Verwijsbrief

Lees hier meer wat je kunt doen.

Moderators: Essi, Susana

Sabine

Verwijsbrief

Ongelezen bericht door Sabine » 29 jan 2020 09:30

Hoi lieve meiden,

Aankomende dinsdag heb ik mijn consult bij dr. Kappel.
Ze vroeg om een verwijsbrief van de huisarts, ivm de vergoeding van het consult.
Nu heb ik voor morgenvroeg de afspraak bij mijn huisarts staan.
Maar nu mijn vraag;

Wat moet ik haar dan vragen? Waarvoor moet ze precies een verwijsbrief schrijven, wat moet hier in staan?

Ze hebben geen kaas gegeten van dit hele implantaten gebeuren, dus ze vinden het al snel flauwekul. 😒

Moet er een specifieke verwijsbrief naar dr. Kappel gemaakt worden, of een algemene verwijsbrief naar een pc die ik later ook mee kan nemen naar mijn afspraak bij dr. Selms?

Liefs Sabine
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿

Sammie

Re: Verwijsbrief

Ongelezen bericht door Sammie » 29 jan 2020 09:40

Hey Sabine

Bij mij was het zo dat ik een aparte verwijsbrief voor dr van Selms kreeg. Die kan ik niet gebruiken voor een andere PC.
Eerder, in het voorjaar, kreeg ik een verwijzing voor dr Nanayakkara. Deze kon ik dus ook niet gebruiken voor dr van Selms.
Ik heb ook wel wat moeten strijden bij de HA maar uiteindelijk gelooft ze me nu.
Neem info mee of verwijs de HA zelf naar de site als ze je niet serieus neemt. Blijf op je strepen staan en geloof in jezelf. Weet dat niet iedereen op de hoogte is van Asia maar je kan wel helpen om men bewust te maken.
Alleen omdat een arts iets niet weet of er niet van op de hoogte is betekent niet dat het niet bestaat. Een arts kan niet alles weten maar is wel verplicht om naar je te luisteren en je serieus te nemen.

Zet em op en succes.
Liefs Sammie

Sabine

Ongelezen bericht door Sabine » 29 jan 2020 09:44

Dank je wel!

Dus het komt er op neer dat ze eigenlijk 2 verwijsbrieven moet schrijven, 1 naar Kappel en 1 naar Selms.
Maar als ik eventueel ook Niessen wil bezoeken, moet ik daar óók een persoonlijke verwijsbrief voor hebben?
Of zijn bij deze chirurgen de consults gratis? Dan is er natuurlijk niets aan de hand 🤔😉

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 29 jan 2020 10:08

Volgens mij, dit hoorde ik van HA en ass bij jan van goyen, moet je apparte verwijsbrief hebben voor elke arts. Dr Niessen heeft een gratis intake.
Dr van Selms, weet ik niet zeker, daar had ik een verwijzing voor vanwege de verzekering. Als ik voor vergoeding in aanmerking wilde komen moest ik een verwijzing hebben.

Succes
Liefs Sammie

Sabine

Ongelezen bericht door Sabine » 01 feb 2020 12:02

Bedankt voor jullie duidelijke antwoorden!

Plaats reactie

Terug naar “Adviezen”