Voorstellen

Als je om cosmetische reden een bv hebt gehad.

Moderators: Essi, Susana

Luna MKS

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door Luna MKS » 07 okt 2020 14:45

Mar3kids schreef: โ†‘
07 okt 2020 14:29
Roos1210 schreef: โ†‘
07 okt 2020 13:29
Welkom Mar!
Heb je de 12e meteen je operatie of een consult? Spannend allemaal he?! Vertrouw op je gevoel.
Liefs
Hoi

Ik ben een emotioneel labiel wrak momenteel.
Vindt tot de 12 e te lang duren, heb gebeld voor een andere afspraak. Kan de 23ste terecht, maar dan wel bij een andere dokter van der Meer, een vrouw. Kent iemand deze vrouw?
Heb gevraagd of zij wel echt goed de protheses kan verwijderen de kliniek zegt natuurlijk van wel....
Ze gaven ook aan dat het een run is op het eruit halen van protheses dus dat elke PC daar momenteel veel doet....
Ach ach ik herken mijzelf zo helemaal niet, wat een ellende...:(
Liefs
Een digitale knuff!!๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ
Bij dr. Kappel kun je vaak snel op consult overigens en ook snel geopereerd worden. Waarom neem je geen contact op? Geen enkele arts zal beter je protheses en kapsels verwijderen dan zij๐Ÿ˜‰
Lees ook even dit: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3158
Rita Kappel stijdt al over de 20 jaar voor vrouwen zoals wij!โค
En zij was het die klachten door siliconen in Nederland op de kaart bracht!๐Ÿ‘

Alles komt goed mop, en voor je het weet is het zover!๐Ÿ‘

Even lezen graag ๐Ÿฆ‹WELKOM OP HET FORUM!๐Ÿฆ‹
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!๐Ÿ’ช
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!๐Ÿ’ช
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
โš ๏ธBij acute problemen je arts raadplegen!

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 07 okt 2020 15:06

Luna schreef: โ†‘
07 okt 2020 14:45
Welkom Mar!
Heb je de 12e meteen je operatie of een consult? Spannend allemaal he?! Vertrouw op je gevoel.
Liefs
Hoi

Vindt tot de 12 e te lang duren, heb gebeld voor een andere afspraak. Kan de 23ste terecht, maar dan wel bij een andere dokter van der Meer, een vrouw. Kent iemand deze vrouw?
Heb gevraagd of zij wel echt goed de protheses kan verwijderen de kliniek zegt natuurlijk van wel....
Ze gaven ook aan dat het een run is op het eruit halen van protheses dus dat elke PC daar momenteel veel doet....
Liefs
Een digitale knuff!!๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ
Bij dr. Kappel kun je vaak snel op consult overigens en ook snel geopereerd worden. Waarom neem je geen contact op? Geen enkele arts zal beter je protheses en kapsels verwijderen dan zij๐Ÿ˜‰
Lees ook even dit: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3158
Rita Kappel stijdt al over de 20 jaar voor vrouwen zoals wij!โค
En zij was het die klachten door siliconen in Nederland op de kaart bracht!๐Ÿ‘

Alles komt goed mop, en voor je het weet is het zover!๐Ÿ‘
Heb gebeld met Dokter Kappel.
Ze belt mij terug, ze heeft het heel druk momenteel!!
Dank voor de knuff....๐Ÿ˜š

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 07 okt 2020 15:08

Goed van je! Ze is echt een topper hoor. Ze is erg recht voor haar raap en heeft haar eigenaardigheden (ik ook๐Ÿ˜‰), maar heeft een gigantisch hart!โค En is heel interger en eerlijk over deze hele siliconenkwestie en de te verwachten resultaten en zal nooit onnodige behandelingen aanbieden.

Hier nog meer kuffies ๐Ÿ’–en liefs

Roos1210

Ongelezen bericht door Roos1210 » 07 okt 2020 15:11

Wat vervelend dat je je zo voelt. Misschien dat je huisarts je iets voor kan schrijven waar je wat van kalmeert?

