Beugel bh’s na explantatie?

Deel je ervaringen of stel vragen.

Moderators: Essi, Susana

ilse1972

Beugel bh’s na explantatie?

Ongelezen bericht door ilse1972 » 13 apr 2020 07:33

Hoi

Ik ben nu ruim 7 weken po. Ik heb nu 2 bh’s zonder beugels gekocht maar ik vroeg me af;

Zijn er ook vrouwen die weer ‘gewoon’een bh met beugel zijn gaan dragen en zit dat comfortabel?

Ik zag zoveel leuke bh’s maar allen waren met beugel, vandaar mijn vraag...
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstel🍀❤️🙏

LynnFree

Re: Beugel bh’s na explantatie?

Ongelezen bericht door LynnFree » 13 apr 2020 10:49

Hoi,

Ik heb geen idee......ik ben op dezelfde dag geopereerd en heb geen idee wat ik moet doen wat bh betreft!
Moet ik een bh kopen waar de vulling in past die ik heb gekocht? Of kan ik voor het restje wat over is beter een passende bh dragen voor binnenshuis?
Wat is goed voor de borsten? Plet ik het restje dan en blijft er dan niks meer over? Of kan ik wel een voorgevormde beugel bh proberen?

Ik breek mijn hoofd erover en word er gek van. Ik heb Dr. Kappel gevraagd en zij zegt dat alles mag als het maar lekker zit. Ik heb gemeten en zit tussen een AA en een A in.

Dus Ilse, je kunt dragen wat fijn voelt maar dat is juist zo lastig.

Wie heeft advies?
19 jaar McGhan Style 410, 280gr. 22 februari 2020 verlost. We gaan voor vermindering van klachten! 🍀

Tuttebol

Ongelezen bericht door Tuttebol » 13 apr 2020 12:46

Hi Lynn,

Ik draag na mijn borstvergroting plus lift (met flinke littekens) weer vrolijk mijn beugelBH's zonder ook maar een verschil. Ik denk dat het heel erg ligt aan de juiste pasvorm en bh. Ik koop zelf mijn BH's bij Triumph en tel er ook wel 50 euro per stuk voor neer. Ik vind het het waard!

Ik heb beugelBH's ook nooit vervelend gevonden. Ik kan in principe gewoon slapen in mijn beugelBH's.

Groetjes!

Kim / Tuttebol
13 Dec 2019 245cc mentor laten zetten plus lift
8 Mei 2020 eruit icm Lipofilling. 185cc geplaatst. Herstel is extreem voorspoedig! Tot nu toe écht waard.

LynnFree

Ongelezen bericht door LynnFree » 13 apr 2020 14:23

Hoi Tuttebol,

Bedankt voor je reactie. Na mijn borstvergroting had ik ook geen moeite met BH's. Ik doeg zowel met als zonder beugel.
Nu is de situatie omgekeerd en weet ik dat ik iets moet vinden wat goed voelt maar zit ik ook met het dilemma dat ik vulling wil gebruiken
maar het restantje borst ook niet wil pletten.

@Ilse; Hunkemöller heeft ook mooie bh's zonder beugel. Die droeg ik voor de explantatie. Misschien is dat ook iets voor jou.

Groetjes
19 jaar McGhan Style 410, 280gr. 22 februari 2020 verlost. We gaan voor vermindering van klachten! 🍀

Dorie

Ongelezen bericht door Dorie » 13 apr 2020 16:08

Ik heb alleen explantie gehad en draag nu weer gewoon, zonder problemen beugel bhs. Wel natuurlijk eerst een tijd gewacht. Had er met prothese meer " last" van dan nu. Heb een flinke push up bh. Die zit dan wel weer iets minder lekker, floept wat omhoog zegmaar. Maar gewoon voorgevormd zit perfect.
explantatie januari 2020 dr niessen

ilse1972

Ongelezen bericht door ilse1972 » 14 apr 2020 08:16

LynnFree schreef:
13 apr 2020 10:49
Hoi,

Ik heb geen idee......ik ben op dezelfde dag geopereerd en heb geen idee wat ik moet doen wat bh betreft!
Moet ik een bh kopen waar de vulling in past die ik heb gekocht? Of kan ik voor het restje wat over is beter een passende bh dragen voor binnenshuis?
Wat is goed voor de borsten? Plet ik het restje dan en blijft er dan niks meer over? Of kan ik wel een voorgevormde beugel bh proberen?

Ik breek mijn hoofd erover en word er gek van. Ik heb Dr. Kappel gevraagd en zij zegt dat alles mag als het maar lekker zit. Ik heb gemeten en zit tussen een AA en een A in.

Dus Ilse, je kunt dragen wat fijn voelt maar dat is juist zo lastig.

Wie heeft advies?
Ik heb deze nu :

http://sylle.nl/product/rosa-faia-mouss ... er-beugel/

Heel comfortabel, zonder beugel , geen naden in het midden erc.
In de winkel kunnen passen. En gewone smalle bandjes want juist die brede banden was ik zo beu anders had ik nooit afscheid van mijn compressie bh genomen 😊😊

Als ik jou was zou ik ook zoiets aanschaffen en deze zoveel mogelijk dragen om je borsten de kans te geven om de natuurlijke vorm te gaan aannemen.
Misschien dat je dan als je echt met mensen iets afspreekt nog iets met vulling kunt gebruiken. Gelukkig staat het sociale leven op het moment op een laag pitje en blijft het kritische oog uit. Ik heb voor mijn operatie iedereen in mijn omgeving op de hoogte gesteld waardoor ik al die jaren al zo ziek van was en dat daardoor die siliconen zsm verwijderd zouden worden. 95% wist niet eens dat ik ze had maar stonden toch volledig achter mij en nog steeds. Dat maakt het minder belangrijk hoe je er dan daarna uit ziet. Gezondheid staat voorop. Al vragen ze er wel naar.
Ik begrijp je aan de andere kant ook wel natuurlijk. Zeker in de zomer is het lastiger kleding kiezen. Maar ik zou wel zo veel mogelijk het eerste jaar ze hun eigen vorm laten terugvinden.

Liefs🍀🍀
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstel🍀❤️🙏

LynnFree

Ongelezen bericht door LynnFree » 14 apr 2020 09:41

Bedankt voor de link Ilse.

Ik denk dat het inderdaad belangrijk is om de borsten zoveel mogelijk de kans te geven om de natuurlijke vorm aan te nemen. Moedig dat jij het wel aan je omgeving hebt verteld. Ik ben sowieso zeer beperkt door mijn rug en heb daar al veel moeite en aanpassingen voor nodig. Ik had/heb op dit moment geen zin om dit ook nog te vertellen.

Ik zal twee maten moeten kopen of ik koop gewoon passende bh's zonder vulling en doe dan een hemdje erover en de vullingen in het hemdje.

Bedankt voor je advies. Met jullie hulp kom ik er wel uit!

:D

Plaats reactie

Terug naar “Welke bh of kleding na explantatie, lipo en/of lift?”