Moet ik meer geduld hebben? Of blijf ik plat...

Deel ervaringen of stel vragen.

Moderators: Susana, Essi

DME

Moet ik meer geduld hebben? Of blijf ik plat...

Ongelezen bericht door DME » 19 dec 2019 09:00

Het is nu dag 5 na de explantatie. Er gebeurt maar niks... terwijl er bij zoveel anderen op dag 6 al echt wat te zien was aan borstweefsel, blijf ik (weer) achter. Plat en leeg. Ik ben behoorlijk down en teleurgesteld, ook al weet ik dat ik blij moet zijn dat ik van die ellendige protheses af ben. Ik had toch gehoopt dat de extra 10 kilo en twee kinderen later iets hadden ontwikkeld bij mijn borsten.
Voor de bv was ik echt plat, dus toen dr Kappel bij het eerste consult voor de explantatie zei dat ik echt wel borstweefsel had en dus alleen voor verwijdering kon gaan had ik er ook wel vertrouwen in.
Ben zo bang dat het niet meer komt of dat er tijdens de operatie weefsel is weggehaald. Ik weet het gewoon even allemaal niet meer... 😢
Volg je lijf en je gevoel 🍀♥️
Explantatie gehad op 14 dec 2019

Scorpio

Re: Moet ik meer geduld hebben? Of blijf ik plat...

Ongelezen bericht door Scorpio » 19 dec 2019 11:35

Ach meid. Wat verschrikkelijk dat het resultaat nog achter blijft. Ik kan je niet adviseren want mijn explantatie en lipo moeten nog. Het lijkt me dat Dr.Kappel weet wat ze zegt, maar je weet nooit hoe het herstel loopt. Dat zal per vrouw verschillen.

Ik zou even mailen of bellen met Dr. Kappel. Misschien kan zij je geruststellen. Later zou je nog andere opties bespreken nadat je hersteld bent. Ik was voor de bv ook plat en daarom heb ik gekozen voor lipo...maar weet niet of ik überhaupt een cupmaat kan vullen straks.

Jij bent nog maar zo kort geleden geholpen. Probeer eerst te focussen op jouw herstel...maar ik kan mij voorstellen dat de zorgen om het resultaat niet helpen.

Probeer je Dr.Kappel anders eerst te benaderen? Sterkte!
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.

Susana

Ongelezen bericht door Susana » 19 dec 2019 15:02

DME schreef:
19 dec 2019 09:00
Het is nu dag 5 na de explantatie. Er gebeurt maar niks... terwijl er bij zoveel anderen op dag 6 al echt wat te zien was aan borstweefsel, blijf ik (weer) achter. Plat en leeg. Ik ben behoorlijk down en teleurgesteld, ook al weet ik dat ik blij moet zijn dat ik van die ellendige protheses af ben. Ik had toch gehoopt dat de extra 10 kilo en twee kinderen later iets hadden ontwikkeld bij mijn borsten.
Voor de bv was ik echt plat, dus toen dr Kappel bij het eerste consult voor de explantatie zei dat ik echt wel borstweefsel had en dus alleen voor verwijdering kon gaan had ik er ook wel vertrouwen in.
Ben zo bang dat het niet meer komt of dat er tijdens de operatie weefsel is weggehaald. Ik weet het gewoon even allemaal niet meer... 😢
Hoi DME,
ik snap je frustratie!! 5 dagen is nog echt weinig om te kunnen beoordelen. Ik kan je adviseren om met massages te beginnen, zodat je het borstweefsel stimuleert.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Handig om te weten : viewtopic.php?f=208&t=2033 💜
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/ 💙

djr1985

Ongelezen bericht door djr1985 » 19 dec 2019 15:11

Susana schreef:
19 dec 2019 15:02
DME schreef:
Hoi DME,
ik snap je frustratie!! 5 dagen is nog echt weinig om te kunnen beoordelen. Ik kan je adviseren om met massages te beginnen, zodat je het borstweefsel stimuleert.
Wanneer mag je daar mee beginnen Susanna? En waarmee masseren?
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.

Susana

Ongelezen bericht door Susana » 19 dec 2019 15:16

djr1985 schreef:
19 dec 2019 15:11
Susana schreef:
19 dec 2019 15:02
DME schreef:
Hoi DME,
Wanneer mag je daar mee beginnen Susanna? En waarmee masseren?
Je mag beginnen vanaf week 2 maar dan heel zachtjes, masseren van litteken mag als deze goed droog en dicht is. Hier kun je meer over lezen:
viewtopic.php?f=231&t=2439
Je kan Bio oil, Vitamine E Olie, rosa mosqueta olie gebruiken, alle drie zijn goed.
Als je vragen hebt, stel ze gerust.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Handig om te weten : viewtopic.php?f=208&t=2033 💜
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/ 💙

DME

Ongelezen bericht door DME » 19 dec 2019 19:00

Bedankt voor de reacties en tips. De emoties zijn alweer wat gezakt. Morgen weer een dag... 😘

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 20 dec 2019 19:42

5 dagen is echt nog maar heel kort. Kop op meid!
Eerst herstellen en dan verder kijken.
Liefs essi

djr1985

Ongelezen bericht door djr1985 » 21 dec 2019 11:02

Ik heb dus een beetje het tegenovergestelde, vanmorgen voor het eerst gekeken (2 dagen P.O.) en vond het zeker niet tegenvallen, maar ik hou dan juist weer het verhaal van Moeke in gedachten dat er toch nog veel vocht verdwijnt en het platter wordt. Maar anderen zeggen juist weer dat ze nog wat gaan fluffen de komende tijd 😅 Dus ik denk dat het gewoon maar afwachten is..
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.

