Merken en webwinkels Chlorella, wat slik jij en waarom?

Lees wat goede supplementen zijn of deel tips.

Moderators: Susana, Essi

Scorpio

Re: Merken en webwinkels Chlorella, wat slik jij en waarom?

Ongelezen bericht door Scorpio » 22 dec 2019 20:54

Katoo schreef:
22 dec 2019 14:29
Luna schreef:
22 dec 2019 14:10
wilmaatje schreef:
22 dec 2019 01:11
een gezond eetpatroon, liefst vegan doet wonderen
Lieve groet wilma
Vegan doet altijd wonderen, vooral voor de dieren en onze mooie blauwe planeet! ;)
GO VEGAN!!!! :D
Katoo schreef:
22 dec 2019 13:13
Hoi dames,

Ik gebruik zeoliet, deze ishttps://www.facebook.com/Zeoliet-info-214983059099621/ hier te koop.
Daarnaast ook chlorella en spirualina poeder.https://hanoju.nl/3091/premium-spirulin ... er=5330500

Gr Katoo
Spirulina wordt eigenlijk afgeraden…
Lees onderaan dit document waarom: https://drive.google.com/file/d/1dRzGfV ... 9tn_G/view
Chlorella activeert ook je immuunsysteem, maar minder hard dan bij spirulina.
Het document vind je in dit topic: viewtopic.php?f=246&t=853&p=25165#p25165
Daar staat nog wat meer info.
Dankjewel Luna voor je bericht over Spirulina 😘
Is het dan beter om chlorella ( en spirulina) helemaal niet te nemen? Ik denk dat ik het bij vit c, probiotica, d en multi en omega hou. De assistente v Niessen gaf aan dat als ik moest kiezen tussen de vitamines ivm geld dat vitamine C de voorkeur had.

Bedankt vd tips!
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.

Chika

Ongelezen bericht door Chika » 23 dec 2019 04:40

Hoi Luna en Wilmaatje

Gezond, gevarieerd en biologisch (minimaal suikers en weinig vlees) eet ik de afgelopen jaren gelukkig al wel. Ik denk inderdaad dat dat al heel veel scheelt en straks na de operatie me zal helpen. Persoonlijk wil ik niet te veel extra supplementen slikken, haal de goede stoffen het liefst uit gezonde voeding en toegevoegde kruiden en thee. Maar chlorella lijkt me wel belangrijk ivm ontgifting, mits ik er dus goed op reageer dus bedankt voor de tips Luna en Wilmaatje! En probiotica vind ik belangrijk, dit gebruik ik wel vaker.
Homeopathie (ontstoren) wil ik ook gaan proberen, dit heb ik onlangs bij mijn dochtertje gedaan(heb haar borstvoeding gegeven) en ze heeft er wel op gereageerd!
Ik ga pas 3 feb voor operatie. Vind het allemaal erg lang duren, maar het was niet anders.

Maar Wilmaatje, ik dacht dat jij de explantatie al gehad had ? Of ben ik helemaal in de war?

Liefs chika

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 23 dec 2019 11:06

Hoi Chika (en andere meiden) zouden jullie aub ervoor willen zorgen dat je bij het quoten altijd afsluit met [/quote] En dan pas je eigen verhaal, anders wordt het echt onoverzichtelijk. Want je tekst komt dan in de quote dus dat schiet niet op. Het is ook geen doen om dat steeds weer te moeten corrigeren. Dan heb ik liever dat niemand meer quote :lol:
Dus je eigen tekst komt na dit: [/quote]

Dank je wel!!

Extra vitaminen en mineralen zijn wel belangrijk. Lees even wat ik daarover schreef. Veel vrouwen met implantaten hebben tekorten in de B's en D. Dat moet je wel aanvullen. Altijd de bioactieve vormen nemen en niet de synthetische. B12 is ook een ongifter overigens. De rest van de b's ook, want die werken samen bij de methylatie en dat is nodig voor het ontgiften. En vitamine C in hoge dosering werkt als antioxidant en ook als ontgifter en zou ik altijd nemen.
Helaas bevat onze voeding niet altijd meer voldoende vitaminen en mineralen. Zelfs de biologische niet, dat heeft te maken met de verarming van de grond en verslechtering van de lucht. Zelfs biologische groenten ontkomen daar niet aan.
Omega 3 is ook zeer belangrijk en verminderd ontsteking. De balans omega 3 en 6 is bij de meeste mensen niet goed. Omega 6 werkt ontstekingen in de hand, omega 3 gaat ze tegen.
Chlorella is altijd goed om te ontgiften van de zware metalen. Kun je er niet (goed) tegen, kun je weer iets anders proberen.

