Info en tips voor het dragen van het speciale liposuctie pak bij lipofilling

Deel je ervaringen of stel vragen.

Moderators: Essi, Susana

Luna MKS

Re: Info en tips voor het dragen van het speciale liposuctie pak bij lipofilling

Ongelezen bericht door Luna MKS » 17 feb 2020 10:19

Misschien een rare tip, maar er zit wel wat in. Een kraambroekje en kraamverband? Lijkt overdreven, maar geeft wel extra bescherming voor de nacht. Het lijkt me vreselijk inderdaad. Dat doorlekken is heel vervelend en dan nog met dat pak :oops: Misschien voel je je dan wat zekerder?

Nou succes straks :roll:

Even lezen graag πŸ¦‹WELKOM OP HET FORUM!πŸ¦‹
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!πŸ’ͺ
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!πŸ’ͺ
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

vlindertje

Re: Info en tips voor het dragen van het speciale liposuctie pak bij lipofilling

Ongelezen bericht door vlindertje » 18 feb 2020 11:12

Scorpio schreef: ↑
16 feb 2020 22:04
Bedankt nogmaals. Ik vloei de eerste dagen alleen veel. Ik lek heel vaak door de eerste nacht ( dan heb ik een extra groot maandverband en extra broekje). Nou ja we zullen het zien. πŸ™πŸ»πŸ’•
Ik zou als je maandverband gebruikt voor de zekerheid ook een maandverband aan de binnenkant van het pak (achter het gat van het pak zeg maar) plakken. Ik denk dat maandverband prima kan, zolang je rechtop staat en zit. Maar vooral als je ligt dan heb je meer kans op lekken in het pak.

Verder staat er op het briefje bij het pak ook bij dat je deze niet op de verwarming mag drogen. Maar het pak droogt echt snel als je deze goed uithangt in een verwarmde ruimte. In een paar uurtjes is deze dan weer droog.

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 06 mar 2020 11:52

Lieve Scorpio, hoe is het afgelopen met je menstruatie en de broek? Wat heb je gedaan en wat werkte goed? Misschien handig voor anderen na jou.
πŸ‘πŸ’‹

Scorpio

Ongelezen bericht door Scorpio » 06 mar 2020 11:58

Luna schreef: ↑
06 mar 2020 11:52
Lieve Scorpio, hoe is het afgelopen met je menstruatie en de broek? Wat heb je gedaan en wat werkte goed? Misschien handig voor anderen na jou.
πŸ‘πŸ’‹
Gelukkig besloot mijn lichaam te wachten. Ik werd pas op dag 4 ongesteld en toen lukte het beter met tampon. Ik kreeg m alleen niet zo ver erin, maar was prima. Sneller verschonen helpt inderdaad, maar gaat toch niet zo soepeltjes. Het pak werd toch wel wat vies aan de zijkant als ik maandverband om had. Tampons werkt t beste. Gelukkig in de was en de compressie legging vd wehkamp aangedaan. Maar die kreeg ik niet over mijn heupen zonder te trekken. Beetje dom maar dat was niet zo goed voor mijn borstspieren. Auwie! Toen mijn man weer thuis was kon ie gelukkig weer uit. Ik heb de rest vd middag gehoopt dat ik niet hoefde te plassen, want ik had de legging niet meer uit of aan gekregen.

πŸ’•
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 06 mar 2020 12:15

🀣 arme schat! Gelukkig kwam manlief jou bevrijden.
Goede review over de menstruatie! Daar kunnen anderen wat mee!πŸ‘
πŸ₯°πŸ˜˜

Plaats reactie

Terug naar β€œWelke bh of kleding na explantatie, lipo en/of lift?”