Postoperatieve bh's voor na de explantatie

Deel je ervaringen of stel vragen.

Moderators: Essi, Susana

Rocky

Re: BH TIPS voor na de explantatie

Ongelezen bericht door Rocky » 26 nov 2019 20:48

Ik ben even benieuwd naar de bh’s en drukpakken die anderen besteld hebben. Dr. Niessen raadt lipoelastic aan en ik wil daar een drukpak en een bh bestellen. Van beiden heb ik er twee nodig, maar dat is nogal een flinke investering. De bh die wordt geadviseerd is €82, dus ik vraag me af of ik als tweede bh wellicht een iets goedkopere zou kunnen bestellen. Hebben jullie tips en ideeën?

Scorpio

Ongelezen bericht door Scorpio » 26 nov 2019 21:06

Rocky schreef:
26 nov 2019 20:48
Ik ben even benieuwd naar de bh’s en drukpakken die anderen besteld hebben. Dr. Niessen raadt lipoelastic aan en ik wil daar een drukpak en een bh bestellen. Van beiden heb ik er twee nodig, maar dat is nogal een flinke investering. De bh die wordt geadviseerd is €82, dus ik vraag me af of ik als tweede bh wellicht een iets goedkopere zou kunnen bestellen. Hebben jullie tips en ideeën?
Ik lees mee Rocky. Ik denk dat je in deze topic al heel veel info kunt vinden...je zou denken dat er wel een 2e handse handel in bestaat😄..zoveel dames.
Succes🍀
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.

Scorpio

Ongelezen bericht door Scorpio » 27 nov 2019 07:46

Ik kwam deze link ook nog tegen op het forum:
viewtopic.php?f=146&t=1158&start=30

Hier staat ook nog veel info. Ik las ook dat iemand zo'n dure bh had gekocht en dat zat niet lekker en toen een hemdje van hema🤔. Lastig he. Je wilt het zo graag goed doen. Het is natuurlijk ook afhankelijk van je overgebleven cupmaat. Grotere borsten hebben meer steun nodig. Misschien kan ik met een hemdje toe.
Fijne dag
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.

Rocky

Ongelezen bericht door Rocky » 27 nov 2019 11:20

Dank je wel voor de link Scorpio. Ik denk dat ik gewoon maar twee maten ga bestellen en terug stuur wat uiteindelijk niet goed zit. Dan als tweede bh een goedkopere versie die ik kan dragen terwijl de andere in de was zit 🤔

Jij ook een fijne dag, het houdt ons lekker bezig 😅

Rocky

Ongelezen bericht door Rocky » 27 nov 2019 12:28

Ik heb nog even contact gehad met Lipoelastic en die raden een andere bh af omdat dat te veel druk zou geven.

Nic

Ongelezen bericht door Nic » 27 nov 2019 13:41

Hi Rocky, ik word morgen door dr. Niessen geopereerd en mij werd een sport bh of hemdje van de Hema aangeraden. Ik heb alleen een exploitatie geen lipofilling.

Nic

Ongelezen bericht door Nic » 27 nov 2019 13:41

Haha stomme autocorrect explantatie!!!

Rocky

Ongelezen bericht door Rocky » 27 nov 2019 16:25

Hi Nic,

Dank je wel voor je reactie. Ik heb begrepen dat het vooral voor de lipofilling van belang is om een goede bh te dragen.

Heel veel succes morgen!! 🍀

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 27 nov 2019 18:57

Nic schreef:
27 nov 2019 13:41
Hi Rocky, ik word morgen door dr. Niessen geopereerd en mij werd een sport bh of hemdje van de Hema aangeraden. Ik heb alleen een exploitatie geen lipofilling.
Hallo Nic,
Ben je morgen aan de beurt en ik zie nu dat je niet op het lijstje met komende operaties staat.
Ik zet je er als nog op. Ik wens je heel veel succes morgen en een goed herstel. Wil je ons laten weten hoe het is gegaan?
Liefs essi

Nic

Ongelezen bericht door Nic » 27 nov 2019 23:17

Hi Essie, ik wist niet waar ik dat kon doen. Ik ga nu lekker slapen, morgen om 13.15 uur aan de beurt!

