Voorstellen (geen/weinig?) klachten (ik heb Monobloc )

Als je geen klachten hebt, maar wel een explantatie overweegt.

Moderators: Essi, Susana

Luna MKS

Re: Voorstellen (geen/weinig?) klachten (ik heb Monobloc )

Ongelezen bericht door Luna MKS » 06 okt 2020 13:28

Hoi, ik heb geen lipo gehad, maar het was een optie.
Ik heb een stuk uit jouw bericht moeten verwijderen.
Ik kan je garanderen dat zij de beste is van allemaal. Los van wat je zag. Ook prof. Cohen staat daar... bizar maar waar. Neem het met een korrel zout alsjeblieft. De arts heeft een rechtzaak gewonnen hierover, maar daar wordt niks over vermeld. Deze vrouw van die site schaadt zeer veel goede artsen!
Ik kan je zeggen: al die pc's die siliconen implanteren horen er te staan! Het zijn wolven in schaapskleren. Ook de vele die zogenaamd erkennen. Ze halen het bij de 1 uit, even later implanteren ze het bij de andere patient.
Zij is de enige pc in Nederland die ze niet implanteerd, zij is de meest interge.
Natuurlijk wil ik je heus niet beinvoelden, maar dit is even een reactie op wat je schreef. Staat los van jou mop, maar gewoon omdat het mijn plicht is deze zeer goede arts en mooi mens te verdedigen. En natuurlijk is ze niet perfect, ik ben dat ook niet.
Andere artsen zijn ook goed in hun werk, kundig, maar integer vind ik ze niet. Hoe kun je doorgaan met het implanteren van die troep als je zoveel ellende ervan ziet? Toch moet ik als beheerder van dit forum de vrouwen de mogelijkheden laten zien die er zijn. Alle vrouwen hebben recht om door de arts geopereerd te worden die ze zelf wensen. Ik heb daar verder niks mee te maken. Maar ik heb wel het recht mijn mening te geven. Die ik nu al jaren voor me hield, maar ben er gewoon klaar mee.
Natuurlijk zijn het geen slechte mensen, de pc die mij opereerde was een schat, toch vind ik het jammer dat ook zij doorgaat met het plaatsen van siliconen. Ondanks dat ze bij mij zoveel ellende zag ook in mijn borsten. Na mij kwamen vele anderen.
Ze "ekennen" omdat het hen goed uitkomt, maar in feite erkennen ze echt niet. Ook Niessen niet, hij blijft ze implanteren bij anderen. Laat hem stoppen! Hij heeft genoeg aan lipofilling. Waarom blijft hij siliconen plaatsen?
En waarom moet hij kosten wat het kost lipo doen als dat vaak gewoon niet nodig is. Ik vind het jammer, want hij is heus geen kwaaie. Maar hij gaat voorbij aan zijn eigen goede bedoelingen. Waar hij ooit arts voor werd.

Sorry voor dit lieve meiden, ik ben gewoon moe. Ik heb artsen altijd beschermd omdat ze ook veel goeds doen, maar ze blijven vrouwen ziekmaken. Hoe kun je nog hiermee doorgaan?

Liefs, Luna🥰😘

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Buck

Ongelezen bericht door Buck » 06 okt 2020 13:30

Dorie schreef:
06 okt 2020 12:55
8000 is veel.geld, dat ben ben je niet kwijt. Weet dat het bij dr niessen ongeveer 4500 kost..in een operatie dan. Apart is duurder... alleen explantatie is natuurlijk ook een optie.... ik was daarvoor "slechts" 1800€ kwijt.

Van veel artsen zul je te horen krijgen dat je je geen zorgen hoeft te maken. Heb ik ook gehoord. Toch 100% blij met mijn verwijdering ondanks dat ik totaal geen lichamelijke klachten had!
Hoe gaat het met jou nu Dorie? Ik heb jouw verhaal gelezen en ben wel erg benieuwd eigenlijk. Even een pb sturen?

