Soms worden klachten erger, maar soms verminderen ze weer, hoe kan dat?

Informatie ziekten en klachten.

Moderators: Essi, Susana

Luna MKS

Soms worden klachten erger, maar soms verminderen ze weer, hoe kan dat?

Ongelezen bericht door Luna MKS » 03 nov 2019 12:42

Het verloop van klachten kan wisselen, soms zijn er periodes dat klachten toenemen als het immuunsysteem op dat moment actiever is, omdat er meer uit de implantaten zweet en jij dus ook meer ontgiftingssymptomen ervaart. Soms kunnen klachten weer wat afnemen als het allemaal weer wat rustiger is. Ook kunnen klachten door dingen buiten je lichaam worden getriggert of geïntensiveerd. Bijvoorbeeld als je een virus te pakken hebt. Maar ook als je iets hebt gedaan dat zweten/lekken bevorderd. Bijvoorbeeld saunabezoek, dat is berucht. Dit raden we echt af met implantaten. Ik lees keer op keer dat vrouwen toch gaan, dat is niet verstandig…
Ook kunnen hormonen grote invloed hebben op het verloop van klachten door siliconen. Hormoonschommelingen staan ook weer in direct verband met het immuunsysteem. Oestrogeen is een hormoon dat het immuunsysteem triggert. Vrouwen hebben vaker auto-immuunziekten dan mannen. Het mannelijk hormoon beschermd tegen auto-immuunziekten, het vrouwelijk hormoon bevordert ze juist, omdat het ontstekingen bevordert.
Je leefstijl doet ook veel met klachten. Alles staat of valt bij een gezonde leefstijl en voeding. Je kunt je lichaam beschermen tegen meer klachten als je let op goede voeding en goede supplementen. Sommige voeding remt ontstekingen, andere bevorderd ontstekingen. Helaas hebben de meeste westerse mensen erg slechte voedingsgewoonten die ontstekingen bevorderen. Veel verkeerde koolhydraten, slechte vetten, relatief weinig groenten en fruit, overconsumptie aan vlees en zuivel.
In ons deel over gezondheid bevorderen kun je meer lezen over wat je zou kunnen doen om via de voeding jezelf te versterken.

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Lydizzles

Re: Soms worden klachten erger, maar soms verminderen ze weer, hoe kan dat?

Ongelezen bericht door Lydizzles » 03 nov 2019 20:10

Dit is precies waardoor ik die vreselijke tweestrijd voel en steeds denk dat mijn klachten wel meevallen. Blij als ik as zaterdag aan de beurt ben want ik word gek van mijzelf.

Scorpio

Ongelezen bericht door Scorpio » 03 nov 2019 20:26

Lydizzles schreef:
03 nov 2019 20:10
Dit is precies waardoor ik die vreselijke tweestrijd voel en steeds denk dat mijn klachten wel meevallen. Blij als ik as zaterdag aan de beurt ben want ik word gek van mijzelf.
Dat herken ik ook wel lydizzles. Ik hoop daarom ook echt dat explantatie iets doet. Waarom is het zo lastig wetenschappelijk te bewijzen? Bij ernstige gevallen is het al bewezen, dus waarom trekken ze niet aan de bel? Tsja, dat zal wel een enorm schandaal zijn en veel geld kosten. Jij alvast veel succes! Zaterdag al. Spannend hoor.

Liefs
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.

Lydizzles

Ongelezen bericht door Lydizzles » 03 nov 2019 21:00

Scorpio schreef:
03 nov 2019 20:26
Lydizzles schreef:
03 nov 2019 20:10
Dat herken ik ook wel lydizzles. Ik hoop daarom ook echt dat explantatie iets doet. Waarom is het zo lastig wetenschappelijk te bewijzen? Bij ernstige gevallen is het al bewezen, dus waarom trekken ze niet aan de bel? Tsja, dat zal wel een enorm schandaal zijn en veel geld kosten. Jij alvast veel succes! Zaterdag al. Spannend hoor.

Liefs
Dank je wel! Ik kan echt niet wachten! En idd waarom worden er nog steeds elke dag zoveel vrouwen aan een BV geholpen??! Is het net als men vroeger dacht dat roken gezond was? Duurt het echt zo lang voor een overheid stappen gaat ondernemen? :?
Gelukkig kunnen wij hier onze gevoelens en twijfels kwijt en vinden we een luisterend en begrijpend oor!

Plaats reactie

Terug naar “Informatie ziekten en klachten”