Mastopathie

Lees informatie, stel vragen of deel ervaringen.

Moderators: Susana, Essi

Susana

Mastopathie

Ongelezen bericht door Susana » 16 sep 2020 17:32

Ik heb nog 1 dame nodig, wie wilt geholpen worden?
Heb jij last van MASTOPATHIE? Dan ben ik op zoek naar jou!👩

Binnenkort begin ik met de Vlow® borstweefselbehandelaar opleiding en tegelijk tijd ga ik een scriptie schrijven. Ik wil graag onderzoeken wat het effect van massagetherapie🤲 is bij mastopathie en daarvoor heb ik 1 (in totaal 6 maar ik heb al 5)vrouwen👩 nodig met deze klacht.

Heb jij MASTOPATHIE en wil je samen met mij kijken of massagetherapie een positief effect👍🤲 heeft op jouw klacht?

Lees dan snel verder of meld je gelijk aan!
Wat kun je verwachten?

🌼We maken in totaal 3 afspraken, het kan ook 6. Het hangt af van jou situatie.
🌼Tijdens de eerste afspraak staan kennismaken, verdere uitleg, de vragenlijst doornemen en de eerste behandeling.

🌼Daarna volgt om de 3 weken een massagebehandeling.
🌼 Voorafgaand aan de massagebehandeling worden kort wat vragen gesteld over de mogelijke effecten van de behandeling die je eerder kreeg.
🌼Er wordt gevraagd om een dagboekje bij te houden.
🌼Elke afspraak duurt maximaal 60 minuten: voor- en na gesprek plus behandeling.
🌼De massagevormen en technieken worden ten alle tijden aangepast aan jouw situatie.
🌼Na elke behandeling kan een reactie optreden. Deze reactie kan bestaan uit vermoeidheid, spierpijn, emotioneel worden of mogelijk een verergering/vermindering van jouw klachten. Meestal verdwijnen deze klachten na een dag. Het is belangrijk om na de massage wat extra water of thee te drinken, zodat afvalstoffen die vrij gekomen zijn tijdens de massage het lichaam weer snel kunnen verlaten.

Wat verwacht ik van jou?🤝
Ik verwacht dat je in de gelegenheid bent om 3 weken (in principe) aaneengesloten de massages te ontvangen. Deze vinden in mijn praktijk in Den Bosch plaats.
Daarnaast verwacht ik van jou dat je met een open mind en betrokkenheid deelneemt.💞

Verder info
Alle gegevens worden vertrouwelijk verwerkt.
Omdat jij onmisbaar bent voor mijn onderzoek zal ik geen kosten in rekening brengen. (chocola of flesje wijn mag altijd 😉).
Het onderzoek wordt uitgevoerd tussen september en december 2020.

Aanmelden onderzoek
Ben je geïnteresseerd geworden meld je dan snel aan via info@inbalanstotaal.nl

Deze bericht delen wordt gewaardeerd💜
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Handig om te weten : viewtopic.php?f=208&t=2033 💜
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/ 💙

Plaats reactie

Terug naar “Verzorgen van borsten en litteken”