Dr. Kappel vs Dr. Niessen

Lees informatie, stel vragen of deel ervaringen.

Moderators: Essi, Susana

Dovi

Dr. Kappel vs Dr. Niessen

Ongelezen bericht door Dovi » 15 nov 2020 23:49

Hey! Ik ben me aan het oriënteren voor een explantatie en twijfel tussen dr. Niessen en dr. Kappel. Wat zijn voor en tegens voor beide? Ik ik had een mini AA en heb nu D (wou C maar is groter uitgevallen). Ik denk er over om ook lipo te doen omdat ik liever niet terug wil naar AA en los vel (wat ik waarschijnlijk zou krijgen als ik alleen explantatie doe). Ik kan niet goed vinden wat de goede en minder goede ervaringen met beide artsen is. En ik heb met de implantatie al mega veel ongeluk gehad bij de Bergman kliniek (mega nabloeding, kapsel, opnieuw opereren verkeerde medicatie met melk terwijl ik allergisch ben) dus zou heeeel graag nu een soort van minimaal geschonden uit de strijd willen komen. Ook voor en nadelen tav alleen explantatie vs explantatie met lipo zou heel welkom zijn

Liefs Do

Essi

Re: Dr. Kappel vs Dr. Niessen

Ongelezen bericht door Essi » 16 nov 2020 14:10

Hey Dovi,
Welkom hier op het forum. Er zit veel verschil tussen de artsen die je hier noemt.
Ik heb zelf mijn explantatie bij van Selms gedaan. Ben hier erg tevreden over. Heb een bezoek aan Niessen gebracht in mijn zoek tocht naar een arts. Ik wilde echt geen lipofilling ondergaan. Vaak is het ook echt niet nodig omdat je borsten veranderen in de loop der tijd. Ik heb zeker geen slap vel over gehouden na mijn explantatie. Een vriendin van mij is bij Kappel geweest en is echt heel tevreden over haar.
Er zijn genoeg vrouwen hier die je hun verhaal kunnen vertellen over Niessen of Kappel. Als ik weer voor de keuze zou staan en moest kiezen tussen deze twee artsen, ging ik 100% voor Kappel.
Succes met je zoektocht
Liefs essi

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 16 nov 2020 14:27

Hoi Dovi, Welkom!🌻

Over kapsels is al zeer veel geschreven: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... .php?f=229
Er zit niks anders op dan te lezen, lezen en nog eens lezen. Ik raad je ook echt aan dat te doen, zodat je achteraf geen spijt hebt van je beslissing.
Weet dat er over alle werkwijzen wat te zeggen valt. Niks is helemaal goed of fout. Maar volgens onze (van SVSMKS) en de experts, hoort er altijd zoveel als kan én veilig is, verwijdert te worden.

Succes met lezen en een keuze maken!🦋

Had je al je klachten gemeld?
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=1689
En het Welkomsbericht gelezen?
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2033
Graag doen, dank je!!!

Ik zal je berichtje verplaatsen naar het deel Kapsels. Hij staat verkeerd.

Heel veel liefs, Luna🦋☀️💕🌻

(Vandaag even geen andere berichten meer. Geen tijd meiden❤)

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Dovi

Ongelezen bericht door Dovi » 16 nov 2020 16:05

Dank jullie voor zover al reacties. Het is echt heel fijn om vragen te kunnen stellen en dat jullie mee willen denken ❤️❤️. Het is zo’n rare en stomme tijd. Ik hoop dat ze er gauw uitgaan en ik weer een beetje mijn lichaam terug krijg

Liefs Do

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 17 nov 2020 10:28

Lieve Dovi, lees alsjeblieft wel de topics ok, zodat je 100% achter je besluit kunt staan.
Hier nog 1 die over beide artsen gaat: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2823

Maar deze alleen is niet genoeg. Zoveel mogelijk lezen op het forum is heel erg belangrijk voor het maken van de juiste keuze voor jouw eigen situatie. Iedere situatie is anders en daar hoort ook een andere keuze bij.

Niemand kan voor jou beslissen. Ik kan je wel zeggen dat ik wat explanteren betreft zou kiezen voor dr. Kappel. Gewoon omdat ik zelf alles weg wilde. Mijn arts toentertijd (dr. van Loenen) deed dat ook nog. Tegenwoordig is ze terughoudeder. Maar dat zijn ze allemaal, alle leden van de NVPC. Op een enkeling na zoals van Selms die ook alles weghaalt.
Rita Kappel is al heel lang uit de NVPC gestapt omdat ze de enige in NL is die de absolute schadelijkheid van siliconeborstimplantaten onderkent.

Voor lipo zit je bij Niessen overigens echt wel goed hoor. Er zijn natuurlijk altijd minder goede ervaringen soms, maar over het algemeen is iedereen tevreden. En ik weet van dichtbij dat hij echt zeer goed is met lipofilling. Toch zou ik zelf altijd kiezen om dit later pas te laten doen en niet direct. Dr. Kappel is ook zeer goed in lipofilling en doet dit ook direct wanneer dat kan en nodig is.

Succes!🦋🌻☀️

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Plaats reactie

Terug naar “Over kapsels, enbloc en onderzoek kapsels”