Zenuwpijn gezicht

Siliconen verspreiden zich door heel je lichaam!

Moderators: Susana, Essi

Ange1010

Zenuwpijn gezicht

Ongelezen bericht door Ange1010 » 04 mei 2020 21:10

Weet iemand of je ook migratie kunt voelen dmv zenuw pijn in je tanden, kaken, jukbeen, enz?? Ik loop al maanden mer pijn, maar nu aanhouden 3 weken. Onuithoudend.. Maar het begon met geen warm of koud te kunnen verdragen, dát heeft niks met siliconen te maken tóch?
Heb donderdag afspraak neuroloog, hopelijk scan...
Liefs, Angelique
--------------❤--------------
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯
--------------🍀------------

Monique MKS

Ongelezen bericht door Monique MKS » 05 mei 2020 18:01

Hele simpele vraag misschien, maar wat zei je tandarts hierover?
Als je geen warmte en koude kunt verdragen kan de tandhals ook een stukje bloot liggen bijvoorbeeld.
En de pijn kan ook verergeren door een ontsteking, die zich verspreid over een groter gebied.
Maar als dit alles is uitgesloten, kun je verder (laten) zoeken.
Veel sterkte!!
Alles zal aan het licht komen.

Op onze WEBSITE vind je veel informatie en wetenschappelijke onderzoeken.
BELANGRIJK: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN BIJ DE OVERHEID!
Klachten over de zorg of niet goed geïnformeerd door een arts of verzekeraar? MELD DIT!
LEZEN GRAAG! WELKOM! Wegwijs op het forum & PRIVACYVERKLARING!
:!: Bij acute problemen je arts raadplegen!

Sabine

Ongelezen bericht door Sabine » 27 mei 2020 07:48

Ange1010 schreef:
04 mei 2020 21:10
Weet iemand of je ook migratie kunt voelen dmv zenuw pijn in je tanden, kaken, jukbeen, enz?? Ik loop al maanden mer pijn, maar nu aanhouden 3 weken. Onuithoudend.. Maar het begon met geen warm of koud te kunnen verdragen, dát heeft niks met siliconen te maken tóch?
Heb donderdag afspraak neuroloog, hopelijk scan...
Liefs, Angelique
Hoe is dit afgelopen Angelique?
Hier na explantatie helaas ook nog altijd last van mijn tanden/ kaken namelijk...
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 28 mei 2020 09:38

Wat je hebt klinkt als aangezichtspijn en is echt heel heel naar! Laat het goed uitzoeken.
Dit heeft met je nervus trigeminus in het gezicht te maken. Dat is een grote zenuw me 3 vertakkingen.
De schade in de zenuw kan zijn ontstaan na een behandeling bij je tandarts of door de verdoving. Is er iets gebeurd bij de tandarts? Ben je rond die tijd bij de tandarts geweest?
Helaas kunnen gemigreerde siliconen inderdaad ook voor storing zorgen in de zenuwgeleiding.
Helaas is dat niet te zien door de neuroloog. Alleen een biopt van je weefsel kan dat aantonen en dat kan dus niet...
Je kunt Henry Dijkman om advies vragen hij weet veel over dit soort dingen.
Wil je zijn contactgegevens? Laat het even weten, dan mail ik je even.

Ik wens je heel veel sterkte!!! Ik weet hoe ernstig dit kan zijn. Ik heb dit zelf gehad en had een paar weken ondraaglijke pijn en moest aan de hoogste dosering sterke opiaten en nog meer zooi. En nog had ik pijn.... Hoop echt dat het bij jou niet zo ver komt, dat is geen leven!😢

Denk ook aan een tand of kies met ontsteking. Dit kan de zenuw aantasten. Zelfs vullingen kunnen storing gaan geven. Laat neuroloog en kaakchirurg overleggen en neem vooral ook contact met Henry.

😘💕💕💕💕

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Ange1010

Ongelezen bericht door Ange1010 » 05 sep 2020 20:11

Hoi dames,

Sorry voor late reactie, zag het nú pas.
Heb inderdaad dat meoilijke woord van die 3 vertakkingen in het gezicht, zeiden ze. Heb kaakchirurg die wil botox inspuiten. Ze denken allemaal dat het komt van tanden knarsen. Heb gebitje rvoor. Ze hebben mijn zenuw onder stroom gedaan 2x en zware pillen geslikt nu is het uit te houden maar af en toe nog iets. Maar is NIKS vergeleken hoe het was..

