Merk Biotics + angst/ wanhoop klachten

Lees wat goede supplementen zijn of deel tips.

Moderators: Essi, Susana

Sabine

Re: Merk Biotics goed??

Ongelezen bericht door Sabine » 30 jul 2020 16:28

Ja dat geloof ik ook wel,

Maar de druk/ steken op de slaap en oren is echt ongekend.
Druk en steken, met mega hoofdpijn. Dat is echt killing elke dag!

En haarpijn, maar dat is sowieso stress gebonden volgens mij ...
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿

Essi

Re: Merk Biotics + angst/ wanhoop klachten

Ongelezen bericht door Essi » 30 jul 2020 19:36

Nu ik jou bericht lees, vraag ik me af of je niet eens terug naar je huisarts moet. Ik heb voor mijn explantatie ook heel veel hoofdpijn gehad. Daarbij was de waarde van mijn bezinking in mijn bloed ook toren hoog. Omdat je haar pijn beschrijft in combi met je andere hoofdpijn klachten. Lijkt zo op wat ik had. De h.a vermoede bij mij een ontsteking van de hoofdslagader. (ArtriitisTemporalis als ik het goed schrijf, maar dat had ik uiteindelijk toch niet)
Succes
Liefs essi

Sabine

Ongelezen bericht door Sabine » 30 jul 2020 22:13

Ja ik dacht ook die ontsteking te hebben, maar dan moest iets ook heel hoog zijn qua waardes, maar dat was niet zo. Dus sloot hij het uit, ik ben 37 dus ook daar was ik wat te jong voor.

Wat heb je uiteindelijk gedaan dat het minder werd?
Heb je dingen laten staan? Of juist speciale supplementen geslikt?

Sabine

Ongelezen bericht door Sabine » 30 jul 2020 22:25

Essi schreef:
30 jul 2020 19:36
Nu ik jou bericht lees, vraag ik me af of je niet eens terug naar je huisarts moet. Ik heb voor mijn explantatie ook heel veel hoofdpijn gehad. Daarbij was de waarde van mijn bezinking in mijn bloed ook toren hoog. Omdat je haar pijn beschrijft in combi met je andere hoofdpijn klachten. Lijkt zo op wat ik had. De h.a vermoede bij mij een ontsteking van de hoofdslagader. (ArtriitisTemporalis als ik het goed schrijf, maar dat had ik uiteindelijk toch niet)
Succes
Liefs essi
Bij mijn bloedonderzoek was veel goed, maar er viel op:
Mijn witte bloedcellen waren qua waarden niet goed.
En dan gaat het vooral om:

Lymfocyten: (gezonde waarde tussen 1 - 3) mijn waarde 0,6.

Deze maken 20% tot 40% van de witte bloedcellen in het bloed op. De lymfocyten (ofwel lymfo's) zijn betrokken bij het herkennen en afweren van niet-lichaamseigen stoffen (antigenen).

Over een maand weer prikken om te kijken of het beter is/ gaat. Gelukkig niet te hoog: dit wijst nl op leukemie

EvaSarah

Ongelezen bericht door EvaSarah » 31 jul 2020 09:23

Sabine schreef:
30 jul 2020 16:28

Pfff dat is vreselijk! Ik weet dat als je kaak op spanning staat je ook mega hoofdpijn kan krijgen rond de oren en slapen... ik zou gewoon weer langs de huisarts gaan en als dat niet baat is er in Leiden een hoofdpijncentrum die hebben met allerlei soorten hoofdpijnen te maken. Ik heb weleens op het punt gestaan om daar heen te gaan met vreselijk veel migraine 🙄 maar ik kan het redelijk onder controle houden nu. Omdat ik weet wat ik wel en niet moet doen om migraine te krijgen.

Hopelijk vind je snel de oorzaak waardoor het dragelijk is of gewoon verdwijnt ❤️
Dikke knuffel hoofdpijn is vreselijk
Eurosilicone 280cc vanaf 2004

Sabine

Ongelezen bericht door Sabine » 31 jul 2020 16:36

EvaSarah schreef:
31 jul 2020 09:23
Sabine schreef:

Pfff dat is vreselijk! Ik weet dat als je kaak op spanning staat je ook mega hoofdpijn kan krijgen rond de oren en slapen... ik zou gewoon weer langs de huisarts gaan en als dat niet baat is er in Leiden een hoofdpijncentrum die hebben met allerlei soorten hoofdpijnen te maken. Ik heb weleens op het punt gestaan om daar heen te gaan met vreselijk veel migraine 🙄 maar ik kan het redelijk onder controle houden nu. Omdat ik weet wat ik wel en niet moet doen om migraine te krijgen.

