Voorstellen

Als je om cosmetische reden een bv hebt gehad.

Moderators: Essi, Susana

Luna MKS

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door Luna MKS » 27 okt 2020 18:10

Mar3kids schreef: ↑
27 okt 2020 18:00
Luna MKS schreef: ↑
27 okt 2020 17:49
Superblij voor je!!!πŸ˜ƒπŸ‘πŸ™
πŸ˜˜πŸ’•
En ik ben super blij met dit forum!!!
Door jullie zet ik door, door jullie wil ik niet meer mijn kop in het zand steken, door jullie kwam ik bij deze geweldige vrouw en krijg ik steeds meer een beetje vertrouwen in dat het allemaal goed komt!
Dank dank dank😘
πŸ‘ŠπŸ’‹

Even lezen graag πŸ¦‹WELKOM OP HET FORUM!πŸ¦‹
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!πŸ’ͺ
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!πŸ’ͺ
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 30 okt 2020 15:54

Lieve Mar, heb aparte topics gemaakt van je berichtjes over de kleding.
Ik doe dit zodat anderen het sneller kunnen vinden.
Die Bamboe topjes van de Hema zijn TOPPIE voor lipo en ook voor explantatie!!!πŸ‘

https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3197
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3196

😘πŸ₯°

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 23 nov 2020 13:28

Hoi

Eindelijk weet ik een beetje waar ik aan toe ben.
Helaas kan ik pas in Januari geopereerd worden door dokter Kappel.
Duurt best nog lang, gezien al mijn klachten.
Heb nu heel veel last van mijn rechterarm, fysio geeft aan dat ik flinke knopen heb op plekken waar je ze niet snel verwacht. Die veroorzaken uitstraling naar mijn hand en tintelingen.
Ook ben ik erg moe en heb geen eetlust, last van hartkloppingen , duizelingen.
Zo jammer dat ik nog zo lang moet wachtenπŸ˜ͺ.

Juudt

Ongelezen bericht door Juudt » 23 nov 2020 15:00

Hoi, ach dat duurt nog wel lang hè. Je weet nu in ieder geval iets maar toch. Sterkte!!
Eurosilicone 220cc spijt spijt spijt

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 23 nov 2020 19:24

Lieve Mar3kids,
Wat jammer dat je in Januari pas kan worden geopereerd.
Maar je zal zien het is zover voor je er het weet. Wel super fijn dat je bij Kappel terecht kan, gezien je klachten. Het komt echt goed. Zodra er een datum is zet ik je op de lijst voor 2021.
Liefs essi

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 23 nov 2020 19:52

Essi schreef: ↑
23 nov 2020 19:24
Lieve Mar3kids,
Wat jammer dat je in Januari pas kan worden geopereerd.
Maar je zal zien het is zover voor je er het weet. Wel super fijn dat je bij Kappel terecht kan, gezien je klachten. Het komt echt goed. Zodra er een datum is zet ik je op de lijst voor 2021.
Liefs essi

Dank je wel lieve Essi.
Hoop dat ik snel een datum heb.
Ben wel een beetje huiverig om nog langer met mijn klachten rond te lopen, maar goed....Heb geen andere keuze. En dan nog in gevecht om naar een internist te gaan pff moeizaam gaat het allemaal .
Denk steeds als ik dit had geweten.....πŸ˜ͺ

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 24 nov 2020 20:14

Krijg net een mail of ik 19 December kan😁.
Ja natuurlijk! Pfff heerlijk toch nog sneller .
Nu aftellen, maar kan bijna niet wachten en dan hopen dat de klachten verminderen.
X

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 24 nov 2020 20:25

Mar3kids schreef: ↑
24 nov 2020 20:14
Krijg net een mail of ik 19 December kan😁.
Ja natuurlijk! Pfff heerlijk toch nog sneller .
Nu aftellen, maar kan bijna niet wachten en dan hopen dat de klachten verminderen.
X
Wat super!πŸ₯³

