Voorstellen Debbie

Als je geen klachten hebt, maar wel een explantatie overweegt.

Moderators: Essi, Susana

Debbie89

Voorstellen Debbie

Ongelezen bericht door Debbie89 » 02 nov 2020 11:52

Hoi dames,

Ik hoop dat ik het bij het goede stukje plaats.

Mijn naam is Debbie en ik ben 31 jaar oud. 4 jaar geleden heb ik borstimplantaten genomen, 350cc dual plane van mentor, volgens mij de ruwe versie. Daarvoor had ik een A cup. Ik heb nooit heel erg problemen gehad met die A cup maar ik vond een volle borst gewoon mooi, dat is ook de reden waarom ik ze uiteindelijk genomen heb. Mijn vriend was er nooit echt voorstander van maarja als ik eenmaal wat in mijn hoofd heb...

De eerste week dat ze erin zaten was een hel. Buiten het feit dat ik in die week de radar uitzending zag waarbij naar voren kwam dat er toch wel wat gevaren aan zaten, had ik heel erg veel pijn. Uiteindelijk is dit goed gekomen en heb ik een mooie borstpartij, niet overdreven groot, het past goed bij mijn lichaam.

Nu, 4 jaar later, komt er steeds meer naar voren over hoe slecht het is. Ik heb geen klachten. Ik ben inmiddels mama van een heerlijk ventje van anderhalf jaar oud. Ik heb hem borstvoeding gegeven. We willen in de toekomst graag nog een kindje. Ik wil niet afwachten tot ik klachten krijg die misschien onomkeerbaar zijn. De keuze maken om ze eruit te halen was eigenlijk vrij snel gemaakt, wil niet zeggen dat het me wel verdriet doet maar ik kies voor mijn gezondheid. Eind deze maand heb ik een consult bij dokter Niessen en morgen hoop ik een operatie datum af te kunnen spreken.

Liefs, Debbie

Luna MKS

Re: Voorstellen Debbie

Ongelezen bericht door Luna MKS » 02 nov 2020 13:31

Lieve Debbie,

Een mooi en inspirerend verhaal heb je! β˜€οΈ
Het vergt voor de vrouwen met klachten enorm veel kracht en doorzettingsvermogen om dit door te zetten. Maar voor jou en vrouwen als jij is het eigenlijk nog meer bijzonder en toont het een enorme kracht, want je hebt (nog) geen klachten. En plaatst de gezondheid van jezelf en je ongeboren kindje(s) boven 2 mooie borsten. Heel sterk en ik hoop dat er vele vrouwen net als jij deze keuze zullen maken. Ik zie er wel steeds meer voorbijkomen bij de aanmeldingenπŸ‘

Ik hoop dat je snel kunt worden ingepland!!!

Zou je ook een melding willen doen bij de overheid? Ook al heb je geen klachten. Geef aan het einde, bij opmerkingen, gewoon weer wat je overweging was om ze toch te verwijderen. Het is goed als de overheid beseft hoe groot de impact is op vrouwen.

Wat je beschrijft over de pijn na de bv herken ik. Onbeschrijfelijke pijn was dat!😒Je had ze vast onder de spieren he?

Heel veel liefs, POWERVROUW!!!πŸ‘Š

LunaπŸ’–

Even lezen graag πŸ¦‹WELKOM OP HET FORUM!πŸ¦‹
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!πŸ’ͺ
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!πŸ’ͺ
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

EvaSarah

Ongelezen bericht door EvaSarah » 02 nov 2020 22:56

Wauw wat een sterk besluit β€οΈπŸ‘Œ
En herkenbaar de hel van plaatsten πŸ˜– maar eruit was vergeleken met plaatsen bijna appeltje eitje πŸ˜‚πŸ™ˆ
Nogmaals wat een stoer besluit πŸ’ͺ🏻

Liefs EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004

Natural me again

Ongelezen bericht door Natural me again » 03 nov 2020 15:50

Helemaal eens met de rest, wat een dapper besluit! Zeker met kleine kindjes kan ik me voorstellen dat je gezondheid nu het allerbelangrijkste is. Wat EvaSarah zegt heb ik ook ervaren; de explantatie stelde in vergelijking met de borstvergroting weinig voor. Het voelde vooral als een opluchting, geen druk meer op mijn borst en vrij kunnen ademen! Hoop dat het allemaal goed gaat verlopen en je straks weer kan genieten van je natuurlijke lichaam. Heel veel succes :)

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 05 nov 2020 08:32

Inderdaad een super sterk besluit. Heel knap.
Ik had niet zoveel mijn met implantatie maar explantatie was nog minder. Opluchting!
Succes en heel goed gekozen.
Zet em op
Liefs Sammie

Debbie89

Ongelezen bericht door Debbie89 » 05 nov 2020 14:38

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb inmiddels ook al een operatie datum dus het gaat wel rap ineens πŸ™ˆ de tranen zijn voor later en misschien valt het allemaal reuze mee, maar nogmaals, ik wil geen klachten die straks onomkeerbaar blijken te zijn, en nog heel lang van mijn gezinnetje kunnen genieten!

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 05 nov 2020 14:44

Welkom Debbie,

Wat goed dat je voor explantatie kiest. Heel verstandig!
En al een datum. Super!
Wanneer is de grote dag?
SuccesπŸ’œ
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 05 nov 2020 16:26

Debbie89 schreef: ↑
05 nov 2020 14:38
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb inmiddels ook al een operatie datum dus het gaat wel rap ineens πŸ™ˆ de tranen zijn voor later en misschien valt het allemaal reuze mee, maar nogmaals, ik wil geen klachten die straks onomkeerbaar blijken te zijn, en nog heel lang van mijn gezinnetje kunnen genieten!
Wat fijn dat je een datum hebt!πŸ˜ƒ
Laat maar hier weten wanneer, dan zet Essi je op de lijst!πŸ‘
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... &start=585

Even lezen graag πŸ¦‹WELKOM OP HET FORUM!πŸ¦‹
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!πŸ’ͺ
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!πŸ’ͺ
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Trudie

Ongelezen bericht door Trudie » 29 dec 2020 17:55

das rap...begin nov een afspraak en mid nov een geplande datum! Ik lees mee..ik heb midden januari een afspraak bij een arts..

Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (geen klachten)”