Verstopte neus en operatie

Lees hier meer wat je kunt doen.

Moderators: Essi, Susana

masha

Verstopte neus en operatie

Ongelezen bericht door masha » 19 nov 2020 15:52

Aanstaande zaterdag wordt ik geopereerd.
Heb altijd wel last van verstopte neus, dus ook voordat ik een borstvergroting kreeg 1 jaar terug.
Maakt dat iets uit voor narcose? Of beter gezegd als je verstopte neus hebt mag je dan onder narcose? Ben zo angstig van narcose zo erg en hoop dat alles snel voorbij gaat.
Ben gelukkig verder gezond en geen klachten van borstimplantaten, maar wil ze liever kwijt voordat het te laat wordt. Ook houd ik niet iets van neps, dat is ook een van de reden dat ik ze niet meer wel.

Hoeveel dagen mag je na het explantatie wel gewoon je armen omhoog tillen etc? En wanneer begonnen jullie weer met sporten?

Natural me again

Re: Verstopte neus en operatie

Ongelezen bericht door Natural me again » 19 nov 2020 16:20

Hi Masha,
Ik had ook altijd een verstopte neus en ben daarmee meerdere keren onder narcose gegaan. Je krijgt bij mijn weten altijd een beademingsbuis via je keel, waardoor je niet door je neus ademt. Mij is het in ieder geval nooit een probleem geweest.
Volgens mij moest ik bij mijn explantatie wel aangeven bij de deur of ik klachten had als neusverkoudheid, hoesten, koorts e.d. ivm corona. Hopelijk is het bij jou geen bezwaad omdat je dit chronisch hebt, of misschien heb je een test gedaan.
Met sporten ben ik geloof ik weer begonnen na 6 weken.
Veel succes met je operatie!

Essi

Re: Verstopte neus en operatie

Ongelezen bericht door Essi » 19 nov 2020 20:01

Hey Masha ,
Ik zie je bericht voorbij komen en zie dat je zaterdag al aan de beurt bent. Ik heb je nog niet op de lijst met komende operaties kunnen zetten. Welke arts gaat je opereren ?
Ik zet je er nog op hoor.
Liefs essi

Plaats reactie

Terug naar “Adviezen”