Welke bh na 6 weken herstel van explantatie en lipofilling?

Deel je ervaringen of stel vragen.

Moderators: Essi, Susana

LynnFree

Re: Welke bh na 6 weken herstel van explantatie en lipofilling?

Ongelezen bericht door LynnFree » 13 apr 2020 10:54

Myrthe schreef:
02 apr 2020 12:18
İk zit nu midden in de "zoek een passende BH fase"
İk ben 5 weken PO.
Maar voor mij is het onmogelijk om iets te vinden wat ook echt past.
Heb een maximizer 80A gekocht, maar ik vul nog niet de helft van de cup.
Met het warme weer in aantocht wil ik graag T-shirts gaan dragen.
En ook iets van vulling in dat shirt :-)
İk ben nu op zoek naar 80AA
Heb 1 winkel gevonden, die dat heeft online.
Maar ik vind die prijzen zo hoog :-(
İemand andere alternatieven?
Myrthe,

Welke maat had jij voor de explantatie? Ik las ergens dat jij ook vulling had gekocht. Ga jij die iedere dag dragen? Dan zou je een grotere maat moeten kopen. Ik weet ook niet wat ik moet doen. (Bijna) Niemand weet het dus ik wil niet ineens plat tevoorschijn komen. Maar iedere dag vulling in de BH lijkt mij ook niet goed voor de borsten.

Heeft iemand advies die van een C plotseling naar een AA/A is gegaan?

Heel graag!
19 jaar McGhan Style 410, 280gr. 22 februari 2020 verlost. We gaan voor vermindering van klachten! 🍀

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 13 apr 2020 11:07

ilse1972 schreef:
13 apr 2020 07:26
Zusss schreef:
12 apr 2020 18:02
ilse1972 schreef:
12 apr 2020 11:17

Ik heb deze...
Heel fijn, geen beugels maar wel steun , geen naadjes etc

http://sylle.nl/product/rosa-faia-mouss ... er-beugel/
Thnx Ilse, Ik zal deze onthouden maar durf nu even niets anders als de bh van lipoelastic...

Heb sindsdien veel stekende pijn en die nacht geen oog dicht gedaan en dat na 2 uurtjes een andere bh dragen. Kennelijk van binnen nog niet voldoende geheeld en ben nu erg bezorgd of er daardoor nog meer vet verdwijnt want dat is wel gebeurd. 😔 of het moet toevallig zo zijn dat mijn omvang die nacht paar centimeter verminderd is.
Dat kan ik zeker goed snappen. Ik heb tot afgelopen vrijdag alleen maar mijn compressie bh kunnen dragen (7 weken nu po) en intussen al 3 andere bh’s geprobeerd en ook steeds weet veel pijn en terug mijn compressie bh aan. Tot ik dus deze laatste kocht. Aangedaan , hele dag geen pijn en nu ook de nacht geen pijn en slaap nu zelfs zonder iets. Het is zo verschillend allemaal, iets vinden wat past is voor iedereen natuurlijk anders maar ik zou de push up links laten liggen voorlopig.

Lastig hè Ilse, ben super blij dat je iets gevonden hebt wat goed zit. Zo vervelend die pijn...je wordt ook ongerust.
tzt ga ik deze zeker proberen.
Wat heerlijk dat je nu zonder slaapt!
We komen er wel. Thnx💜💜
BV 2000 - 2020 💃🏼
Op naar klachtenvermindering!🍀🦋🍀

LynnFree

Ongelezen bericht door LynnFree » 13 apr 2020 11:29

Thnx Ilse, Ik zal deze onthouden maar durf nu even niets anders als de bh van lipoelastic...

Heb sindsdien veel stekende pijn en die nacht geen oog dicht gedaan en dat na 2 uurtjes een andere bh dragen. Kennelijk van binnen nog niet voldoende geheeld en ben nu erg bezorgd of er daardoor nog meer vet verdwijnt want dat is wel gebeurd. 😔 of het moet toevallig zo zijn dat mijn omvang die nacht paar centimeter verminderd is.
[/quote]

Jeetje Zuss, wat vervelend voor je! Hoe gaat het nu?

En Ilse dus ook problemen met de zoektocht naar een bh. Hier helaas ook.

Jullie dragen de compressie bh/kleding dus ook nog. Ik draag de compressie bh overdag op de meest losse stand. Ik weet niet wat te doen wat bh betreft.

