Hoe strak moet een pak zitten? Verder enkele tips tegen vochtophoping na lipofilling

Deel je ervaringen of stel vragen.

Moderators: Essi, Susana

Mami-M

Re: hoe strak moet een pak zitten

Ongelezen bericht door Mami-M » 19 feb 2020 18:54

Luna schreef:
05 jan 2020 14:50
Lieve Scorpio, ik weet waar ik het over heb ;) En daarbij raadde dr. Niessen, toen hij met deze operaties begon, ook de gewone broekjes aan.
Plantje reageerde ook op mijn reactie en zegt zelf dat die correctiebroekjes even strak zitten.
Neem het aan of niet, ik wil alleen niet dat vrouwen onnodige kosten maken voor iets dat echt overbodig is. Vandaar dat ik het steeds weer herhaal. Maar zoals Plantje aangeeft, heeft zij haar eigen voorkeur en is dat gat in dat pak fijn. Als je het kunt betalen ok, dan begrijp ik dat, maar er zijn veel vrouwen die dat niet kunnen. Ik wil gewoon dat vrouwen weten dat er een keuze is.
Ook dr. Kappel raad gewone strakke broekjes aan en leent die zelfs soms uit ;)
Ook de bh's van dit bedrijf worden aangeraden. Er zijn zat goedkopere alternatieven!
Het kost even tijd en moeite om te zoeken, maar veel vrouwen hebben geen keuze die moeten wel.

Ik maak nog even een apart deel aan ok, dan kunnen we kleding gaan lenen/verkopen. Het is ook gewoon zo milieubelastend als iets eenmalig wordt gebruikt. Zonde!

Liefs!!!! <3

(ben nu op de pc, dus geen leuke smilies)

Lieve Luna, ik ben er blij met de alternatieven die je geeft! Ik zie zo'n pak helemaal niet zitten. Mn mams heeft net de M van Lipoestetics ofzo gepast en ze kwam er niet in! Weet je hoe slank ze is. Ook zei ze dat er geen stretch in zit! Huh hoezo dat dan???

Ik wordt wel overal en nergens leeggezogen als het goed is (door niessen btw). Is die corrigerende legging van Wehkamp dan ook afdoende? Vind iets dat meerekt veeel prettiger. En ja ik maak gewoon een gat in de onderkant!

Probeer ook een beetje te kijken of ik iets van de andere dames over kan nemen.

Liefs Mami-M
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF

Scorpio

Ongelezen bericht door Scorpio » 19 feb 2020 19:14

Mami-M schreef:
19 feb 2020 18:54
Luna schreef:
Lieve Scorpio, ik weet waar ik het over heb ;) En daarbij raadde dr. Niessen, toen hij met deze operaties begon, ook de gewone broekjes aan.
Plantje reageerde ook op mijn reactie en zegt zelf dat die correctiebroekjes even strak zitten.
Neem het aan of niet, ik wil alleen niet dat vrouwen onnodige kosten maken voor iets dat echt overbodig is. Vandaar dat ik het steeds weer herhaal. Maar zoals Plantje aangeeft, heeft zij haar eigen voorkeur en is dat gat in dat pak fijn. Als je het kunt betalen ok, dan begrijp ik dat, maar er zijn veel vrouwen die dat niet kunnen. Ik wil gewoon dat vrouwen weten dat er een keuze is.
Ook de bh's van dit bedrijf worden aangeraden. Er zijn zat goedkopere alternatieven!
Het kost even tijd en moeite om te zoeken, maar veel vrouwen hebben geen keuze die moeten wel.

Ik maak nog even een apart deel aan ok, dan kunnen we kleding gaan lenen/verkopen. Het is ook gewoon zo milieubelastend als iets eenmalig wordt gebruikt. Zonde!

Liefs!!!! <3

Lieve Luna, ik ben er blij met de alternatieven die je geeft! Ik zie zo'n pak helemaal niet zitten. Mn mams heeft net de M van Lipoestetics ofzo gepast en ze kwam er niet in! Weet je hoe slank ze is. Ook zei ze dat er geen stretch in zit! Huh hoezo dat dan???

Ik wordt wel overal en nergens leeggezogen als het goed is (door niessen btw). Is die corrigerende legging van Wehkamp dan ook afdoende? Vind iets dat meerekt veeel prettiger. En ja ik maak gewoon een gat in de onderkant!

Liefs Mami-M
Ik heb die legging vd wehkamp toen besteld en zat ook loeistrak, maar was wel beter te doen dan die v lipoelastic. Ik had m teruggestuurd omdat Belinda v Mittsu deze niet voldoende vond, maar ik denk dat ik er toch maar weer 1 bestel. Desnoods v tussendoor. Misschien kan ik idd ook wel de naad los naaien oid voor een gat. Ik wilde ook wel wat overnemen maar bijna iedereen heeft de zwarte en die is nog strakker dan de huidskleur .