Emke2000

Ongelezen bericht door Emke2000 » 28 nov 2019 21:42

Vraagje...
Mag je ook een sport bh dragen met kruisbanden op je rug, zoals de meesten zijn.. Die moet dus wel over je hoofd aan gedaan worden, dus armen omhoog doen enz..😬. Mag je dat na een operatie, is dat te pijnlijk misschien of slecht voor herstel..
Of moet je perse dus een met voorsluiting?🤔
Het gaat om enkel explantatie geen lipofilling...

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 29 nov 2019 18:34

Emke2000 schreef:
28 nov 2019 21:42
Vraagje...
Mag je ook een sport bh dragen met kruisbanden op je rug, zoals de meesten zijn.. Die moet dus wel over je hoofd aan gedaan worden, dus armen omhoog doen enz..😬. Mag je dat na een operatie, is dat te pijnlijk misschien of slecht voor herstel..
Of moet je perse dus een met voorsluiting?🤔
Het gaat om enkel explantatie geen lipofilling...
Het lijkt mij reuze lastig om in dat soort b.h's te kruipen. Ik zou echt voor één met voor sluiting gaan.

Dorie

Ongelezen bericht door Dorie » 10 dec 2019 14:03

Nic schreef:
27 nov 2019 13:41
Ik krijg ook alleen explantatie en geen lipo bij dr niessen. Ik heb mijn bh van na de borst vergroting nog liggen. Op mijn vraag of deze ook oké was en de vraag of ik ook nog een gewone sport bh kon aanschaffen( voor de was ed) kreeg ik onderstaand antwoordt. Misschien heeft iemand er wat aan :

"Gezien je geen lipofilling hebt, is het van belang dat de bh juist wat strakker zit om de weefsels goed op elkaar vast laten groeien. Bij lipofilling wil je dan juist weer minder druk om het vet niet in verdrukking te brengen.

Gezien je dus geen lipofilling ondergaat, volstaat een sporthemdje die voldoende stevigheid biedt, zolang je maar geen beugels draagt. Merk maakt niet uit."
Laatst gewijzigd door Dorie op 05 jan 2020 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
explantatie januari 2020 dr niessen

DME

Ongelezen bericht door DME » 14 dec 2019 01:09

Morgen (nou ja, eigenlijk vandaag :lol:) gaat het gebeuren, de explantatie, en ik begin ineens aan dingen te twijfelen zoals kleding... Doe ik alvast de kleren (pyjama/ huispak) aan die ik na de operatie ook weer aan doe of neem ik die kleren mee? Hoe hebben jullie dat gedaan? En van dr Kappel moet ik een riem meenemen waar ze de drainflesjes aan vast maakt. Hoe “beviel” dat?
Oooh, zo stom die last minute vragen ineens...
Volg je lijf en je gevoel 🍀♥️
Explantatie gehad op 14 dec 2019

Elza

Ongelezen bericht door Elza » 15 dec 2019 17:30

DME schreef:
14 dec 2019 01:09
Morgen (nou ja, eigenlijk vandaag :lol:) gaat het gebeuren, de explantatie, en ik begin ineens aan dingen te twijfelen zoals kleding... Doe ik alvast de kleren (pyjama/ huispak) aan die ik na de operatie ook weer aan doe of neem ik die kleren mee? Hoe hebben jullie dat gedaan? En van dr Kappel moet ik een riem meenemen waar ze de drainflesjes aan vast maakt. Hoe “beviel” dat?
Oooh, zo stom die last minute vragen ineens...
De verpleegkundige gaf aan dat je de drainpotten ook in een tasje of iets dergelijks kunt doen. Dit beviel mij inderdaad het best.
Sommige doen ze ook wel in hun vestzakken.

Plaats reactie

Terug naar “Welke bh of kleding na explantatie, lipo en/of lift?”