Wie van jullie heeft er bij Daniëlle Gabriëls siliconen borstimplantaten laten zetten?

Plaats hier een oproep of mededeling.

Moderators: Susana, Essi

Rocky

Ongelezen bericht door Rocky » 15 dec 2019 14:39

Hi Jacqueline,

Ik heb ook met verbazing naar het programma gekeken. Het is een promotie van plastische chirurgie (iedereen mag natuurlijk zijn eigen keuzes maken), maar er wordt met geen woord gerept over de keerzijde van siliconen en dat vind ik erg kwalijk.

Veel succes met je tegenoffensief en bedankt voor de strijd die je ook namens ons levert.

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 19 dec 2019 14:04

Lieve meiden, ik ben amper met topics bezig, dus dit over het hoofd gezien en de moderatoren ook denk ik.
Jacqueline wilde niemand laten schrikken, maar het komt inderdaad wat schreeuwerig over met hoofdletters en de woorden 'dringende oproep'. Ik zal dat aanpassen.
Jacqueline doet heel erg haar best om op haar manier verandering te brengen. Ze is een TOPPER!!! Ze wilde gewoon dat het bericht er uit sprong denk ik. En terecht ;)
Dank je wel lieve Jacqueline dat je nog even uit hebt gelegd waarvoor je de oproep deed! En nog meer bedankt voor alles wat je voor de siliconenslachtoffers doet!!!!

Lieve meiden, het is goed zo, we blijven allemaal lief voor elkaar. Schrijven op een forum kan soms heel moeilijk zijn, omdat je bericht heel anders kan overkomen dan je bedoelde. Maar we begrijpen elkaar wel ;)

Al mijn liefs,

Luna

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Plaats reactie

Terug naar “Oproepen en mededelingen”