Ik kijk nog even rond.😊 jij ook succes mami-m
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.

Zusss

Re: Hoe strak moet een pak zitten? Verder enkele tips tegen vochtophoping na lipofilling

Ongelezen bericht door Zusss » 19 feb 2020 20:08

Heej,

Ik had dus precies hetzelfde gevoel bij lipoelastic.
Heb gisteren een pak binnen gekregen van Marena.
Een verademing hierbij. Geen stugge jeukstof maar heel fijn en comfortabel.
Kostte wel 145 euro maar lipoelastic was echt niks voor mij. Misschien iets voor jou?
BV 2000 - 2020 💃🏼
Op naar klachtenvermindering!🍀🦋🍀

Zusss

Re: Hoe strak moet een pak zitten? Verder enkele tips tegen vochtophoping na lipofilling

Ongelezen bericht door Zusss » 19 feb 2020 20:11

P.S:
Marena SFBHM compressiepak
Emdawear.nl
BV 2000 - 2020 💃🏼

Mami-M

Ongelezen bericht door Mami-M » 19 feb 2020 20:12

Scorpio schreef:
19 feb 2020 19:14
Mami-M schreef:
19 feb 2020 18:54
Luna schreef:

Liefs!!!! <3

Liefs Mami-M
Ik heb die legging vd wehkamp toen besteld en zat ook loeistrak, maar was wel beter te doen dan die v lipoelastic. Ik had m teruggestuurd omdat Belinda v Mittsu deze niet voldoende vond, maar ik denk dat ik er toch maar weer 1 bestel. Desnoods v tussendoor. Misschien kan ik idd ook wel de naad los naaien oid voor een gat. Ik wilde ook wel wat overnemen maar bijna iedereen heeft de zwarte en die is nog strakker dan de huidskleur .

Ik kijk nog even rond.😊 jij ook succes mami-m
Hi Scorpio,

Ja ik snap je helemaal. Ik denk dat vooral de afwisseling prettig is. Ik ken mezelf...gaat hell worden als ik niet genoeg bewegingsvrijheid heb.

Ja toch...we maken gewoon zelf een gat en eventueel bretels (schrijf je dat zo haha) om ervoor de zorgen dat hij niet opkruld onder de borsten naar de buik.

Ik zag ze op MP ook van Aurafix en Voe. Enig idee hoe deze zitten? Ik snap waarom ik er nog niet aan ben gegaan...heb hier zo geen zin in..ppff 🤦🏻‍♀️

Xxx MM
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF

Scorpio

Ongelezen bericht door Scorpio » 19 feb 2020 20:22

Zusss schreef:
19 feb 2020 20:08
Heej,

Ik had dus precies hetzelfde gevoel bij lipoelastic.
Heb gisteren een pak binnen gekregen van Marena.
Een verademing hierbij. Geen stugge jeukstof maar heel fijn en comfortabel.
Kostte wel 145 euro maar lipoelastic was echt niks voor mij. Misschien iets voor jou?
Oh bedankt voor de tip. Een heel pak lijkt me wat te overbodig, maar ja...Ik zal nog eens kijken. 🙏🏻

Scorpio

Ongelezen bericht door Scorpio » 19 feb 2020 20:25

De legging vd wehkamp rolde volgens mij niet af. Zat zo'n silliconen rand in.

Ik heb hier ook helemaal geen zin in..😁.Bleh. maar ja de tijd dringt. Ik heb geen idee hoe die andere merken zitten.

Ik laat t nog wel weten 🙏🏻💕

bloempje70

Ongelezen bericht door bloempje70 » 19 feb 2020 20:44

Scorpio schreef:
19 feb 2020 17:04
Ik heb net de huidskleurige pakken v lipoelastic in huis. Sodeju wat krijg ik die moeilijk dicht. Ik had zelfs de L. Moet enorm sjorren om de haakjes te sluiten. Wat een belasting voor mijn polsen en borstspieren. Dat kan ik vast niet alleen na de operatie. Het gat zit ook wat raar vind ik. Meer open aan de voorkant en als ik ga zitten, zit t stof voor de "achter uitgang"😆. Volgens mij kan ik daar geen grote boodschap mee doen. Ik had 3 verschillende. De comfort met de ritsen zat dan nog t beste. Maar als ik m dicht heb dan bobbelt de rits. Hebben de anderen dat ook? Twijfel nu weer enorm.🤔

De BH zat ook behoorlijk strak. Dan ben ik weer bang dat t vet plet. Ik denk dat ik die vd hema maar hou, alleen heeft deze geen rits voor.