Hopelijk vind je snel de oorzaak waardoor het dragelijk is of gewoon verdwijnt ❤️
Ja dat heb ik idd ook wel eens gelezen. En dat zou ook heel goed kunnen ook.
Dat vind ik ook het lastige er aan. Wat is stress/ spanning en wat is siliconen. Weet wel dat ik tot eind vorig jaar nergens last van had, bijna nooit ergens last van zelfs, in mijn leven. En sinds die troep, BAM: lichaam naar de kloten.

En ik merk ook dat de meesten hier zo blij zijn dat ze na al die vele jaren ziek zijn, weer aan het opknappen zijn en blij zijn met elke kleine verbetering. Logisch, dat is ook fijn na jarenlang klachten!
Maar omdat het bij mij zo kort geleden is dat ik compleet gezond was, kan ik nog niet blij zijn met kleine verbeteringen die nu weg zijn na explantatie. Ik wil gewoon weer helemaal beter zijn.... en dat frustreert enorm.

EvaSarah

Ongelezen bericht door EvaSarah » 31 jul 2020 17:49

Sabine schreef:
31 jul 2020 16:36
EvaSarah schreef:
31 jul 2020 09:23
Sabine schreef:

Ja dat heb ik idd ook wel eens gelezen. En dat zou ook heel goed kunnen ook.
Dat vind ik ook het lastige er aan. Wat is stress/ spanning en wat is siliconen. Weet wel dat ik tot eind vorig jaar nergens last van had, bijna nooit ergens last van zelfs, in mijn leven. En sinds die troep, BAM: lichaam naar de kloten.

En ik merk ook dat de meesten hier zo blij zijn dat ze na al die vele jaren ziek zijn, weer aan het opknappen zijn en blij zijn met elke kleine verbetering. Logisch, dat is ook fijn na jarenlang klachten!
Maar omdat het bij mij zo kort geleden is dat ik compleet gezond was, kan ik nog niet blij zijn met kleine verbeteringen die nu weg zijn na explantatie. Ik wil gewoon weer helemaal beter zijn.... en dat frustreert enorm.
Logisch toch! Ik hoop dat ook! Alleen ben ik al een hele tijd ziek en heb ook echt vage dingen aan de hand gehad...
Ik las wel over ontgiften en dat het wel even kan duren.. ik hoop dat je de rust kan vinden zodat je zeker weet of het siliconen of stress is ❤️ Dikke knuffel en genieten van het weer 🌞

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 31 jul 2020 18:11

Sabine schreef:
30 jul 2020 22:13
Ja ik dacht ook die ontsteking te hebben, maar dan moest iets ook heel hoog zijn qua waardes, maar dat was niet zo. Dus sloot hij het uit, ik ben 37 dus ook daar was ik wat te jong voor.

Wat heb je uiteindelijk gedaan dat het minder werd?
Heb je dingen laten staan? Of juist speciale supplementen geslikt?
Ik heb niets extra's laten staan of genomen. Bij mij was het vrij snel weg, na het verwijderen van de implantaten.
😄👍

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 31 jul 2020 23:14

wat is stress en wat is siliconen?
Het lijkt wel een vicieuze cirkel. Want stress kan een hoop lichamelijke klachten geven. En door al die lichamelijke klachten krijg je weer meer stress
Siliconen zelfde verhaal. En misschien ben je wel even gevoeliger door de siliconen of door de reactie van je lichaam op een lichaamsvreemde stof en heb je daardoor meer gevoeligheid voor stress. En doordat je stress erger wordt worden je lichamelijke klachten weer heftiger.

Je hebt nu de siliconen bron, het lichaamsvreemde weggehaald. Dus nu kan je werken aan je stress verminderen. Alles stapje voor stapje.

Ik had mijn protheses bijna 4 jaar. Ik had best heel veel klachten. Ik ben nu ruim 2 PO en ik begin weer terug te komen. Ik wordt weer mezelf. Nog niet alles is weg naar wel veel.

En vanaf nu zal je bij en dankbaar met elke verbetering die je voelt. Tot je jezelf weer hebt gevonden.

Zet em op en geef niet op maar wees ook niet te streng.
Zelf liefde en vergeving.
🥰😇

Sabine

Ongelezen bericht door Sabine » 01 aug 2020 19:01

Sammie schreef:
31 jul 2020 23:14
wat is stress en wat is siliconen?
Het lijkt wel een vicieuze cirkel. Want stress kan een hoop lichamelijke klachten geven. En door al die lichamelijke klachten krijg je weer meer stress
Siliconen zelfde verhaal. En misschien ben je wel even gevoeliger door de siliconen of door de reactie van je lichaam op een lichaamsvreemde stof en heb je daardoor meer gevoeligheid voor stress. En doordat je stress erger wordt worden je lichamelijke klachten weer heftiger.

