sabine,

Ik plaats even dit linkje hier voor vrouwen die met hetzelfde zitten als jij. Een mooi uitgebreid antwoord van dr. Susan Kolb. Zij heeft veel geschreven over dit onderwerp en vele filmpjes gemaakt.
In haar antwoord heeft ze het over de verschillende genvariaties en mutaties. Sommige vrouwen zijn hierdoor gevoeliger dan anderen.

https://www.realself.com/question/new-p ... mentation5

Ik zal ook even je titel aanpassen en je topic verplaatsen naar 'Ziekten en Klachten' ok?

💋
Helemaal goed hoor! Dank je wel! 😘

Sabine

Re: Nu al spijt.... (Binnen zeer korte tijd klachten)

Ongelezen bericht door Sabine » 19 feb 2020 19:41

Ik zit ff met een dingetje;

Op 4 maart heb ik de laatste nacontrole van mij BV bij Velthuiskliniek Enschede.
Maar ik heb eigenlijk totaal geen zin in een discussie, waarbij ik vermeld dat ik 3 dagen later al weer onder het mes ga om ze te laten verwijderen....
Om eerlijk te zijn heb ik helemaal geen behoefte meer om Dr. Y. Smulders te zien.😬

Wat zouden jullie doen? Deze hele eind evaluatie hoeft voor mij eigenlijk niet meer zo zeer....maar kan ik dat maken? 😅

Scorpio

Ongelezen bericht door Scorpio » 19 feb 2020 19:53

Sabine schreef:
19 feb 2020 19:41

Op 4 maart heb ik de laatste nacontrole van mij BV bij Velthuiskliniek Enschede.
Maar ik heb eigenlijk totaal geen zin in een discussie, waarbij ik vermeld dat ik 3 dagen later al weer onder het mes ga om ze te laten verwijderen....
Om eerlijk te zijn heb ik helemaal geen behoefte meer om Dr. Y. Smulders te zien.😬

Wat zouden jullie doen? Deze hele eind evaluatie hoeft voor mij eigenlijk niet meer zo zeer....maar kan ik dat maken? 😅
Tuurlijk kan dat. Het is jouw lijf. Je kunt gewoon aangeven dat je de laatste controle niet meer nodig acht. Zoiets. Je kunt ook gewoon aangeven wat er speelt ( desnoods via mail), dat kan eventueel leerzaam zijn v dr Smulders.

Maar je moet doen wat goed voelt voor jou. Je bent de dr niets verschuldigd.

Dat is mijn mening...maar snap dat je het lastig vindt. Het is altijd makkelijker roepen voor een ander.

Succes meid 💕💪
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.

Sabine

Ongelezen bericht door Sabine » 19 feb 2020 20:04

Scorpio schreef:
19 feb 2020 19:53
Sabine schreef:
19 feb 2020 19:41

Tuurlijk kan dat. Het is jouw lijf. Je kunt gewoon aangeven dat je de laatste controle niet meer nodig acht. Zoiets. Je kunt ook gewoon aangeven wat er speelt ( desnoods via mail), dat kan eventueel leerzaam zijn v dr Smulders.

Maar je moet doen wat goed voelt voor jou. Je bent de dr niets verschuldigd.

Dat is mijn mening...maar snap dat je het lastig vindt. Het is altijd makkelijker roepen voor een ander.

Succes meid 💕💪
Ja wellicht wel, maar weet ook uit meerdere verhalen dat zij hier totaal NIET open voor staat en het allemaal maar flauwe kul vindt.
Ze gelooft er totaal niet in zeg maar, 🤔.
Ja tuurlijk niet, dan ziet ze haar bedrijf instorten. 😝

Plaats reactie

Terug naar “Informatie ziekten en klachten”