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 12 dec 2020 11:09

Hoi

Vandaag bij de anesthesist geweest.
Hij gaf aan dat lipofilling een uitdaging wordt , heb een laag bmi.....Ik wist dit al, maar vrees nu wel een beetje.
Wat ik nu eet aan de hand van alle tips zet dus nog geen zoden aan de dijk.
Gelukkig ben ik nu vrij van mijn werk, pak ik mijn rust heel goed en hoop dan wat aan te komen. Maar 3 kilo in 1 week ga ik niet meer redden!
X

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 12 dec 2020 12:40

Lieve schat, laat de beoordeling van lipo aan een plastisch chirurg over alsjeblieft en niet aan een anesthesist. Ieder zijn vak hoor.
Een bmi zegt niks over de verdeling van je vet, een bmi zegt verder ook niks over je bouw.
Jij hebt een tengere bouw zoals ik. Lang en tenger. Lange benen en armen en tengere botstructuur. Vast lange vingers en tenen ook zoals ik.
De standaard bmi meting gaat niet bij iedereen op. Bij mij ook niet. Bij Hindoestanen ook niet bijvoorbeeld. EvaSarah zou dat beamen.
Waar jouw anesthesist naar moet kijken is of jij de operatie aan kan en geloof me, als jij een te laag bmi had, dan had hij jou niet goedgekeurd voor een operatie bij een privekliniek zonder intensieve care afdeling mocht er iets fout gaan. Dan mocht je alleen in een ziekenhuis geopereerd worden waar wel een ic is.

Laat je niet bangmaken! Eet meer dan je tot nu toe deed. Neem bij iedere maaltijd flink wat nootjes. Vergeet de nootjes niet, als er iets dik maakt in grote hoeveelheden, zijn het de nootjes wel. Ga je slechte calorieΓ«n eten zoals slagroom enz, dan ga je je onstekingwaarden opvoeren en juist afvallen... Ik val ook af bij ziekte en ontsteking. En stress.
Er was een dame, die veel dunner was dan jij die echt ondergewicht had volgens de normale berekening, zij heeft 5 keer lipo gehad geloof ik. Ook bij Rita Kappel. En er zijn zeer veel vrouwen die bij Kappel en Niessen komen die ook voor de buitenwereld gewoon te slank zijn en ook een lager bmi hebben.
Rita is heel eerlijk, als ze zou zien dat er bijna niks te halen valt, zou ze er niet aan beginnen.

Lieve dames, dit is geen pleidooi om jezelf uit te hongeren en een laag bmi te krijgen want het kan prima... Nee, dat kan niet prima! Een laag bmi is niet gezond! Maar er zijn mensen bij wie de bmi berekening niet opgaat. Er moet ook gekeken worden naar de bouw en botstructuur, je spierweefsel en vetweefsel. Sporters die aan spieropbouw doen, kunnen een bmi hebben die duidt op overgewicht. Spieren zijn zwaarder dan vet. Daar klopt ook niks van standaard bmi berekening.
Ik heb een vriendinnetje die zwaar anorexia had. Veel korter dan ik is, maar eigenlijk in verhouding veel meer woog dan ik. Haar menstruatie bleef langer dan 1 jaar weg. Ze was echt graat en graatmager. Waren net concentratiekamptaferelen. Vreselijk om te zien. Ik ben hartstikke mooi! Wel 'laag' bmi. Rond 18 inmiddels weer maar niks aan de hand. Heb nog steeds mijn vormen en alles werkt prima. Ook menstruatie, zelfs op mijn leeftijd. Dit is mijn bouw! Ik woog door implantaten rond de 50. En ook eronder dat bij 173. Dat is niet ok, maar zelfs toen menstrueerde ik nog steeds. En had ik nog steeds mijn vormen. Godzijdank ging ik na explantatie aankomen. Maar veel aankomen gaat er bij mij altijd weer af. Omdat het mijn bouw is om tenger te zijn. Ons lichaam is voorgeprogrammeerd en heeft geheugen. Het gaat altijd terug naar zijn eigen staat. Het zoekt altijd naar het balans, zo werkt een menselijk lichaam.
Vrouwen die liposuctie doen, krijgen na verloop van tijd dat vet ook weer terug als dat de eigen bouw was. En vaak komt dat vet terug in de buik rond organen, dat is zeer slecht. Daarom ben ik geen voorstander van liposuctie. Beter kun je een goede gezonde leefstijl proberen te krijgen.