X Luna

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Chika

Ongelezen bericht door Chika » 23 dec 2019 12:49

Oeps, sorry Luna en anderen😬 Ik had al zo een vermoeden dat ik het quoten niet goed deed😂
Ik vergeet bijna dat ik al standaard vitamine D van vitals slik omdat ik chronisch laag zit. En vitamine C heb ik ook al langer staan bij ziekte voor het hele gezin (de goede)
Ik eet elke dag een eetlepel bijenpollen door mijn ontbijt. Zitten ook de essentiele vitamine B s in. En chia zaad. (zitten ook verschillende vitamines in waaronder b, en mineralen). Dus dat is al zo vanzelfsprekend eigenlijk dat ik dat vergeet te melden😁)
Ik eet elke dag flink wat "goede noten" voor de omega s. Maar zal me nog eens verdiepen of dat zowel 3 als 6 bevat (ik ben wat huiverig voor verontreinigde visolie, en je schreef wel over gezuiverde, maar dat is ook weer kostbaar... Dus vandaar dat ik er wel kritisch vanuit dat oogpunt naar kijk.)
Weinig zuivel en als ik het neem dan een uur erna en voor geen fruit of groente want dat belemmert de opname van de vitamines

Ik denk dan eerlijk gezegd dat ik dan al behoorlijk goed op weg ben😊

Maar dank je nogmaals voor je uitleg Luna!
Liefs

wilmaatje

Ongelezen bericht door wilmaatje » 23 dec 2019 17:24

Chika schreef:
23 dec 2019 12:49
Oeps, sorry Luna en anderen😬 Ik had al zo een vermoeden dat ik het quoten niet goed deed😂
Ik vergeet bijna dat ik al standaard vitamine D van vitals slik omdat ik chronisch laag zit. En vitamine C heb ik ook al langer staan bij ziekte voor het hele gezin (de goede)
Ik eet elke dag een eetlepel bijenpollen door mijn ontbijt. Zitten ook de essentiele vitamine B s in. En chia zaad. (zitten ook verschillende vitamines in waaronder b, en mineralen). Dus dat is al zo vanzelfsprekend eigenlijk dat ik dat vergeet te melden😁)
Ik eet elke dag flink wat "goede noten" voor de omega s. Maar zal me nog eens verdiepen of dat zowel 3 als 6 bevat (ik ben wat huiverig voor verontreinigde visolie, en je schreef wel over gezuiverde, maar dat is ook weer kostbaar... Dus vandaar dat ik er wel kritisch vanuit dat oogpunt naar kijk.)
Weinig zuivel en als ik het neem dan een uur erna en voor geen fruit of groente want dat belemmert de opname van de vitamines

Ik denk dan eerlijk gezegd dat ik dan al behoorlijk goed op weg ben😊

Maar dank je nogmaals voor je uitleg Luna!
Liefs
Het was mijn ook nog niet echt duidelijk van die quote, bedankt voor de tip Luna, hoop dat het nu dan goed gaat heb het er vast ondergezet. ik heb al explant gehad Chika. Woon jij nu nog in Spanje? (dat was jij toch) ik ben inmiddels door alle klachten terug gemigreerd, maar zodra opgeknapt ga ik weer terug.
Er is bestaat ook Vegan Omega 3 (Testa) van Algen Olie, kan je bestellen op leefbewust.com, idd wel duur, dus eigelijk ook zoiets als chlorella, spirulina, zeewier etc etc... Ook daar kan ik dus niet tegen ivm de siliconen, ook CBD olie gaan de siliconen van ontsteken in mijn huid, dus middelen werken wel maar niet bij mij. ik haal ook veel vetten uit noten, zaden, advocado, Cocos olie en Cocos yoghurt, verder ook geen zuivel en vlees, zoveel mogelijk fruit en groente en alle vitamine biologisch

Vandaag MRI uitslag borsten gehad, geen rare dingen gevonden, wel in beiden borsten licht wat vocht, maar dat was normaal, voor 10 weken na explant, maar dat weet ik dus niet. verder geen siliconen ophoping of cystes... ik zei: waar zijn dan al die vloeibare silconen gebleven van die lege prothese 18 jaar geleden?? weten ze niet. de pijn in de borst kon komen van mijn grote borstspier, waar de prothese erg aan vast zat, dus verder wel opgelucht dat er geen enge dingen gevonden zijn.

Morgen uitslag MRI bekken, want op de echo hadden ze ook siliconen In mijn lies lymfe gevonden ...

Nog even geduld chika, het is zo februari , fijne dagen xoxoxo
Wilmaatje

[/quote]

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 23 dec 2019 17:56

Lieve Wilma en Chika,

Het quoten ging goed!👍😀
Vegetology heeft hoog gedoseerde omega3 van algen. Daar halen de vissen hun omega 3 uit 😉https://www.vegetology.com/
Deze is relatief goedkoper dan de andere vegan omega3's en beter, want hoger godeseerd en heel zuiver. Ik struin geregeld heel het internet af op zoek naar goede veganistische supplementen voor kinderen en volwassenen😉

Lieve Wilma, zo zo blij dat alles goed was👍Ik weet dat het je echt in de zenuwen liet☹

😘💕 meiden!!!

Ach Wilma, lees nu pas de rest☹ Sterkte en succes voor morgen met de MRI! 🙏

L-o-v-e❤

Chika

Ongelezen bericht door Chika » 24 dec 2019 11:49

Hoi hoi

Wilmaatje, ik ben een andere chika.😊Ik zag pas, nadat ik een account had aangemaakt aantal maanden terug, dat er al een Chica is hier(ik dus met een K).