EvaSarah

Ongelezen bericht door EvaSarah » 07 okt 2020 16:41

07 okt 2020 10:05
EvaSarah schreef: โ†‘
07 okt 2020 08:41
Om nog even aan te vullen ๐Ÿ™ˆ
Ik ben het eens met de meiden hierboven dat dokter van Selms eerlijk is โค๏ธ Ook bij mij na 15 jaar protheses en twee kindjes met twee keer borstvoeding (eerste een jaar en de tweede 22 maanden ๐Ÿ˜œ) hield ik een mooie borst over. Ik ben ook van een cup 80A naar een 80B gegaan ๐Ÿฅณ
Wel iets zwaarder dan 15 jaar terug ๐Ÿ™ˆ๐Ÿฅด maar ik denk ook echt dat ik wat heb overgehouden van mijn zwangerschappen.

En ook met de meiden hierboven eens dat het een zeer professioneel team is en super aardig, ik voelde mij meteen op mijn gemak. Terwijl ik dat bij een ander, waar ik eerder was geweest, niet had... zelfs zeer ongemakkelijk. Ook al mijn angsten waren weg ik was nogal bang voor de narcose en heb een uitgebreide intake gekregen toen (ik had een eerdere narcose waarbij de beademingsbuis niet lukte ๐Ÿ˜–) dat heeft mij toen zoveel zekerheid gegeven โค๏ธ Het operatie personeel zeer vriendelijk alle vragen werden beantwoord. Ook heeft hij zoveel mogelijk kapsel verwijderd (Rita Kappel doet dat ook).

Gisteren vertelde van Selms tegen mij als ik echt niet kan leven met het resultaat dat hij nog lipofilling kon doen ๐Ÿ‘Œ maar ik denk dat ik prima gelukkig ben met mijn nieuwe kleinere slappere borsten (waarschijnlijk zien natuurlijke borsten er zo uit).

Ik denk dat hij het wel doet maar net als dokter Kappel liever niet in een keer. Want dokter Niessen wel veel doet!

Ik was eigenlijk meteen om na mijn eerste consult bij van Selms. En hij heeft gelijk gehad ik heb prima borst over ๐Ÿ˜˜ hij is eerlijk en luistert goed naar je klachten en erkend deze ook. Oja en het ging allemaal super snel. Intake, twee dagen erna de echo van mijn borsten (conclusie kapot) aanvraag zorgverzekeraar op een vrijdag, maandag uitslag ik kreeg het vergoed, drie weken later onder het mes ๐Ÿ’ช๐Ÿป
En ook wilde hij het indienen bij de zorgverzekeraar voordat we wisten dat de prothese stuk was (dik dossier zeg maar).

Mijn ervaring was dus zeer positief! Hopelijk heb je hier wat aan. En als je nog vragen hebt ๐Ÿ˜Š stel ze gerust

Liefs EvaSarah
Zo fijn om dit allemaal te lezen!
Ik zie uit na 12 November, ben zo Benieuwd.
En zo snel een operatie. Ik wil eigenlijk in Januari, Ik werk in de zorg en als ik uit de running ben met de feestdagen......moet sowieso nog kijken hoe lang ik er nu uit zal zijn. Bij de BV kon ik na 4 weken weer werken.
Ik slaap wel super slecht, huil wat af en kijk steeds hoe het er nu voor staat. Herkenbaar??
Probeer in te schatten hoe mijn kleren straks weer staan....erg he ijdel......misschien dan maar aan de push ups

Liefs
Ik ben vandaag weer op het werk geweest na 4 weken ๐Ÿ™ˆ en wel al online aan het werk geweest (onderwijs).
Snap het wel met je kleding maar ergens kun je het ook niet indenken hoe het eruit gaat zien... ik moet zeggen sommige kledingstukken denk ik hmmmm en andere staan zelfs beter ๐Ÿ˜‚
En niemand die het ziet (vandaag een voorgevormde bh aan naar mijn werk) zo snel uit want het zit toch allemaal nog anders, meer gevoelig of zo..