Het is wat🙄
Een vriendin van mij had hetzelfde pak en bobbels aan de zijkant en zij heeft inderdaad een deuk over gehouden. Ze gaat in april voor een 2e lipofilling en dan de VD variant aanschaffen. Ook is die met de ritsen aan de zijkant enorm lastig vast te maken. Zeker als je net geopereerd bent.
Ik ben iemand die echt heel slecht tegen strakke kleding kan. Vooral op mijn buik en maag (last van maagzuur en snel last van mijn darmen). Maar ik moet zeggen dat ik er tóch gewend aan ben geraakt. De eerste 4 dagen ongeveer vond ik het echt lastig maar daarna is de steun echt wel fijn.
Ik heb trouwens zowel de huidkleurige als de zwarte gepast bij Lipoelastic en ik vond er eerlijk gezegd weinig verschil in zitten.
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 19 feb 2020 20:50

Wat een gedoe voor jullie!
:!: Pas alle pakken altijd zelf voor je het aanschaft!
Pak mag nergens knellen want je krijgt echt deuken!!!
Zie viewtopic.php?t=1158

Mami-m in bovenstaande link vind je tips van vrouwen die andere broeken droegen.

Succes!!!

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Scorpio

Ongelezen bericht door Scorpio » 19 feb 2020 21:26

Zusss schreef:
19 feb 2020 20:11
P.S:
Marena SFBHM compressiepak
Emdawear.nl
Heb jij de zwarte of naturel? Waar zit de rits precies?
Weinig foto's op de site😁

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 19 feb 2020 21:34

Graag nieuwe tips ook even hier zetten viewtopic.php?t=1158
Alles loopt door elkaar heen🤣

Je kunt bepaalde stoffen overigens niet zomaar knippen...
Ik weet niet of je die shapeware broeken kunt knippen zonder de stof te beschadigen...
Broek omlaag omhoog is heus nief zo'n ramp. Hoe vaak ga je plassen op een dag? Toch geen 100x?
Tenzij je zoals mij bent🤣

Succes meiden🤗

Scorpio

Ongelezen bericht door Scorpio » 21 feb 2020 09:30

Dank je Luna😊

De lipoelastic spullen gaan vandaag retour. De wehkamp legging weer opnieuw besteld.😁 Ik heb ook het pak van marena van emdawear besteld en dat is de laatste die ik denk ik probeer.

Op zich zat de lipobra maat L wel goed ( ik heb cup a en onderborst 74 cm), dus verbaasd dat ik zo'n grote maat moest hebben. Toch vond ik hem best strak en wat lichte plooien in de cup. Ik ben bang dat dit mijn vet plet😆 dus neem de sloggi zero feel en Hema bamboe bh's maar mee.

Ik laat nog wel weten hoe het bevalt🙂
💕

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 21 feb 2020 10:35

Oke mop! Wat een gedoe ze die broeken!😖

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 01 mar 2020 16:38

Lieve dames,

Het pak wat ik draag (Marena) knelt nergens maar de haakjes op de buik zeg maar tekenen wat af. Is dit erg?
Valt dit ook onder knellen?
Beetje bezorgd. Lijkt mij haast onoverkomelijk met zitten zeker.
Hoor het graag.

Liefs,
Zusss

Scorpio ik weet dat jij dezelfde gekocht heb, zag net in dit topic dat je vroeg welke kleur in had.
Ik heb zwart. Jij?
BV 2000 - 2020 💃🏼

Scorpio

Ongelezen bericht door Scorpio » 01 mar 2020 17:17

Zusss schreef:
01 mar 2020 16:38
Lieve dames,

Het pak wat ik draag (Marena) knelt nergens maar de haakjes op de buik zeg maar tekenen wat af. Is dit erg?
Valt dit ook onder knellen?
Beetje bezorgd. Lijkt mij haast onoverkomelijk met zitten zeker.
Hoor het graag.

Liefs,
Zusss

Scorpio ik weet dat jij dezelfde gekocht heb, zag net in dit topic dat je vroeg welke kleur in had.
Ik heb zwart. Jij?
Hoi Zuss,

Ik heb dat ook dat de haakjes tekenen. Erg denk je? Ik had daar nog niet opgelet. Ik heb de huidskleur.
Die v lipoelastic hebben ook haakjes op buik. Zouden die het ook hebben? Hoop dat t niet erg is.
💕

Plaats reactie

Terug naar “Welke bh of kleding na explantatie, lipo en/of lift?”