Wees niet gestresst, want dat gaat niet helpen. En ik kan je garanderen, als Rita ter plekke ziet dat lipo niet gaat lukken, zal ze het niet doen. En krijg jij dat deel terugbetaald. Ze is heel eerlijk.

Alles komt goed lieverd, niet bang zijn!!!

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•

Ps. Ik zal verwijzen naar deze tekst als andere vrouwen met hetzelfde zitten.

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 12 dec 2020 12:47

Lieve Luna

Wat is het toch fijn dat je altijd zulke lieve woorden hebt voor ons! Dank je wel.
Dat geeft echt weer het vertrouwen in de arts en je eigen lichaam.
Goed dat je dat zegt van de slagroom. Ik had inderdaad gedacht daar meer van te nemen.
Ga zo naar de markt om lekkere noten te halen, die vindt Ik zelf het allerlekkerst.
Ben zelf heel benieuwd of ik ook ga aankomen als de silliconen uit mijn lijf zijn. Bizar wat het doet met je lichaam.
Heel fijn weekend!
Liefs

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 12 dec 2020 12:50

De mijne is nu 18 joepie!πŸ₯³ Gelukkig niet eronder!
Ondanks dat bmi niet helemaal opgaat bij mij wil ik geen bmi van onder de 18 tegen 17 of lager hebben zoals ik dat wel lange tijd had. Ik was toen wel echt mager. Hoewel mijn hormonen nog steeds normaal werkten. Dat betekent dat je nog genoeg vet hebt. Zodra een mens of dier onder een bepaalde grens komt, stopt het vermogen om te voortplanten. Dat heeft de natuur zo ingesteld.

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 12 dec 2020 12:59

Ja je gaat echt aankomen lieverd!!! Ik kwam ruim 5 kilo aan!πŸ₯³ Helaas gaan er zo nu en dan 2 af... Maar zoals ik zei is dat mijn lijf die zo snel afvalt. Nu zit ik op 54.

En nogmaals vrouwen, niet gek doen met eten en jezelf uithongeren! Laag bmi is ongezond! Jouw lichaam moet normaal kunnen functioneren! Iedere vrouw heeft haar bouw en botstructuur. Heb je een klein beetje teveel gewicht door vet, sport en eet gezond maar overdrijf niet. We zijn allemaal het mooist wanneer we onszelf zijn!!!

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 12 dec 2020 13:06

Ps. Rita heeft ook een laag bmi. Is hartstikke gezond, hartsikke mooie rijpe vrouw, sport veel en is de aow leeftijd allang gepasseerd!πŸ˜‰πŸ‘

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 12 dec 2020 13:53

Luna MKS schreef: ↑
12 dec 2020 12:59
Ja je gaat echt aankomen lieverd!!! Ik kwam ruim 5 kilo aan!πŸ₯³ Helaas gaan er zo nu en dan 2 af... Maar zoals ik zei is dat mijn lijf die zo snel afvalt. Nu zit ik op 54.

En nogmaals vrouwen, niet gek doen met eten en jezelf uithongeren! Laag bmi is ongezond! Jouw lichaam moet normaal kunnen functioneren! Iedere vrouw heeft haar bouw en botstructuur. Heb je een klein beetje teveel gewicht door vet, sport en eet gezond maar overdrijf niet. We zijn allemaal het mooist wanneer we onszelf zijn!!!
❀❀❀

Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetische borstvergroting)”