Tja het was me wat...
Hoop dat met jullie alles goed is..

Liefs Ange😘
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯

EvaSarah

Ongelezen bericht door EvaSarah » 05 sep 2020 21:51

Ange1010 schreef:
05 sep 2020 20:11
Hoi dames,

Sorry voor late reactie, zag het nú pas.
Heb inderdaad dat meoilijke woord van die 3 vertakkingen in het gezicht, zeiden ze. Heb kaakchirurg die wil botox inspuiten. Ze denken allemaal dat het komt van tanden knarsen. Heb gebitje rvoor. Ze hebben mijn zenuw onder stroom gedaan 2x en zware pillen geslikt nu is het uit te houden maar af en toe nog iets. Maar is NIKS vergeleken hoe het was..

Tja het was me wat...
Hoop dat met jullie alles goed is..

Liefs Ange😘
O auw.... trigeminusneuralgie heet dat volgens mij? De nervus trigeminus is de drietak aangezicht zenuw (onthouden van mijn studie 😝)
Maar Botox zou het stil leggen zodat je geen pijn meer hebt? Wist niet dat Botox ook op zenuwen werkt...
sterkte iig ❤️

Groetjes EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 06 sep 2020 13:00

wat naar dat je dat hebt, maar fijn dat het nu wat minder is en draaglijk.
Botox wordt voor veel dingen gebruikt, bijvoorbeeld tegen migraine, maar ook tegen overmatig zweten.
Ikzelf ben nu wat angstiger en voorzichtiger om iets in mijn lichaam te late spuiten of stoppen maar snap ook als je ondraaglijke pijn hebt dat je wat wilt ondernemen.

Weet je al of het te maken heeft met siliconen? of dat het misschien verergerd daardoor?
Hopelijk vinden ze een oplossing die permanent is voor je.

Liefs Sammie

Ange1010

Ongelezen bericht door Ange1010 » 10 okt 2020 20:54

Sammie schreef:
06 sep 2020 13:00
wat naar dat je dat hebt, maar fijn dat het nu wat minder is en draaglijk.
Botox wordt voor veel dingen gebruikt, bijvoorbeeld tegen migraine, maar ook tegen overmatig zweten.
Ikzelf ben nu wat angstiger en voorzichtiger om iets in mijn lichaam te late spuiten of stoppen maar snap ook als je ondraaglijke pijn hebt dat je wat wilt ondernemen.

Weet je al of het te maken heeft met siliconen? of dat het misschien verergerd daardoor?
Hopelijk vinden ze een oplossing die permanent is voor je.

Liefs Sammie
Hoihoi,
Nee de botox werd er dan in gedaan zodat ik niet meer zo hard kan tandeknarsen. De spieren worden dan lam gelegd. Ik durfde het ook niet, liefst niks meer ooit in mijn lijf.. dus heb nog niet gedaan. Heb anti knars gebitje.
Weet niet of door siliconen kwam, kan me toch niemand mee helpen om dàt uit te zoeken... 😔
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 10 okt 2020 22:05

Heb je een behandeling bij je tandarts gehad voordat dit gebeurde? Ben je verdoofd of vulling gekregen?
Tandenknarsen kan zeker ook een oorzaak zijn of bloot liggende tandhalsen. Helaas kunnen ook vullingen de oorzaak zijn. Maar helaas idd ook siliconen al zullen ze dat niet zeggen. Wij weten wel beter en de onderzoeken bij Nynke en Jacqueline liegen er niet om😢

Dat de pijn minder wordt, betekent wel dat je zenuw herstellende is. Heb je ook last van je kin en lip? Deze zenuw vertakt zich ook naar je lip en kin. Vaak voel je daar daar ook pijn tintelingen of zelfs verdoving.

Hoop dat het met de tijd beter wordt. Sterkte lieverd!!!🙏

😘💕💕💕

Ps. Zeer wijs om niet voor botox te kiezen. Botox is echt slecht, want het kan ook andere spieren beïnvloeden met nare gevolgen, al zeggen dat het veilig is, net als siliconen...
En botox wordt op dieren getest. Zo kwaad maakt mij dat!!!🤬 https://youtu.be/FDe8ETyXf3o

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Plaats reactie

Terug naar “Migratie door het lichaam”