Iemand een tip over goede drukkleding na liposuctie

Deel je ervaringen of stel vragen.

Moderators: Essi, Susana

ROBINE78

Iemand een tip over goede drukkleding na liposuctie

Ongelezen bericht door ROBINE78 » 17 sep 2019 20:05

Hoi allemaal,

Het onderwerp zegt het al, maar ik ben op zoek naar de gouden tip over drukkleding voor na de liposuctie. Bij mij gaan zowel mijn benen, buik, als 'zijflanken' eraan geloven ;-) Had van de kliniek het advies om bij Lipoelastic kleding te bestellen en heb dit ook gedaan. Vandaag 2 pakken binnen gekregen maar kom er absoluut niet in, het is veeeeeeel te klein, lijk wel een rollade ;-) en het zou me nooit lukken om het dicht te doen. De beha ervan zat wel goed, voor na de lipofilling. Ben bang dat als ik een maat groter neem van de pakken (heb nu al een XL) het ook echt niet zal lukken met deze. Misschien toch voor iets totaal anders gaan, maar geen idee wat. Waar hebben jullie goede ervaringen mee?
Alvast bedankt!

Onzeker

Re: Iemand een tip over goede drukkleding na liposuctie

Ongelezen bericht door Onzeker » 17 sep 2019 20:47

Hoi Robine,

Misschien heb je hier wat aan viewtopic.php?f=146&t=1158&hilit=Liposuctie
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms

Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM

Vivje74

Ongelezen bericht door Vivje74 » 17 sep 2019 22:05

Hi Robine, heb je bij Lipoelastic besteld? Mij pak paste ook niet, te klein. Ik heb contact gezocht en ben naar Hedel gereden. Het blijkt dat de zwarte pakken kleiner vallen dan de huidkleurige pakken. Mijn tip, als het kan, ga er heen en kijk samen. Ik heb uiteindelijk een ander pak dan kliniek aanraadde gekocht, geen spijt! Ze zijn heel behulpzaam bij Lipoelastic.

En nog een tip, ik heb mijn drukkleding gedeclareerd bij zorgverzekeraar en volledig vergoed gekregen.

Succes!

ROBINE78

Ongelezen bericht door ROBINE78 » 01 okt 2019 20:10

Vivje74 schreef:
17 sep 2019 22:05
Hi Robine, heb je bij Lipoelastic besteld? Mij pak paste ook niet, te klein. Ik heb contact gezocht en ben naar Hedel gereden. Het blijkt dat de zwarte pakken kleiner vallen dan de huidkleurige pakken. Mijn tip, als het kan, ga er heen en kijk samen. Ik heb uiteindelijk een ander pak dan kliniek aanraadde gekocht, geen spijt! Ze zijn heel behulpzaam bij Lipoelastic.

En nog een tip, ik heb mijn drukkleding gedeclareerd bij zorgverzekeraar en volledig vergoed gekregen.

Succes!
Sorry late reactie maar bedankt voor jouw bericht! Ik ben ook naar Hedel gereden en toen is het wel gelukt. Idd die zwarte pakken vallen denk ik een maat kleiner. Ja, krijg je dat vergoed? Dat verbaast me omdat je zelf kiest voor liposuctie en lipofilling voor het mooie.... missch moet ik dat ook proberen. Best duur, die pakken!

ROBINE78

Ongelezen bericht door ROBINE78 » 01 okt 2019 20:12

Onzeker schreef:
17 sep 2019 20:47
Hoi Robine,

Misschien heb je hier wat aan viewtopic.php?f=146&t=1158&hilit=Liposuctie

Sorry late reactie maar alanog bedankt voor je bericht. Het is me uiteindelijk bij lipoelastic toch gelukt toen ik er ben gaan passen in Hedel. Maar lief dat je had geantwoord.

Onzeker

Ongelezen bericht door Onzeker » 01 okt 2019 22:41

Geeft niks, fijn dat het toch is gelukt👍🏻
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms

Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM

Plaats reactie

Terug naar “Welke bh of kleding na explantatie, lipo en/of lift?”