Podcast “Siliconen implantaten zijn een miljarden business” Jamie Crafoord, over de gevaren van siliconen in je lichaam.

Volg hier alle uitzendingen.

Moderators: Essi, Susana

KJhartje

Podcast “Siliconen implantaten zijn een miljarden business” Jamie Crafoord, over de gevaren van siliconen in je lichaam.

Ongelezen bericht door KJhartje » 26 okt 2020 09:42

Goedemorgen,
Hier een podcast van Jamie Crafoord over siliconen.
Hopelijk heb ik het in de goede topic geplaatst.

Link:
https://open.spotify.com/episode/73aueh ... S9tmZBpPOQ

Liefs, Kaylee

Luna MKS

Re: Podcast “Siliconen implantaten zijn een miljarden business” Jamie Crafoord, over de gevaren van siliconen in je lich

Ongelezen bericht door Luna MKS » 26 okt 2020 12:14

Hoi mop, heb hem verplaats naar Tv en radio uitzendingen😉

Mooie uitzending van Jamie! Heel blij dat ze zoveel doet en zoveel plannen heeft, zodat er bewustwording komt bij vele vrouwen🙏
Heel veel herkenning ook in haar verhaal en lijden, zeer zeer triest😢 En als geen ander weten wij dat er nog duizenden van dit soort verhalen zijn in Nederland. Vele verwoeste levens van vrouwen en hun kinderen...😢

Wij hebben jarenlang keihard gewerkt aan betere voorlichting, beleidswijziging, de registratie van implantaten en een verbod op implantaten. En toen Jamie en vele vrouwen implantaten namen, bestonden we al heel erg lang en was er heus wel informatie te vinden. Het probleem was dat onze organisatie door velen als een anti-siliconen beweging werd gezien, een rel organisatie. Een stel hysterische vrouwen die anti-siliconen zijn. Dus we werden niet geloofd... En vrouwen kozen voor implantaten...😔
Maar het tij keert nu eindelijk!😃 Omdat er steeds meer vrouwen de waarheid ontdekken en hun eigen verhaal in de media vertellen. Eindelijk beginnen steeds meer vrouwen te beseffen hoe ze worden belazerd door artsen, overheid en industrie!

Spread the word around!!!👊

Bedankt lieve Jamie, voor alles wat je nog zult doen!!!🙏💞🌍

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Luna MKS

Re: Podcast “Siliconen implantaten zijn een miljarden business” Jamie Crafoord, over de gevaren van siliconen in je lich

Ongelezen bericht door Luna MKS » 26 okt 2020 14:27

Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe ze op het Borstenforum reageren op alle mediaberichten van de afgelopen tijd. En het initiatief van Jamie en vele andere bekende vrouwen die ook opstaan door hun verhaal te delen.

Het Borstenforum heeft ons altijd als de vijand gezien. En ze hebben jarenlang een enorme invloed gehad op vele onbewuste, onzekere vrouwen....😢

Hoe gaat het daar nu? In 2012 (toen werd ons forum opgericht maar we bestonden al veel langer) werden wij en onze leden massaal gebanned😔 Ik vraag me af of ze ons nog steeds als de anti-siliconen beweging zien die net als ex-rokers fanatiek zijn. En of ze dat ook van Jamie vinden😉

Nog even over de Platina haartest. Lees mijn reacties in dit bericht: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3099

Fijne dag iedereen!☀️

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

D-borah

Ongelezen bericht door D-borah » 26 okt 2020 15:50

KJhartje schreef:
26 okt 2020 09:42
Goedemorgen,

Link:

Liefs, Kaylee
Kan je deze podcast ook luisteren zonder dat je Spotify hebt?
- Beauty is only skin deep -

KJhartje

Ongelezen bericht door KJhartje » 27 okt 2020 07:22

D-borah schreef:
26 okt 2020 15:50
KJhartje schreef:
26 okt 2020 09:42
Goedemorgen,

Link:

Liefs, Kaylee
Kan je deze podcast ook luisteren zonder dat je Spotify hebt?

https://www.funx.nl/podcasts/topix/4478 ... ichaam-s02

Plaats reactie

Terug naar “Tv en radio uitzendingen”