Ik kon eerst zonder compressie bh niet slapen van de pijn. Ik heb bamboe hemdjes van Hema gekocht. Deze zijn erg stevig en strak. Het lukt mij nu om daarmee te slapen.

Misschien is dat iets voor jou Zusss?

Wat adviseert de arts na lipofilling?
19 jaar McGhan Style 410, 280gr. 22 februari 2020 verlost. We gaan voor vermindering van klachten! 🍀

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 13 apr 2020 14:54

LynnFree schreef:
13 apr 2020 11:29

Jeetje Zuss, wat vervelend voor je! Hoe gaat het nu?

En Ilse dus ook problemen met de zoektocht naar een bh. Hier helaas ook.

Jullie dragen de compressie bh/kleding dus ook nog. Ik draag de compressie bh overdag op de meest losse stand. Ik weet niet wat te doen wat bh betreft.

Ik kon eerst zonder compressie bh niet slapen van de pijn. Ik heb bamboe hemdjes van Hema gekocht. Deze zijn erg stevig en strak. Het lukt mij nu om daarmee te slapen.

Misschien is dat iets voor jou Zusss?

Wat adviseert de arts na lipofilling?
[/quote]

Hoi Lynnfree,

Ik had eigenlijk eindelijk....na 6 weken nauwelijks pijn meer dus durfde een andere bh wel te proberen...
Nu heb ik nog steeds stekende en zeurende pijn...
Hopelijk wordt het gauw minder.

De bh van lipoelastic moet je 12 weken snachts dragen na operatie.
En 6 weken overdag. Maar voorlopig houd ik hem dus maar even aan nu😉

Heb de bh's Vd Hema idd ook bekeken maar daarbij heb ik echt het idee dat ze het vet gaan pletten omdat er niet echt een cup in zit. Durf nu niets anders voorlopig. 😬
Had tegelijkertijd nog wel een andere bralette van sloggi besteld die onderweg is dus dat moet ik maar even bekijken. Hoop dat daar dat stomme ieniemini push up kussentje niet in zit. Mittsu had ik expres nog gevraagd of die BH goed was...en dat was zo...

Deze is onderweg:
https://www.lascana.nl/p/926770925/slog ... =926774422

Sowieso heel moeilijk omdat het van onder ook breder is.

Lynnfree, hoe lang droeg jij snachts de bh?
BV 2000 - 2020 💃🏼

LynnFree

Ongelezen bericht door LynnFree » 13 apr 2020 15:13

Hoi Zusss,

Dat hoop ik ook voor jou.

Ik heb geen bh's van Hema hoor. Ik kocht eigenlijk altijd van Hunkemöller. Bij Hema heb ik recent gewone hemdjes met spaghetti bandjes met Bamboe
gekocht.

https://www.hema.nl/dames/lingerie/hemd ... 01746.html

De compressie bh was aangeraden voor zes weken en ik ben bang dat deze bh het restje plet dus ik probeerde deze na zes weken snachts niet meer te dragen. Dan kon ik niet slapen van de pijn dus ik deed de bh weer aan. Daarna een paar keer geprobeerd met een hemdje, zonder bh. Deze hemdjes zijn echt stevig en vrij strak. Daarmee gaat het slapen goed.

Nu nog iets vinden voor overdag. Iets wat het fluffen niet tegen kan gaan. En iets zodat ik wel vulling kan dragen.

Die van de link lijkt mij ook heel fijn. Ik ga ook eens kijken.

Hopelijk is het iets voor je.

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 13 apr 2020 16:24

LynnFree schreef:
13 apr 2020 15:13
Hoi Zusss,

Dat hoop ik ook voor jou.

Ik heb geen bh's van Hema hoor. Ik kocht eigenlijk altijd van Hunkemöller. Bij Hema heb ik recent gewone hemdjes met spaghetti bandjes met Bamboe
gekocht.

https://www.hema.nl/dames/lingerie/hemd ... 01746.html

De compressie bh was aangeraden voor zes weken en ik ben bang dat deze bh het restje plet dus ik probeerde deze na zes weken snachts niet meer te dragen. Dan kon ik niet slapen van de pijn dus ik deed de bh weer aan. Daarna een paar keer geprobeerd met een hemdje, zonder bh. Deze hemdjes zijn echt stevig en vrij strak. Daarmee gaat het slapen goed.

Nu nog iets vinden voor overdag. Iets wat het fluffen niet tegen kan gaan. En iets zodat ik wel vulling kan dragen.

Die van de link lijkt mij ook heel fijn. Ik ga ook eens kijken.

