Veel pijn

Deel je ervaringen of stel vragen.

Moderators: Essi, Susana

Natural me again

Re: Veel pijn

Ongelezen bericht door Natural me again » 09 nov 2020 22:24

Luna MKS schreef:
09 nov 2020 18:38
Natural me again schreef:
08 nov 2020 20:51
Ohh wat naar dit heb ik dus ook meegemaakt. Tot twee keer toe afgewezen bij een internist omdat die zichzelf niet kundig genoeg voelden op dit gebied. Uiteindelijk de operatie zelf betaald, omdat ik ook zoveel pijn had en niet meer kon wachten.
Van mijn arts begreep ik dat de vergoeding ook nog later aangevraagd kan worden, als ik dan over een aantal maanden naar de VU kan en zij kunnen een brief schrijven dat mijn klachten aan de siliconen lagen dan dient mijn arts de aanvraag daarmee alsnog in. Weet niet of je dan net zoveel kans maakt als wanneer je het vooraf kan regelen, maar zelf zag ik geen andere oplossing meer.
Overigens wil ik hier nog aan toevoegen dat ik het absurd vind dat geen enkele internist bereid was om jou te onderzoeken aan de hand van het protocol van Nanayakkara en prof. Cohen Tervaert. Het gaat enkel om een onderzoek om andere zaken uit te sluiten. Ze hoeven daar geen uitgebreide kennis voor te hebben. Wat is er moeilijk aan het protocol volgen???? Je huisarts had dit aan ze duidelijk kunnen maken. Artsen mogen patiënten niet weigeren verdomme!!! Vrouwen moeten dit doen voor de verzekering.

Ik ben gewoon zo kwaad! Sorry! Dat dit nog steeds gebeurt is gewoon absurd!

Ik zal even de brief erbij halen die ik eerder maakte. Deel die met je ha en de internisten die jou weigerden.

Sterkte!
Ja echt frustrerend!! Ik had bij de laatste afwijzing een schriftelijke klacht ingediend en daarbij de brief in het forum als basis genomen. Ik kreeg terug dat ze het heel vervelend voor me vonden maar toch echt niet de kennis hadden om mij te helpen. De andere internist die me afwees, had mijn huisarts telefonisch gesproken, maar het mocht allemaal niet helpen...

Ik denk ook dat mijn kans op vergoeding nu kleiner is, rekening nergens meer op maar Niessen zei dat hij het nog wel kan proberen tzt als ik bij de VU ben geweest. Er zat voor mij gewoon niets anders op, omdat ik zoveel pijn had.

Lizzy2020

Ongelezen bericht door Lizzy2020 » 10 nov 2020 19:25

Hoi even checken of mijn reactie nu wel verstuurd wordt.

Lizzy2020

Ongelezen bericht door Lizzy2020 » 10 nov 2020 19:31

Blijkbaar wel :)
Ik lees een paar dagen mee op het forum. Heel fijn dat dat kan. Ook heel blij met de voor en na foto’s. Ik lees vaak dat pc geen tijd hebben of een wachtlijst. Ik wilde even zeggen dat ik vrijdag 13 nov explantatie doe in de boerhaave kliniek bij dr Kingma. Eigenlijk zou de datum 24 nov zijn maar ik werd gisteren gebeld dat het eerder kon. Afgelopen zondag op eerste consult geweest. En eerlijk gezegd valt de prijs ook mee In vergelijking met andere klinieken. Ik heb vorige week maandag de radar uitzending gezien en ben echt heel erg geschrokken.alle kwartjes vielen op hun plek. Heel snel besloten dus. Maar wil geen seconden langer die dingen in m’n lichaam.

Groetjes liz

B-nice

Ongelezen bericht door B-nice » 10 nov 2020 20:07

Mar3kids schreef:
07 nov 2020 13:48
Dag allemaal,

Gister dokter Kappel gemaild met de vraag of ik sneller geopereerd kan worden. Ik wilde in Januari, dit ivm de feestdagen en werken in de zorg. Personeel is al lastig te krijgen laat staan rondom kerst en oud en nieuw.
Maar....Ik heb zoveel pijn. Rechterborst doet zeer, uitstraling arm is niet te doen. De protheses zitten echt niet lekker, slapen ' s nachts is 1 drama. Kan niet op mijn zij liggen, maar rug is ook niet te doen. Heb atrose in mijn rug ...
Gewrichten doen zeer, ben zo moe.
Gister afwijzing van de internist gekregen wilde mij niet zien, omdat hij onkundig is op het gebied van klachten en silliconen😣.
Ook aan dokter Kappel gevraagd naar wie ik dan kan en die gaf het VU aan.
Maandag maar dan de huisarts bellen hierover.
Sorry voor mijn klaagzang, maar ben een beetje depri en ongerust hoe lang ik het volhoud met deze klachten en bang dat er nu zoveel aan de hand is dat ik ze er nu meteen uit wil hebben 😪.
Liefs Mar

Ik ben in Groningen zh geweest! Daar heeft de internist me goed geholpen, en 70 procent vergoed gekregen bij Menzis, terwijl Menzis erg moeilijk is.
[*]4 januari 2018 245 cc Mentor op de spier[*]
(.) Explantatie 6 juni 2020 Dr. Kappel (.)

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 12 nov 2020 10:19

Lizzy2020 schreef:
10 nov 2020 19:31
Blijkbaar wel :)
Ik lees een paar dagen mee op het forum. Heel fijn dat dat kan. Ook heel blij met de voor en na foto’s. Ik lees vaak dat pc geen tijd hebben of een wachtlijst. Ik wilde even zeggen dat ik vrijdag 13 nov explantatie doe in de boerhaave kliniek bij dr Kingma. Eigenlijk zou de datum 24 nov zijn maar ik werd gisteren gebeld dat het eerder kon. Afgelopen zondag op eerste consult geweest. En eerlijk gezegd valt de prijs ook mee In vergelijking met andere klinieken. Ik heb vorige week maandag de radar uitzending gezien en ben echt heel erg geschrokken.alle kwartjes vielen op hun plek. Heel snel besloten dus. Maar wil geen seconden langer die dingen in m’n lichaam.

Groetjes liz
Wat fijn voor je en snel, ik zet je nog even vlug op de lijst met komende operaties.
Liefs essi

Lizzy2020

Ongelezen bericht door Lizzy2020 » 14 nov 2020 12:09

Hi essie, leuk dat ik ook op de lijst mag. Als ik er aan toe ben zal ik mn verhaal en fotos plaatsen. Ik heb echt veel aan dit forum! Dank!

Groetjes Liz

Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”