Petra2011

Ongelezen bericht door Petra2011 » 21 dec 2019 16:33

Iedereen is nou eenmaal anders en het heeft denk ik vooral te maken met zelfacceptatie. Makkelijk gezegd maar in praktijk niet zo eenvoudig. Kop op, je weet waarom je het gedaan hebt en je bent meer dan je borsten.
Liefs, Petra

Ange1010

Ongelezen bericht door Ange1010 » 21 dec 2019 18:32

Tja... lastig... bij mij wordt het ook steeds minder, hoop ook dat ze nog gaan fluffen... in begin was een b cupje. Nú durf ik niet eens meer te meten zal wel a cuppie zijn. Heel veel vocht eruit en is nóg niet helemaal eruit. 11 sept was ik geopereerd. Veel massages gehad maar ze masseren er niks bij.. nu begint de vorm ook nog te veranderen, ze worden steeds spitser😳
Maar heb al zoveel verdriet erom gehad en gehuild, probeer nú maar een beetje vrede ermee te krijgen. Mijn pc wilt afwachten tot 1 jaar na operatie en dan misschien ook lipo maar ja, ik twijfel, dát vet verdwijnt hoogstwaarschijnlijk ook weer dan....
Heel veel sterkte meid, laat je niet uit het veld slaan da aardoor, blijf positief, alles beterdan ziek zijn van die gemene gifzakken.
Liefs Ange🍀🙏🏼
--------------❤--------------
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯
--------------🍀------------

DME

Ongelezen bericht door DME » 21 dec 2019 21:59

Ange1010 schreef:
21 dec 2019 18:32
Tja... lastig... bij mij wordt het ook steeds minder, hoop ook dat ze nog gaan fluffen... in begin was een b cupje. Nú durf ik niet eens meer te meten zal wel a cuppie zijn. Heel veel vocht eruit en is nóg niet helemaal eruit. 11 sept was ik geopereerd. Veel massages gehad maar ze masseren er niks bij.. nu begint de vorm ook nog te veranderen, ze worden steeds spitser😳
Maar heb al zoveel verdriet erom gehad en gehuild, probeer nú maar een beetje vrede ermee te krijgen. Mijn pc wilt afwachten tot 1 jaar na operatie en dan misschien ook lipo maar ja, ik twijfel, dát vet verdwijnt hoogstwaarschijnlijk ook weer dan....
Heel veel sterkte meid, laat je niet uit het veld slaan da aardoor, blijf positief, alles beterdan ziek zijn van die gemene gifzakken.
Liefs Ange🍀🙏🏼
Ik voel me gesteund door jouw bericht. Dank je. 😘Natuurlijk weet ik dat het nog maar net achter de rug is en natuurlijk weet ik dat ik blij moet zijn dat die rotdingen mijn lijf uit zijn. Ik begrijp dat anderen daar ook zo “kop op”-ig op reageren. Maar dat helpt niet. Het feit dat die borsten weer zo centraal staan en je daardoor wéér onzeker wordt, dat is gewoon even heel confronterend en k*t. Ik had een emotionele dag en daarna is het weer rustiger geworden in mijn hoofd. Ik bekijk het met de dag en probeer er niet te veel aan te denken. Hoe lastig dat ook is.
Heb je drains gehad na de explantatie? Zijn jouw borsten nu net als voor de bv of toch anders? Ik denk dat lipofilling tegenwoordig meer blijvend is. Maar ik heb me daar nog niet zo in verdiept omdat ik hoopte dat niet nodig te hebben... Je zou altijd nog bij een andere pc kunnen raadplegen wat lipo voor jou kan betekenen. Mocht je dat alsnog willen. Voor nu geldt voor ons beiden denk ik geduld hebben en positief blijven. 🍀

Ange1010

Ongelezen bericht door Ange1010 » 05 feb 2020 23:32

Sorry voor mijn late reactie, ik zie het nú pas...
Hoe is het met je? Nee ik had geen drains en mijn borsten zijn anders dan voor de bv. Mooier gemaakt. Ik had tubulaire achtige en nu ronder...
Ik hoop dat het met jou goed gaat... nog wat "meer" geworden?? Liefs Ange
--------------❤--------------
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯
--------------🍀------------

Plaats reactie

Terug naar “Het esthetisch resultaat”