Vanavond in Jinek: Henry Dijkman over borstimplantaten. Wie gaat er met me mee als publiek? VERPLAATST

Plaats hier een oproep of mededeling.

Moderators: Essi, Susana

Maja34

Vanavond in Jinek: Henry Dijkman over borstimplantaten. Wie gaat er met me mee als publiek? VERPLAATST

Ongelezen bericht door Maja34 » 09 sep 2019 11:30

Hai ladies,

Op de Dutch BII groep op Facebook plaatste Jacqueline dat Henry Dijkman vanavond bij Jinek zit om te praten over de gevaren van borstimplantaten.

Ik heb altijd al een uitzending van Jinek bij willen wonen en dit lijkt me dan ook een goede gelegenheid. Kaarten zijn nog beschikbaar en kosten €3,-. Wie wil er met me mee?

https://iseats.nl/events/jinek

Liefs, Maja
Laatst gewijzigd door Maja34 op 09 sep 2019 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Susana

Re: Vanavond in Jinek: Henry Dijkman over borstimplantaten. Wie gaat er met me mee als publiek?

Ongelezen bericht door Susana » 09 sep 2019 11:49

Hoi Maja,
Welke is de fb groep over BII?
Trouwens..ik zou super leuk vinden om naar Jinek te gaan...maar dat is zo laat!! Ik ben een kippenmens....ga vroeg naar bed :D
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Handig om te weten : viewtopic.php?f=208&t=2033 💜
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋

Maja34

Re: Vanavond in Jinek: Henry Dijkman over borstimplantaten. Wie gaat er met me mee als publiek?

Ongelezen bericht door Maja34 » 09 sep 2019 11:55

Hoi Susana,

Dit is de exacte naam van de FB groep:
Dutch Breast Implant Illness Support Community

Jammer dat je niet mee kunt naar Jinek.. maar het is inderdaad erg laat. Voor mij ook hoor. Maar ik woon in Amsterdam, dus dat scheelt een hoop.

Maja34

Re: Vanavond in Jinek: Henry Dijkman over borstimplantaten. Wie gaat er met me mee als publiek? VERPLAATST

Ongelezen bericht door Maja34 » 09 sep 2019 13:26

Ladies, Jacqueline plaatst net op Facebook dat de uitzending met Henry Dijkman niet doorgaat. Waarschijnlijk volgende week. als ik meer weet plaats ik het hier.

Luna MKS

Re: Vanavond in Jinek: Henry Dijkman over borstimplantaten. Wie gaat er met me mee als publiek? VERPLAATST

Ongelezen bericht door Luna MKS » 09 sep 2019 14:35

Dit is de groep Susana: https://www.facebook.com/Dutch-Breast-I ... 520997312/

Zal hem van de week in onze vragen en antwoorden lijst zetten.

Maja, misschien kun je aan Danielle vragen een directe link naar onze website te plaatsen. Is goed als die er ook staat. Dus www.meldpuntklachtensiliconen.com en niet enkel een verwijzing naar het forum.

Zou je ook willen vragen of ze aub aan alle leden vraagt een melding bij de overheid te doen bij het Meldpunt Bijwerkingen Implantaten! En als er wordt gelogen door pc's of verkeerd wordt voorgelicht of andere klachten door zorg, dit melden bij het Landelijk Meldpunt Zorg. Zie mijn onderschrift voor de verwijzingen.

Kijk maar even. xxx

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Plaats reactie

Terug naar “Oproepen en mededelingen”