BH geschikt voor vulling?

Deel je ervaringen of stel vragen.

Moderators: Essi, Susana

LynnFree

BH geschikt voor vulling?

Ongelezen bericht door LynnFree » 17 feb 2020 16:02

Ik heb al een tijdje een vraag en heb inmiddels het forum doorgespit maar kan het niet vinden. Dus ik vraag het toch maar.

Hoe hebben jullie de explantatie verbloemd toen je na de operatie weer in het openbaar verscheen?

Ik zie wel voorgevormde topjes maar dat vormt niet echt veel. Zodra het goed genezen is kun je natuurlijk voorgevormde bh's e.d. dragen maar ik bedoel echt in de eerste weken als je een strakke top moet dragen.

Ik heb geen idee hoe ik dat moet oplossen......jullie?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,
LynnFree
19 jaar McGhan Style 410, 280gr. 22 februari 2020 verlost. We gaan voor vermindering van klachten! πŸ€

Scorpio

Re: BH geschikt voor vulling?

Ongelezen bericht door Scorpio » 17 feb 2020 16:11

Hoi Lynfree,

Ik heb niet echt een bh tip, maar misschien kun je met een leuk sjaaltje de aandacht iets afleiden. En wellicht wat wijdere shirts?

Ik denk dat de meeste er niet eens veel op zullen letten, maar is vaak een eigen gevoel omdat je er zelf mee bezig bent. 😊

SuccesπŸ’•
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.

LynnFree

Ongelezen bericht door LynnFree » 17 feb 2020 17:25

Bedankt Scorpio, dat gevoel heb ik zelf helemaal niet. Ik ga waarschijnlijk van borsten naar plat. Maar toch bedankt voor de tip. :D
19 jaar McGhan Style 410, 280gr. 22 februari 2020 verlost. We gaan voor vermindering van klachten! πŸ€

ilse1972

Ongelezen bericht door ilse1972 » 17 feb 2020 17:31

Moet je die top echt weken dragen?
Ik dacht als de drains er uit zijn echt een sport bh aan te doen, of ik heb weer wat info gemist 😊 want die vrouw vertelt 1000 dingen in 1 minuut πŸ˜ƒ
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstelπŸ€β€οΈπŸ™

Chika

Ongelezen bericht door Chika » 17 feb 2020 19:16

In de top die ik na de OK heb gekregen zit wel ruimte voor wat opvulling. Dus ik heb er dunne pads in zitten overdag.
En voor de rest let ik er meer dan anders op dat ik goed rechtop loop!
En voor de rest.... Probeer ik er niet aan te denken en lukt me aardig. Dit is wie ik ben nu😊😊😊.

Maar ik ben ook niet veel cupmaten kleiner gegaan. Ik weet even niet hoe dat bij jou zit.. Maar ik kan me voorstellen als je best grote protheses had, het lastiger voor je voelt!

Scorpio

Ongelezen bericht door Scorpio » 17 feb 2020 20:04

LynnFree schreef: ↑
17 feb 2020 17:25
Bedankt Scorpio, dat gevoel heb ik zelf helemaal niet. Ik ga waarschijnlijk van borsten naar plat. Maar toch bedankt voor de tip. :D
Ah ik snap het wel hoor. Ik had voor de bv niet eens een aa, maar echt zo plat als een jongen. Nu is het een a gok ik ( ik draag nooit bhs). Er staan hier op t forum wel tips voor uitwendige protheses. Misschien daar nog tips? Ik hoop dat anderen je nog kunnen adviseren. πŸ’•πŸ’•

LynnFree

Ongelezen bericht door LynnFree » 17 feb 2020 20:28

ilse1972 schreef: ↑
17 feb 2020 17:31
Moet je die top echt weken dragen?
Ik dacht als de drains er uit zijn echt een sport bh aan te doen, of ik heb weer wat info gemist 😊 want die vrouw vertelt 1000 dingen in 1 minuut πŸ˜ƒ
Volgens mij wel twee weken. Zeg dat wel, ik zat er met mijn notitieblok bij en kon het niet bijhouden. Het lijkt ook zoveel omdat je hoofd vol zit met vragen/verwachtingen/angst enz.

LynnFree

Ongelezen bericht door LynnFree » 17 feb 2020 20:31

Chika schreef: ↑
17 feb 2020 19:16
In de top die ik na de OK heb gekregen zit wel ruimte voor wat opvulling. Dus ik heb er dunne pads in zitten overdag.
En voor de rest let ik er meer dan anders op dat ik goed rechtop loop!
En voor de rest.... Probeer ik er niet aan te denken en lukt me aardig. Dit is wie ik ben nu😊😊😊.

Maar ik ben ook niet veel cupmaten kleiner gegaan. Ik weet even niet hoe dat bij jou zit.. Maar ik kan me voorstellen als je best grote protheses had, het lastiger voor je voelt!

Ik heb volgens mij geen grote protheses. 280 gr. Maar daarvoor was het een kleine A. Dus je ziet overduidelijk verschil.

Ik ga die pads zoeken. Bedankt voor de tip.

