Precies een jaar geleden!

Vertel hoe het met je gaat na de operatie en een tijd ontgiften.

Moderators: Essi, Susana

D-borah

Precies een jaar geleden!

Ongelezen bericht door D-borah » 05 aug 2020 11:31

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik mijn explantatatie bij dr Van Selms heb gehad. Ik kan er bijna niet met mijn verstand bij hoe snel dit jaar is omgevlogen. En ik kan het bijna niet geloven dat ik 7 jaar heb gewacht om tot de beslissing te komen om te explanteren, want ik ben ZO blij dat ik het heb gedaan. Ik ben in al die jaren nooit zo tevreden geweest met mezelf. Wat bezielde me om aan mijn lijf te laten prutsen. Mijn masseuse zei gekscherend: tieten eruit, gevoel erin! En zo is het ook echt. Ik ben me veel bewuster van dingen, luister beter naar mijn gevoel en sta ook bewuster in het leven. Ik waardeer mijn lichaam veel meer en dat heb ik nooit zo ervaren...

Hoe angstig en ontevreden ik was daags na de operatie, hoe blij ben ik nu met mijn 'passend voorgeveltje'. Ok, links is iets kleiner dan rechts en rechts is voller en heeft een soort deukje als ik ze tegen elkaar druk, maar ik mag echt niet klagen. Ik ben trots op ze, ze horen bij mij. Ze passen bij mijn figuur en ik loop niet meer gebogen om die grote neppe ballen te verbergen. Met recht een bevrijding! Foto staat in het afgeschermde deel.

Zijn mijn klachten allemaal weg? Nee, integendeel. Juist nu ik me veel bewuster ben van alles merk ik ook dat mijn mentale gesteldheid invloed heeft op mijn lichamelijke gesteldheid. Ik heb jarenlang allerlei klachten vergroot door er heel erg mee bezig te zijn en er heel erg over te piekeren, waardoor alles ook steeds erger werd en ik telkens in vicieuze cirkels verkeerde. Door tinnitus nu merk ik dat heel sterk. Loslaten en me niet laten overprikkelen door informatie zijn mijn mantra's geworden. Digitale opschoning is daar onderdeel van: Ik heb al mijn social media accounts verwijderd, probeer zo min mogelijk achter de smartphone en laptop te zitten en richt me op het 'nu'.

Dit bericht is daarom mijn laatste 'grote' wapenfeit hier op het forum, omdat ik mijn weg verder vervolg en me niet niet meer wil richten op wat geweest is. Dit forum heeft mij ongelooflijk veel gebracht; veel steun, informatie en een saamhorigheidsgevoel. Zoals ik al eens eerder heb gezegd, een warm bad. Dank jullie allemaal voor alles, met name lieve Luna! Ik hoop dat iedereen dat ook zo ervaart, heeft ervaren en zo gaat ervaren. Ik wens jullie alle goeds en heel veel gezondheid, zowel in het lijf als in het hoofd! En voor alle vrouwen die nog twijfelen: NIET DOEN! Laat je niet gekmaken door sociale druk over hoe je er uit moet zien, dat je 'perfecte' borsten moet hebben etc. Wees trots op wie je bent!

Veel liefs, D-borah

PS mocht iemand mijn hulp nodig hebben met design voor een project wat hier genoemd is, stuur me een dm of laat Luna contact met mij opnemen.
Laatst gewijzigd door D-borah op 05 aug 2020 17:25, 2 keer totaal gewijzigd.
- Beauty is only skin deep -

Essi

Re: Precies een jaar geleden!

Ongelezen bericht door Essi » 05 aug 2020 16:58

👍😘

Muisje

Ongelezen bericht door Muisje » 05 aug 2020 18:55

Dag D-borah, wat een fijn bericht. Hopelijk kan ik dit over een jaar ook zeggen. 👋💋
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 06 aug 2020 08:34

Mooi bericht.
Veel liefs en geluk en plezier in je mooie verdere vrije blije leven
Dankjewel

Marinde

Ongelezen bericht door Marinde » 06 aug 2020 08:36

Heel mooi geschreven
Liefs marinde

D-borah

Ongelezen bericht door D-borah » 07 aug 2020 12:01

Dank jullie wel allemaal ♥️

Sabine

Ongelezen bericht door Sabine » 10 aug 2020 11:05

D-borah schreef:
05 aug 2020 11:31
Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik mijn explantatatie bij dr Van Selms heb gehad. Ik kan er bijna niet met mijn verstand bij hoe snel dit jaar is omgevlogen. En ik kan het bijna niet geloven dat ik 7 jaar heb gewacht om tot de beslissing te komen om te explanteren, want ik ben ZO blij dat ik het heb gedaan. Ik ben in al die jaren nooit zo tevreden geweest met mezelf. Wat bezielde me om aan mijn lijf te laten prutsen. Mijn masseuse zei gekscherend: tieten eruit, gevoel erin! En zo is het ook echt. Ik ben me veel bewuster van dingen, luister beter naar mijn gevoel en sta ook bewuster in het leven. Ik waardeer mijn lichaam veel meer en dat heb ik nooit zo ervaren...

Hoe angstig en ontevreden ik was daags na de operatie, hoe blij ben ik nu met mijn 'passend voorgeveltje'. Ok, links is iets kleiner dan rechts en rechts is voller en heeft een soort deukje als ik ze tegen elkaar druk, maar ik mag echt niet klagen. Ik ben trots op ze, ze horen bij mij. Ze passen bij mijn figuur en ik loop niet meer gebogen om die grote neppe ballen te verbergen. Met recht een bevrijding! Foto staat in het afgeschermde deel.