Je hebt nu de siliconen bron, het lichaamsvreemde weggehaald. Dus nu kan je werken aan je stress verminderen. Alles stapje voor stapje.

Ik had mijn protheses bijna 4 jaar. Ik had best heel veel klachten. Ik ben nu ruim 2 PO en ik begin weer terug te komen. Ik wordt weer mezelf. Nog niet alles is weg naar wel veel.

En vanaf nu zal je bij en dankbaar met elke verbetering die je voelt. Tot je jezelf weer hebt gevonden.

Zet em op en geef niet op maar wees ook niet te streng.
Zelf liefde en vergeving.
🥰😇
Je hebt helemaal gelijk, de stress moet er echt uit, dit versterkt alles.
En rust in mij krijgen, zodra ik in de ochtend wakker word, denk ik al: voel ik al iets? Hoe is mijn hoofd? Heb ik oorpijn?
Pppffff.... niet goed...😔

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 02 aug 2020 12:48

Ik weet niet of je er zelf ervaring mee hebt of "in geloofd" maar ik vraag vaak mijn "beschermengelen " om hulp. Of steun of wat dan ook. Dan stel ik letterlijk de vrag wil je me helpen. Wil je me beschermen of wil je zorgen dat dit of dat.
Als voor jou engelen niks zijn noem het dan het universum. Stel je vraag of je behoefte aan het universum, stuur het daar heen en je zal echt gehoord worden. Mijn engelen hemoen mij heel vaak. Ik ben er van overtuigd en voel hun aanwezigheid ook.

Sta morgen ochtend eens op en zeg hardop, tegen het universum, de engelen, God, of wat voor jou fijn voelt, vandaag ga ik me niet druk maken. Kunnen jullie vandaag op me letten. Dan laat ik het even los. Vandaag hoef ik me geen zorgen te maken om mijn lichamelijke klachten. Neem het maar even van me over. Dankjewel.
Dan begint je dag al met loslaten en ontspannen. En als je zo begint dan voelt dat al prettig.

Hoop dat je er wat aan hebt en dat je je rust vind. En even mag loslaten. Voor even.
En ik zal de engelen vragen je te helpen.
Dan voel je je misschien gesteund. Want ze zijn er echt.

Veel liefs en knuffel
Sammie

EvaSarah

Ongelezen bericht door EvaSarah » 02 aug 2020 13:13

Sammie schreef:
02 aug 2020 12:48
Ik weet niet of je er zelf ervaring mee hebt of "in geloofd" maar ik vraag vaak mijn "beschermengelen " om hulp. Of steun of wat dan ook. Dan stel ik letterlijk de vrag wil je me helpen. Wil je me beschermen of wil je zorgen dat dit of dat.
Als voor jou engelen niks zijn noem het dan het universum. Stel je vraag of je behoefte aan het universum, stuur het daar heen en je zal echt gehoord worden. Mijn engelen hemoen mij heel vaak. Ik ben er van overtuigd en voel hun aanwezigheid ook.

Sta morgen ochtend eens op en zeg hardop, tegen het universum, de engelen, God, of wat voor jou fijn voelt, vandaag ga ik me niet druk maken. Kunnen jullie vandaag op me letten. Dan laat ik het even los. Vandaag hoef ik me geen zorgen te maken om mijn lichamelijke klachten. Neem het maar even van me over. Dankjewel.
Dan begint je dag al met loslaten en ontspannen. En als je zo begint dan voelt dat al prettig.

Hoop dat je er wat aan hebt en dat je je rust vind. En even mag loslaten. Voor even.

Veel liefs en knuffel
Sammie
Wat mooi! Zo denk/spreek ik vaak tegen mijn schoonmoeder (overleden tijdens mijn eerste zwangerschap 😓). Het geeft een soort steun! En doe ik echt dagen dat ik er bewust niet mee bezig ben en zorg voor genoeg afleiding. Dit weekend lekker op pad met mijn gezin (afgelopen week genoeg artsen gezien) en dan maandag er weer mee aan de slag 💪🏻

Liefs EvaSarah

Sabine

Ongelezen bericht door Sabine » 02 aug 2020 19:00

Sammie schreef:
02 aug 2020 12:48

Veel liefs en knuffel
Sammie
Wat een mooie tip, dit ga ik zeker proberen.
Ik moet weer positieve energie krijgen, dat wat ik altijd had.
Daar moet ik weer voor vechten. 🙏🏻😇🌿

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 03 aug 2020 11:43

En het gaat je zeker lukken. Als het in je zit vind je het zeker weer terug. Ik weet het zeker.

Liefs Sammie

Plaats reactie

Terug naar “Supplementen”