LynnFree

Ongelezen bericht door LynnFree » 17 feb 2020 20:33

Scorpio schreef: ↑
17 feb 2020 20:04
Ah ik snap het wel hoor. Ik had voor de bv niet eens een aa, maar echt zo plat als een jongen. Nu is het een a gok ik ( ik draag nooit bhs). Er staan hier op t forum wel tips voor uitwendige protheses. Misschien daar nog tips? Ik hoop dat anderen je nog kunnen adviseren. πŸ’•πŸ’•

Wat goed van je dat je er geen problemen mee hebt. Ik hoop dat ik dat straks ook kan.

Scorpio

Ongelezen bericht door Scorpio » 17 feb 2020 20:43

17 feb 2020 20:33
Scorpio schreef: ↑
17 feb 2020 20:04

Wat goed van je dat je er geen problemen mee hebt. Ik hoop dat ik dat straks ook kan.

Oh nee, dat zeg ik niet hoor...dat ik er geen problemen mee heb. Ik vind het ook reuze spannend. Ik hoop dat ik mijzelf straks nog mooi vind na explantatie. Ik begrijp het juist heel goed. Als tiener vond ik t verschrikkelijk om geen borsten te hebben. Het is altijd mijn onzekerheid geweest ( zelfs met implantaten). Ik vind t juist heel erg dat ik straks bijna niks over hou. Ik hoop dat ik met lipo iets van borst krijg. Ook al weet ik dat vrouwelijkheid niet in mijn borsten zit...het is toch wel een ding. Dit hele proces is ook een stuk zelfacceptatie...πŸ’ͺπŸ™‚

Ik lees mee voor de tips😊

LynnFree

Ongelezen bericht door LynnFree » 17 feb 2020 21:01

Sorry Scorpio, dan heb ik dat verkeerd gelezen. Op zich zal het voor iedereen op dit forum wel zo zijn. We hebben er niet voor niets voor gekozen. Ik hoop ook dat ik nog blij met mijn borsten kan zijn na explantatie. Hopelijk blijft er iets over. :D

Sabine

Ongelezen bericht door Sabine » 17 feb 2020 21:10

Wat ook helpt is gewoon hele mooie bh’s kopen, van de HunkemΓΆller oid. (Via de Social Deal app hebben ze vaak leuke kortingsbonnen)
Daar hebben ze ook voor hele kleine cupmaten mooie bh’s.
En voor de rest een mind set aannemen: JE BENT MOOI ZOALS JE BENT! 🌿
β€’ Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten β€’
β€’ Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 β€’
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿

LynnFree

Ongelezen bericht door LynnFree » 17 feb 2020 22:13

Sabine schreef: ↑
17 feb 2020 21:10
Wat ook helpt is gewoon hele mooie bh’s kopen, van de HunkemΓΆller oid. (Via de Social Deal app hebben ze vaak leuke kortingsbonnen)
Daar hebben ze ook voor hele kleine cupmaten mooie bh’s.
En voor de rest een mind set aannemen: JE BENT MOOI ZOALS JE BENT! 🌿
Bedankt voor de tip Sabine. Die mind set heb ik nu wel maar hoop ik ook te houden.

vlindertje

Ongelezen bericht door vlindertje » 18 feb 2020 11:01

17 feb 2020 16:02
Ik heb al een tijdje een vraag en heb inmiddels het forum doorgespit maar kan het niet vinden. Dus ik vraag het toch maar.

Hoe hebben jullie de explantatie verbloemd toen je na de operatie weer in het openbaar verscheen?

Ik zie wel voorgevormde topjes maar dat vormt niet echt veel. Zodra het goed genezen is kun je natuurlijk voorgevormde bh's e.d. dragen maar ik bedoel echt in de eerste weken als je een strakke top moet dragen.

Ik heb geen idee hoe ik dat moet oplossen......jullie?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,
LynnFree
Ik heb deze bh (https://www.lingeriehuisonline.nl/artik ... eony-tl002). Hier zit ook een voorgevormde cup bij die je eventueel in de bh kan doen (er zit een vakje in). Zelf heb ik explantatie en lipofilling gehad.
De eerste 6 weken heb ik deze bh zonder de cup gedragen. Nu (8 weken) draag ik deze bh vaker met de cup erin, andere bh's vind ik toch nog wat minder fijn zitten op het litteken.
Tijdens de eerste 6 weken heb ik een dikker vest gedragen, waardoor het niet echt opviel. In andere kleding voelde ik me (en ben ik) wel een stuk platter, waardoor ik bang was dat het zou opvallen.
Misschien dat je als je alleen explantatie doet je de voorgevormde cup al eerder kan dragen.

LynnFree

Ongelezen bericht door LynnFree » 18 feb 2020 16:27

Deze BH lijkt me erg fijn Vlindertje, die ga ik bestellen. Vesten dragen is ook een goed idee. Ik draag ook regelmatig een sjaal. Ben nu nog wat blouses aan het bestellen. Dan kom ik de eerste tijd wel door. Tegen de tijd dat het mooi weer wordt kan ik vast wel al voorgevormde bh's dragen. Dat is voor latere zorg.
Heel erg bedankt voor je reactie.

Plaats reactie

Terug naar β€œWelke bh of kleding na explantatie, lipo en/of lift?”