Hopelijk is het iets voor je.
Hi Lynnfree,

Ah oké een hemdje. 🙈
Zal het in mijn achterhoofd houden. Thnx💜

Bij Kappel misschien een ander advies. Ook omdat je geen lipo hebt. Ik moet de BH 12 weken snachts dragen.

Fluffen is het uitzakken van de borst neem ik aan?
Gebeurd dat bij lipo ook?

Laat je mijn ervaring van die sloggi wel weten. Hoop ze 1 dezer dagen te ontvangen.
Zo kunnen we elkaar helpen.
De kortingsactie is bij Lascana nu voorbij helaas...
Bij V&D nu wel in de aanbieding.😉😉
BV 2000 - 2020 💃🏼

LynnFree

Ongelezen bericht door LynnFree » 13 apr 2020 21:09

Ja, dat zal zeker verschil maken, wel of geen lipo.

Ik hoor het graag.

Oké, bedankt voor de tip.

Liefs

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 14 apr 2020 21:07

Zus, met fluffen bedoelen we eigenlijk het weer beter in vorm komen van de borsten. Niet uit zakken maar juist bij trekken.
Liefs essi

bloempje70

Ongelezen bericht door bloempje70 » 15 apr 2020 00:47

Ik vind de bh van Lipoelastic met de 3 rijen haakjes van voren erg fijn. Gebruik ik nu nog steeds als sportbh!
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 15 apr 2020 06:31

Essi schreef:
14 apr 2020 21:07
Zus, met fluffen bedoelen we eigenlijk het weer beter in vorm komen van de borsten. Niet uit zakken maar juist bij trekken.
Liefs essi
Dankjewel Essi!
💜🌞🌻
BV 2000 - 2020 💃🏼

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 15 apr 2020 06:34

bloempje70 schreef:
15 apr 2020 00:47
Ik vind de bh van Lipoelastic met de 3 rijen haakjes van voren erg fijn. Gebruik ik nu nog steeds als sportbh!
Hoi bloempje,

Wat fijn dat je de Lipoelastic BH nog met sporten kunt dragen, blijf ik ook doen denk ik tzt, als de sportschool weer open gaat😉😉 ik heb alleen een ander type van lipoelastic als jij.

Heb je soms tips voor bh's voor overdag?🌻🌻
BV 2000 - 2020 💃🏼

bloempje70

Ongelezen bericht door bloempje70 » 15 apr 2020 10:46

Hoi Zusss, ik kan wel weer van alles dragen overdag. Alleen gaan sommige bh’s na verloop van tijd een beetje irriteren op mijn littekens. Ik draag veel bralettes nu. Hou ook wel van een beetje sexy. Een aanrader vind ik Undiz. Veel leuke dingen voor weinig geld. Alleen de verzendkosten zijn helaas 9,95.
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 15 apr 2020 15:42

bloempje70 schreef:
15 apr 2020 10:46
Hoi Zusss, ik kan wel weer van alles dragen overdag. Alleen gaan sommige bh’s na verloop van tijd een beetje irriteren op mijn littekens. Ik draag veel bralettes nu. Hou ook wel van een beetje sexy. Een aanrader vind ik Undiz. Veel leuke dingen voor weinig geld. Alleen de verzendkosten zijn helaas 9,95.
Dank voor de tip bloempje70!!
Ga ff googlen😊
Bralettes lijken mij ook het prettigste zitten.
BV 2000 - 2020 💃🏼

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 16 apr 2020 16:31

Helaas....in de Sloggi zero feel lace BH zit in de zachte padding onderin ook dat push up randje...
😔
Het valt niet mee, maar blijf doorzoeken en tips blijven welkom!!

Voorlopig nog maar de BH van lipoelastic dus, je moet wat.😉

Liefs van mij.

Zusss🌻🌻🌻
BV 2000 - 2020 💃🏼

ilse1972

Ongelezen bericht door ilse1972 » 16 apr 2020 16:33

Zusss schreef:
16 apr 2020 16:31
Helaas....in de Sloggi zero feel lace BH zit in de zachte padding onderin ook dat push up randje...
😔
Het valt niet mee, maar blijf doorzoeken en tips blijven welkom!!

Voorlopig nog maar de BH van lipoelastic dus, je moet wat.😉

Liefs van mij.

Zusss🌻🌻🌻
die ik je aanbevolen had, bevalt mij nog steeds er goed :-)
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstel🍀❤️🙏

Plaats reactie

Terug naar “Welke bh of kleding na explantatie, lipo en/of lift?”