Schadeclaim indienen bij Allergan

Klachten met zorg melden en aansprakelijk stellen.

Moderators: Essi, Susana

Charlyb

Schadeclaim indienen bij Allergan

Ongelezen bericht door Charlyb » 19 dec 2019 17:32

Hoi! Zijn er wellicht dames die ervaring hebben met het indienen van een schadeclaim bij de firma Allergan ivm geruptureerde borstprothesen die op de lijst staan van uit de handel gehaalde implantaten, of zijn er dames die van plan zijn een claim in te dienen?

pilaam

Re: Schadeclaim indienen bij Allergan

Ongelezen bericht door pilaam » 19 dec 2019 20:36

Ik heb geprobeerd een claim in te dienen, maar werd direct al tegen gehouden om het bij Allergan te doen. Ik heb het via de rechtsbijstand geprobeerd, maar ook daar kwam ik niet verder. We hebben zelfs geprobeerd de Velthuis kliniek aansprakelijk te stellen.

Ik heb afgelopen vrijdag te horen gekregen dat ik van "alles" op de hoogte was en hier ook voor heb getekend. De artsen hebben verslagen opgestuurd van consulten die zeer uitgebreid waren, maar helaas is dat niet zo geweest. De consulten waren zeer kort, maar dan is het hun woord tegen de mijne. Ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet denken en weet zeker niet wat ik er tegen kan doen. Als er iemand advies heeft hoor ik het graag.

Groetjes Linda

wilmaatje

Ongelezen bericht door wilmaatje » 19 dec 2019 22:12

Bij een kapotte prothese moet allergan de prothese vergoeden (maar dat is nou net niet wat je wilt een nieuwe prothese)
Je moet dan je garantiebewijs en kapotte prothese hebben

Ik heb al eerder een topic geplaatst hier , met het telefoon nr etc van allergan Nederland. Je kan daar je klacht voorleggen, en allergan Engeland neemt dan contact met je op

Ik kreeg een hele vragen lijst, alles netjes beantwoord, maar laten weinig van hun horen, heb hun weer gemaild, maar kon wel 3 mnd duren.

Allergan probeerd er gewoon mee weg te komen, maar ik denk dat ze net als de fabrikant van pip eerdaags over de kop gaan

Dus, tot nu toe, werkt allergan niet mee

Hier vind je de linkjes:
viewtopic.php?f=186&t=2187
viewtopic.php?f=93&t=2377

Luna

B-explantatie2020

Ongelezen bericht door B-explantatie2020 » 22 nov 2020 22:03

wilmaatje schreef:
19 dec 2019 22:12
Bij een kapotte prothese moet allergan de prothese vergoeden (maar dat is nou net niet wat je wilt een nieuwe prothese)
Je moet dan je garantiebewijs en kapotte prothese hebben

Ik heb al eerder een topic geplaatst hier , met het telefoon nr etc van allergan Nederland. Je kan daar je klacht voorleggen, en allergan Engeland neemt dan contact met je op

Ik kreeg een hele vragen lijst, alles netjes beantwoord, maar laten weinig van hun horen, heb hun weer gemaild, maar kon wel 3 mnd duren.

Allergan probeerd er gewoon mee weg te komen, maar ik denk dat ze net als de fabrikant van pip eerdaags over de kop gaan

Dus, tot nu toe, werkt allergan niet mee

Hier vind je de linkjes:
viewtopic.php?f=186&t=2187
viewtopic.php?f=93&t=2377

Luna
Hoi dames,

Ik heb net mijn explantatie achter de rug en had ook Allegran implantaten die inmiddels zijn verboden. Is het iemand gelukt contact te krijgen met Allergran? Jou wellicht Wilmaatje?

Marinde

Ongelezen bericht door Marinde » 23 nov 2020 21:44

Hoi
Ik heb het ook geprobeerd bij allergan
Maar ze zeggen tegen mij , als ze niet gescheurd zijn of zo dan vergoeden wij niks.
Maar vind gewoon dat als ze op de zwarte lijst staan dat ze ons moeten vergoeden
Gr marinde

Plaats reactie

Terug naar “Juridische stappen”