Estelle met Monobloc Hydrogel CMC

Lees of deel ervaringen.

Moderators: Essi, Susana

Estelle

Re: Estelle met Monobloc Hydrogel CMC

Ongelezen bericht door Estelle » 09 mei 2019 22:06

lieve dames,

Ik begrijp jullie reactie hoor. Zelf worstel ik met de tegenstrijdige bronnen van informatie ik had Natuurlijk kan er een andere reden Zijn van mijn klachten na zoveel jaar en het kan ook dat er draagsters zijn van monobloc (en nooit andere implantaten hebben gehad) die klachten krijgen en dit niet linken aan monobloc: puur logisch werkt het twee kanten op. op dit moment moet ok alles eens rustig overdenken dank voor jullie support en overwegingen
:)

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 09 mei 2019 23:04

Lieve schat, alles kan. Maar de kans dat het wel door de monobloc komt, is groter dan dr. van Selms en dr. Kappel zelf willen geloven. Ook al begrijp ik hun kant ook, want ze willen een alternatief bieden voor vrouwen. Ik vind dat heel begrijpelijk, want er blijft niet veel over voor vrouwen. Toch zijn er genoeg bewijzen dat ook de monobloc uiteindelijk voor klachten kan gaan zorgen bij vrouwen. En die vrouwen hebben wij in ons bestand. Het heeft o.a. met je eigen afweer te maken. Die kan op een gegeven moment besluiten dat het genoeg is geweest en dus gaan reageren met klachten.
Ik denk dat het verstandig is dat je naar Nanayakkara gaat en je door hem grondig laat onderzoeken. Een andere internist heeft geen zin, die weten hier te weinig van af.
Ik zou dit doen voordat je iets besluit waar je spijt van krijgt.
Wij kunnen niks voor je beslissen, dat moet jij zelf doen met de informatie die je hebt. En na grondig onderzoek door Nanayakkara.
Dr. Kappel is zeker integer en dr van Selms heeft ook echt geen kwade bedoelingen. Dit heeft daar verder niks mee te maken.

Nogmaals heel veel sterkte en succes!
Ik zal bij nieuwe vragen over hetzelfde verwijzen naar jouw topic ok?

💋😴 Slaap lekker

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Muisje

Ongelezen bericht door Muisje » 10 mei 2019 18:49

Ik heb voor de monoblock ook geen andere protheses gehad en heb toch klachten, dus ik geloof niet dat ze dan geen klachten veroorzaken.

Maja34 schreef:
09 mei 2019 20:46
Hi Estelle,

Ik ben zeer verbaasd dat Kappel en Selms dit verkondigen eerlijk gezegd.
In het VUmc wordt door Nanayakkara wat anders gezegd (ik ben eind maart geweest) en ook de wetenschappelijke onderzoeken tonen anders aan. Het gaat namelijk niet alleen om de siliconen, maar om jouw auto-immuunsysteem wat reageert op iets wat lichaamsvreemd is. Ik las net nog hier op het forum dat er ook siliconendeeltjes in het kapsel is gevonden van een vrouw die de monobloc hydrogel heeft.
Daarnaast is cmc niet gezond en het methyleenblauw wat in je lichaam verdwijnt ook niet.

Succes met het maken van je keuze!

Liefs, Maja
Maja, zover ik begrepen heb wordt zowel de CMC als de methyleenblauw wel door het lichaam uitgescheiden, in tegenstelling tot silicone. Het verdwijnt dus niet in je lichaam.

Liefs Mieke.
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D

Buck

Ongelezen bericht door Buck » 05 okt 2020 20:32

Hoi! Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je nog hebt besloten om dit te doen ja of nee.
Groetjes B.

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 05 okt 2020 20:34

Estelle heeft haar implantaten idd verwijderd!👍🙏

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Estelle

Ongelezen bericht door Estelle » 05 okt 2020 20:55

Ja en behoorlijk opgeknapt groot deel klachten weg. Was zeker door de monobloc hydrogel dat ik ziek was. Ook verklaard door internist.

Plaats reactie

Terug naar “Vrouwen die de monobloc verwijderen”