Zijn mijn klachten allemaal weg? Nee, integendeel. Juist nu ik me veel bewuster ben van alles merk ik ook dat mijn mentale gesteldheid invloed heeft op mijn lichamelijke gesteldheid. Ik heb jarenlang allerlei klachten vergroot door er heel erg mee bezig te zijn en er heel erg over te piekeren, waardoor alles ook steeds erger werd en ik telkens in vicieuze cirkels verkeerde. Door tinnitus nu merk ik dat heel sterk. Loslaten en me niet laten overprikkelen door informatie zijn mijn mantra's geworden. Digitale opschoning is daar onderdeel van: Ik heb al mijn social media accounts verwijderd, probeer zo min mogelijk achter de smartphone en laptop te zitten en richt me op het 'nu'.

Dit bericht is daarom mijn laatste 'grote' wapenfeit hier op het forum, omdat ik mijn weg verder vervolg en me niet niet meer wil richten op wat geweest is. Dit forum heeft mij ongelooflijk veel gebracht; veel steun, informatie en een saamhorigheidsgevoel. Zoals ik al eens eerder heb gezegd, een warm bad. Dank jullie allemaal voor alles, met name lieve Luna! Ik hoop dat iedereen dat ook zo ervaart, heeft ervaren en zo gaat ervaren. Ik wens jullie alle goeds en heel veel gezondheid, zowel in het lijf als in het hoofd! En voor alle vrouwen die nog twijfelen: NIET DOEN! Laat je niet gekmaken door sociale druk over hoe je er uit moet zien, dat je 'perfecte' borsten moet hebben etc. Wees trots op wie je bent!

Veel liefs, D-borah

PS mocht iemand mijn hulp nodig hebben met design voor een project wat hier genoemd is, stuur me een dm of laat Luna contact met mij opnemen.

Ik herken het, vooral het feit dat het mentale je fysieke toestand vergroot/ verergerd.
Dat is ook mijn valkuil, ik ben ook uit veel groepen gestapt wat betreft de implantaten. Het beheerst mijn hele leven, elke dag.
Dus ik ga ook proberen het meer “los te laten”.
Ik hoop dat dit mij ook helpt....
Knap van de D-borah, stress doet veel met een mens.
Zet hem op en hopelijk wordt alles alleen maar beter voor je! 🥰
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿

D-borah

Ongelezen bericht door D-borah » 10 aug 2020 13:02

Sabine schreef:
10 aug 2020 11:05

Ik herken het, vooral het feit dat het mentale je fysieke toestand vergroot/ verergerd.
Dat is ook mijn valkuil, ik ben ook uit veel groepen gestapt wat betreft de implantaten. Het beheerst mijn hele leven, elke dag.
Knap van je D-borah, stress doet veel met een mens.
Dank je. Loslaten is een van de moeilijkere dingen in het leven. Wegblijven van internet, veel naar buiten in de natuur gaan en je bezighouden met dingen die je blij maken helpen echt. Ook positieve geleide meditaties op YouTube voor het slapengaan. Onderstaand laat het perfect zien wat er gebeurt als je ‘vasthoudt’ ( plaatjes naar links swipen):

https://www.instagram.com/p/CBMBrJWjQWd ... uoja511jt2

Succes, ook jij komt er bovenop!

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 10 aug 2020 22:39

Het zal steeds makkelijker worden. Je leert en in het begin is het lastig maar steeds meer en meer wordt het "gewoon".
Zoals dat je alles aan kan leren, qua gedrag, zo kan je het ook weer afleren. Niet makkelijk maar wel te doen. En zo te lezen is de motivatie er.

Mediteren of bewust ademhalen helpt ook zo zo goed.
Heel fijn.
Veel liefs en zet er op
Het komt goed
Sammie

Sabine

Ongelezen bericht door Sabine » 18 aug 2020 22:39

D-borah schreef:
10 aug 2020 13:02
Sabine schreef:
10 aug 2020 11:05

Knap van je D-borah, stress doet veel met een mens.
Dank je. Loslaten is een van de moeilijkere dingen in het leven. Wegblijven van internet, veel naar buiten in de natuur gaan en je bezighouden met dingen die je blij maken helpen echt. Ook positieve geleide meditaties op YouTube voor het slapengaan. Onderstaand laat het perfect zien wat er gebeurt als je ‘vasthoudt’ ( plaatjes naar links swipen):

https://www.instagram.com/p/CBMBrJWjQWd ... uoja511jt2

Succes, ook jij komt er bovenop!
Dank je wel, mooi uitgelegd met die plaatjes! Ik merk dat het hier ook steeds beter gaat nu ik afstand neem van heel het gebeuren. Weinig op Google zit en ook dit forum wat meer los laat. Time will heal....
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿

Monique MKS

Ongelezen bericht door Monique MKS » 19 aug 2020 08:54

Wat een mooi bericht, heel erg bedankt!

Hartelijke groetjes,
Monique MKS

Ook namens Luna en Marga
Alles zal aan het licht komen.

Op onze WEBSITE vind je veel informatie en wetenschappelijke onderzoeken.
BELANGRIJK: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN BIJ DE OVERHEID!
Klachten over de zorg of niet goed geïnformeerd door een arts of verzekeraar? MELD DIT!
LEZEN GRAAG! WELKOM! Wegwijs op het forum & PRIVACYVERKLARING!
:!: Bij acute problemen je arts raadplegen!

Plaats reactie

Terug naar “Hoe gaat het nu?”