Tips voor goede sport BH

Deel je ervaringen of stel vragen.

Moderators: Essi, Susana

Zusss

Tips voor goede sport BH

Ongelezen bericht door Zusss » 15 mei 2020 16:45

Lieve meiden,

Via het forum heb ik een hele fijne BH gevonden , maar nu ben ik al een tijdje op zoek naar een goede sport BH.

Heeft iemand tips voor een goede sport BH zonder beugels en die wat breder is van onder ivm het feit dat mijn borsten nu voller en breder van onder zijn als van boven?

Hoor het graag!

Liefs,
Zusss πŸ€—πŸ€—πŸ€—
BV 2000 - 2020 πŸ’ƒπŸΌ
Op naar klachtenvermindering!πŸ€πŸ¦‹πŸ€

ClioCleo

Re: Tips voor goede sport BH

Ongelezen bericht door ClioCleo » 15 mei 2020 18:33

Hoi Zusss,

Ik heb vanuit het ziekenhuis de Anita Extreme control mee gekregen. Hij zit echt heerlijk. Ook fijne bandjes om de schouders en de steun komt vooral vanaf de zijkant. Je kan ze in verschillende kleuren krijgen. Persoonlijk vind ik het niet heel sexy modelletje, maar comfort vind ik toch wel het belangrijkste.

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 15 mei 2020 22:11

ClioCleo schreef: ↑
15 mei 2020 18:33
Hoi Zusss,

Ik heb vanuit het ziekenhuis de Anita Extreme control mee gekregen. Hij zit echt heerlijk. Ook fijne bandjes om de schouders en de steun komt vooral vanaf de zijkant. Je kan ze in verschillende kleuren krijgen. Persoonlijk vind ik het niet heel sexy modelletje, maar comfort vind ik toch wel het belangrijkste.
Thnx voor de tip!
Jij hebt geen lipo gedaan toch?
Had de BH bekeken maar hij heeft zijwaartse druk...dus twijfel of dat goed is ivm de vetjes.

Hoest met jou??

Liefs,
Zusss
BV 2000 - 2020 πŸ’ƒπŸΌ

ClioCleo

Ongelezen bericht door ClioCleo » 16 mei 2020 08:59

Ik heb inderdaad geen lipo gedaan. Ga jij dat wel doen?
Bij mij adviseerden ze juist dat die zijwaartse druk goed was ivm de vetjes en vocht.

Met mij gaat het best goed, ik moet niet veel doen, wat natuurlijk super lastig is. Maar ik ben eigenlijk heel erg tevreden over mijn hele zijn.
Ook hoe mijn borsten er uit zien ...daar heb ik wel hoop op dat het goed komt en dat het niet zo lelijk is als dat ik verwacht had. Ik ben verder wel blij dat ik van die enorme troep af ben. :-)

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 16 mei 2020 10:33

ClioCleo schreef: ↑
16 mei 2020 08:59
Ik heb inderdaad geen lipo gedaan. Ga jij dat wel doen?
Bij mij adviseerden ze juist dat die zijwaartse druk goed was ivm de vetjes en vocht.

Met mij gaat het best goed, ik moet niet veel doen, wat natuurlijk super lastig is. Maar ik ben eigenlijk heel erg tevreden over mijn hele zijn.
Ook hoe mijn borsten er uit zien ...daar heb ik wel hoop op dat het goed komt en dat het niet zo lelijk is als dat ik verwacht had. Ik ben verder wel blij dat ik van die enorme troep af ben. :-)
Ja ik heb wel lipo gedaan, ruim 10 weken geleden nu.

Fijn dat je best tevreden bent en bevrijdπŸ₯³πŸ₯³

Ik mocht geen BH met druk het eerste jaar dus kijk even verder. Misschien heeft iemand anders er iets aan, hij ziet er stevig uit! Als ik niks kan vinden sport ik wel met de gewone BH. πŸ˜‰ Als dat alles is he πŸ˜‰

Liefs,
Zusss
BV 2000 - 2020 πŸ’ƒπŸΌ

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 16 mei 2020 10:36

Kan je niet sporten met degene die je na de operatie hebt gekregen?
Dat deed ik wel met implantatie . De bh die ik aan kreeg van de kliniek heb ik lang gebruikt om mee te sporten. Maar ik weet niet of dat kan na explantatie en dan misschien weer ander met lipo?????

Hele zoektoch he, bh's enzo.
Fijn dat we ervaringen delen

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 16 mei 2020 12:13

Sammie schreef: ↑
16 mei 2020 10:36
Kan je niet sporten met degene die je na de operatie hebt gekregen?
Dat deed ik wel met implantatie . De bh die ik aan kreeg van de kliniek heb ik lang gebruikt om mee te sporten. Maar ik weet niet of dat kan na explantatie en dan misschien weer ander met lipo?????

Hele zoektoch he, bh's enzo.
Fijn dat we ervaringen delen
Ja idd hele zoektocht πŸ˜… meeste sportbh's zitten strak maar daar pletten ze de vetjes weer mee...

Ja, is ook een optie de BH van lipoelastic.
Kijk wel even.
Komt goed!☺️
BV 2000 - 2020 πŸ’ƒπŸΌ

Plaats reactie

Terug naar β€œWelke bh of kleding na explantatie, lipo en/of lift?”