Buck

Ongelezen bericht door Buck » 06 okt 2020 13:33

Luna schreef:
06 okt 2020 13:28
Hoi, ik heb geen lipo gehad, maar het was een optie.
Ik heb een stuk uit jouw bericht moeten verwijderen.
Ik kan je garanderen dat zij de beste is van allemaal. Los van wat je zag. Ook prof. Cohen staat daar... bizar maar waar. Neem het met een korrel zout alsjeblieft. De arts heeft een rechtzaak gewonnen hierover, maar daar wordt niks over vermeld. Deze vrouw van die site schaadt zeer veel goede artsen!
Ik kan je zeggen: al die pc's die siliconen implanteren horen er te staan! Het zijn wolven in schaapskleren. Ook de vele die zogenaamd erkennen. Ze halen het bij de 1 uit, even later implanteren ze het bij de andere patient.
Zij is de enige pc in Nederland die ze niet implanteerd, zij is de meest interge.
Natuurlijk wil ik je heus niet beinvoelden, maar dit is even een reactie op wat je schreef. Staat los van jou mop, maar gewoon omdat het mijn plicht is deze zeer goede arts en mooi mens te verdedigen. En natuurlijk is ze niet perfect, ik ben dat ook niet.
Andere artsen zijn ook goed in hun werk, kundig, maar integer vind ik ze niet. Hoe kun je doorgaan met het implanteren van die troep als je zoveel ellende ervan ziet? Toch moet ik als beheerder van dit forum de vrouwen de mogelijkheden laten zien die er zijn. Alle vrouwen hebben recht om door de arts geopereerd te worden die ze zelf wensen. Ik heb daar verder niks mee te maken. Maar ik heb wel het recht mijn mening te geven. Die ik nu al jaren voor me hield, maar ben er gewoon klaar mee.
Natuurlijk zijn het geen slechte mensen, de pc die mij opereerde was een schat, toch vind ik het jammer dat ook zij doorgaat met het plaatsen van siliconen. Ondanks dat ze bij mij zoveel ellende zag ook in mijn borsten. Na mij kwamen vele anderen.
Ze "ekennen" omdat het hen goed uitkomt, maar in feite erkennen ze echt niet. Ook Niessen niet, hij blijft ze implanteren bij anderen. Laat hem stoppen! Hij heeft genoeg aan lipofilling. Waarom blijft hij siliconen plaatsen?
En waarom moet hij kosten wat het kost lipo doen als dat vaak gewoon niet nodig is. Ik vind het jammer, want hij is heus geen kwaaie. Maar hij gaat voorbij aan zijn eigen goede bedoelingen. Waar hij ooit arts voor werd.

Sorry voor dit lieve meiden, ik ben gewoon moe. Ik heb artsen altijd beschermd omdat ze ook veel goeds doen, maar ze blijven vrouwen ziekmaken. Hoe kun je nog hiermee doorgaan?

Liefs, Luna🥰😘
Wauw mooi verwoord. Echt respect voor jouw geduld en jouw manier van schrijven, hoe kan je dat zo? Dank voor je antwoord!!!!! Ik had al zo'n vermoeden hoor... Ik wil heel graag bij haar op consult. Maar ga de komende tijd heel NL al door (drie afspraken al gepland staan) en Zwolle is echt zó uit de richting............ Maar ja als je iets wil.... denk je dat er een lange wachttijd is?

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 06 okt 2020 13:35

Lieve Buck en andere meiden,

Ik wil verder niet ingaan op bovendstaande ok. Dat was mijn gevoel dat ik uitsprak.

Heel veel sterkte en succes met het zoeken naar een pc! Ze zijn stuk voor stuk heel kundig en zullen er allemaal het beste van maken als ze kunnen hoor. Echt!!!
Maar ik wilde mijn eigen visie delen, ook ik mag die hebben en delen.
🥰😘

Ps. Wat betreft de vraag over lipo: nee, ik zou hiervoor zeker of bij Kappel of Niessen gaan. Andere artsen hebben daar minder ervaring mee. En van hen beiden zou ik zelf kiezen voor Kappel, maar dat was wel duidelijk😉

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 06 okt 2020 13:37

Buck schreef:
06 okt 2020 13:33
Wauw mooi verwoord. Echt respect voor jouw geduld en jouw manier van schrijven, hoe kan je dat zo? Dank voor je antwoord!!!!! Ik had al zo'n vermoeden hoor... Ik wil heel graag bij haar op consult. Maar ga de komende tijd heel NL al door (drie afspraken al gepland staan) en Zwolle is echt zó uit de richting............ Maar ja als je iets wil.... denk je dat er een lange wachttijd is?
Bij Rita Kappel is er geen wachtlijst. En ze opereert in Amsterdam, dus je hoeft alleen voor het consult naar Zwolle toe. Je kunt inspreken als ze niet opneemt. Of mailen. Ik zou beiden doen😉

Buck

Ongelezen bericht door Buck » 06 okt 2020 13:47

Echt? Oké Amsterdam klinkt al beter, bedankt :)

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (geen klachten)”