Wat bizar dat jou prothese toen helemaal leeg was!!ongelooflijk, en inderdaad, waar is dan al die rommel gebleven?blijkbaar neemt je lichaam het dan toch echt allemaal op, werkt het weg. Maar ja, waar komt het dan..
Heel spannend de uitslag vandaag. Veel sterkte.

En Luna, bedankt voor de goedkopere tip van de omega 3 van algen. Ik zal eens kijken!

Nu een algemene vraag, over welk tijdsbestek is het, na de explantatie, aan te raden om al dit extra s te slikken? Is daar misschien ook al een topic aan gewijd die ik gemist heb?
Of is het per persoon verschillend en kijk je in hoeverre je reageert/opknapt?

Liefs chika

Dorie

Ongelezen bericht door Dorie » 24 dec 2019 13:10

Hoi chika

Ik volg het plan van mijn arts (dr Niessen)
Zijn plan staat in het topic “plan niessen”. Via de zoek functie kun je hem vast vinden...
zijn plan bestaat uit drie delen. 2 weken voor de operatie. De eerste 6 weken en dan van week 7-12 na de operatie.
explantatie januari 2020 dr niessen

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 24 dec 2019 16:08

Chika schreef:
24 dec 2019 11:49
Hoi hoi

Wilmaatje, ik ben een andere chika.😊Ik zag pas, nadat ik een account had aangemaakt aantal maanden terug, dat er al een Chica is hier(ik dus met een K).

Wat bizar dat jou prothese toen helemaal leeg was!!ongelooflijk, en inderdaad, waar is dan al die rommel gebleven?blijkbaar neemt je lichaam het dan toch echt allemaal op, werkt het weg. Maar ja, waar komt het dan..
Heel spannend de uitslag vandaag. Veel sterkte.

En Luna, bedankt voor de goedkopere tip van de omega 3 van algen. Ik zal eens kijken!

Nu een algemene vraag, over welk tijdsbestek is het, na de explantatie, aan te raden om al dit extra s te slikken? Is daar misschien ook al een topic aan gewijd die ik gemist heb?
Of is het per persoon verschillend en kijk je in hoeverre je reageert/opknapt?

Liefs chika
Zie 3e bericht: viewtopic.php?t=94
Veel vrouwen gaan er heel lang mee door. Chlorella kun je, nadat je verbetering voelt, in de onderhoudsdosering nemen.
😘💕

Petra2011

Ongelezen bericht door Petra2011 » 27 dec 2019 17:11

[\quote]
Ik lees net het bericht van Luna over de quote, sorry, was me hiervan niet bewust en hopelijk doe ik het nu goed.

Even aan Kattoo over zeoliet:
Ik kende het niet en heb het even opgezocht en persoonlijk ga ik het niet nemen omdat er silicium en aluminium in zit en silicium wordt afgeraden. En blijkbaar moet je ook goed opletten dat je een goede kwaliteit vindt waarmee niet gesjoemeld is. Hieronder een paar regels uit de wikipedia:

Kunstmatige zeolieten worden onder andere gebruikt in wasmiddelen en katalyse. Natuurlijke zeolieten zijn goedkoper dan synthetische zeolieten maar ongeschikt voor hoogwaardige toepassingen omdat ze onzuiverheden bevatten. Natuurlijke zeolieten worden onder andere gebruikt als absorptiemateriaal in kattenbakvulling. Een zeoliet is opgebouwd uit silicium-, aluminium- en zuurstofatomen.

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 17 mei 2020 07:28

Lieve dames,

Zelf slik ik om te ontgiften wel de vitamines die voorgeschreven staan in "plan Niessen".

Nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met chlorella.
Ik overweeg deze ook te gaan gebruiken.

Hoor het graag.

Liefs,
Zusss
BV 2000 - 2020 💃🏼
Op naar klachtenvermindering!🍀🦋🍀

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 08 jun 2020 14:59

Lieve allemaal,

Aan de hand van de links in dit topic heb ik nu deze besteld:

https://www.puurenfit.nl/chlorella-tabletten.html

Ben heel benieuwd wat dit gaat doen en of ik het ga merken.
Wordt vervolgd!
Op naar een gezond lichaam!
🌸🌼🌸
BV 2000 - 2020 💃🏼

slscg

Ongelezen bericht door slscg » 08 jun 2020 23:21

Ik heb een hele lijst gehad van meldklachten siliconen.
Daarvan heb ik de linkjes die je kan aanklikken besteld.

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 09 jun 2020 06:22

slscg schreef:
08 jun 2020 23:21
Ik heb een hele lijst gehad van meldklachten siliconen.
Daarvan heb ik de linkjes die je kan aanklikken besteld.
Hoi slscg,

Mag ik je vragen welke producten dit waren?

Liefs,
Zusss
BV 2000 - 2020 💃🏼

slscg

Ongelezen bericht door slscg » 09 jun 2020 09:05

Chlorella en nt factor zodat ik geen multi hoef.
Anti oxidant en omega 3( visolie).
Als ik wist hoe ik hier een foto moest versturen had ik een foto gemaakt.

Plaats reactie

Terug naar “Supplementen”