Een dikke maand verder en helemaal happy.
Geen last meer en idd de implantaten zaten achter de spier dus die moeten nog wat op hun positieven komen maar ook dat valt reuze mee.
Al een paar leuke kanten topjes gekocht bij Hunkemöller en ook wat opvulling zodat ik in kleding iets wat meer vorm kan geven. Kan makkelijk tijdens de winter en zo geraak ik ook op een rustiger tempo gewend aan mijn nieuwe look
Ik ben echt zo blij dat ik heb doorgezet en ik kan het iedereen aanraden. En geloof me, ik was zo angstig en gestressed over de operatie en hoe het er zou uitzien. Wel, ik kan vandaag zeggen dat ik me nog steeds heel erg vrouwelijk voel en ik heb echt een klein maatje nu (cup A) en me vooral ook heel gerust voel wat betreft mijn gezondheid. Ik kijk elke dag met een zachte blik in de spiegel en mijn buikgevoel zegt dat enkel deze keuze de juiste was. Ondanks de tegengas van een paar Plastische chirurgen. Het is ook een levensles voor me. Ik ben ok zoals ik ben, en dat wil niet zeggen dat ik niet vrouwelijk of sexy kan zijn. Oh YES, we can.
We go for sexy and healthy!
En Btw, wat ik vroeger niet zag, zo een kleine cup heeft je iets breekbaars
Dus redenen zat om een explantatie door te zetten!
Good luck voor de dames die nog moeten!