Eis verwijderde implantaten op!

Wat kan of moet ik met de verwijderde implantaten?

Moderators: Susana, Essi

Luna MKS

Eis verwijderde implantaten op!

Ongelezen bericht door Luna MKS » 16 mar 2012 12:40

Eis de verwijderde implantaten op, ook als ze kapot zijn! Je kunt dan zelf checken op scheuren, lekken en kijken naar het verschil in gewicht. Verder zou je hiermee mogelijk nog aanspraak kunnen maken op enige vergoeding bij de fabrikant mocht je een scheur hebben. Lees hier een voorbeeld.

Realiseer dat bijna geen enkele plastisch chirurg je eerlijk voorlicht. Het aantal her-operaties is enorm groot, maar het aantal gemelde scheuringen minimaal. Als je de implantaten opeist kun je het zelf met eigen ogen zien hoe ze eruit zien. We hebben verhalen gehoord van vrouwen, tegen wie gezegd werd: 'Ik heb ze maar weggegooid, anders zou u zich onnodig ongerust maken. Of: 'Sorry, ik ben ze vergeten te bewaren'. Laat het hem/haar opschrijven in het dossier, terwijl jij erbij bent en zet het desnoods zelf op papier dat je door de pc laat ondertekenen. Er wordt veel gerommeld, dus je moet zeer mondig en achterdochtig zijn. :!:

Bewaar je implantaten goed, want ze kunnen nog van pas komen. Zie juridisch advies. Gooi ze niet in de prullenbak!

Maak van tevoren duidelijk afspraken met je pc. Laat hem/haar alles zwart op wit zetten zodat je daar altijd op terug kunt vallen!!

Hier lees hoe je je voorbereid op het explantatie consult met de pc.

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Rocky

Re: Eis verwijderde implantaten op!

Ongelezen bericht door Rocky » 06 jan 2020 14:49

Hi dames,

Mijn implantaten waren intact, maar er zitten wel een soort gladde bobbeltjes op (het zijn ruwe implantaten). Weet iemand wat dat is? Toen ik vijf jaar geleden de voorbeeld implantaten bekeek, waren ze volledig ruw, zonder gladde bobbels.

Groetjes,
Rocky

BrendaB

Ongelezen bericht door BrendaB » 07 jan 2020 15:28

2 kleine gladde puntjes op tepelhoogte? Die zitten er bij mij ook op.

Rocky

Ongelezen bericht door Rocky » 07 jan 2020 15:42

Het zijn meerdere rondjes en ook wat langwerpige vormen, op verschillende plekken.

Plaats reactie

Terug naar “Wat te doen met de implantaten?”