Komt goed! Echt
Liefs EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 07 okt 2020 19:24

Welkom Mar!
Liefs
Hoi

Liefs
Ik heb die naam nog niet eerder voorbij zien komen.
Maar joh, voor je het weet is het de 12 de. Ook al weet ik dat elke dag langer voor je gevoel te lang is.
Succes

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 09 okt 2020 13:22

Dag allemaal,

Na het nog meer doorspitten van deze fantastische site, besloten om ook dokter Kappel te bellen.
En ik kan daar 27 Oktober terecht om 16.00 in Zwolle!
Ik heb besloten om eerst naar haar te gaan, gezien de hoeveelheid kennis zij heeft.
Jullie horen nog.
Liefs

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 09 okt 2020 13:27

09 okt 2020 13:22
Dag allemaal,

Na het nog meer doorspitten van deze fantastische site, besloten om ook dokter Kappel te bellen.
Ik heb besloten om eerst naar haar te gaan, gezien de hoeveelheid kennis zij heeft.
Jullie horen nog.
Liefs
Wat goed van je! Voor je het weet, is het zover!๐Ÿ‘
Ze is een lieverd, wel heel sterk karaktertje๐Ÿ˜‚ Maar ik ook hoor๐Ÿ˜‰

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 09 okt 2020 13:39

09 okt 2020 13:27
Dag allemaal,

Jullie horen nog.
Liefs
Wat goed van je! Voor je het weet, is het zover!๐Ÿ‘
Ze is een lieverd, wel heel sterk karaktertje๐Ÿ˜‚ Maar ik ook hoor๐Ÿ˜‰
O jee hoe bedoel je een sterk karakter?
Ik ben niet zo mondig en al helemaal niet als ik nerveus ben๐Ÿ˜ฎ

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 09 okt 2020 13:52

Niks verkeerds lieverd! Hahaha, ze heeft gewoon veel te vertellen over de siliconenkwestie en is heel boos op al die mannelijke collega's. En terecht๐Ÿ˜‰
Het is echt een heel lieve vrouwโค, maar gewoon heel straight to the point en heeft een duidelijke mening over andere artsen die nu allemaal geld verdienen en zogenaamd erkennen en met de eer ervandoor gaan van haar harde werk. Zij was/is de outcast van de NVPC. Ze hebben haar echt veel pijn gedaan en ze is er al vele jaren uit gestapt. Omdat ze de enige is die de schandelijkheid van siliconen echt onderkent en niet wil meedoen met al die anderen. Maar ze voelt zich niet begrepen of erkend voor haar harde werk.
Lees wat ik er zelf over schreef bij ' Eigen mening van Luna van het Meldpunt Klachten Siliconen'
Wat ze hebben gedaan was de zoveelste poging om haar de mond te snoeren. Ze hebben haar letterlijk geframed. Maar het is ze niet gelukt, want ze strijdt door! ๐Ÿ‘Š
Echt, no worries, ze is een schat en is echt eerlijk en oprecht! Ze doet zich niet beter voor en heeft geen verborgen agenda.

โค๐Ÿ’‹โค๐Ÿ’‹โค

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 09 okt 2020 15:17

09 okt 2020 13:52
Niks verkeerds lieverd! Hahaha, ze heeft gewoon veel te vertellen over de siliconenkwestie en is heel boos op al die mannelijke collega's. En terecht๐Ÿ˜‰
Het is echt een heel lieve vrouwโค, maar gewoon heel straight to the point en heeft een duidelijke mening over andere artsen die nu allemaal geld verdienen en zogenaamd erkennen en met de eer ervandoor gaan van haar harde werk. Zij was/is de outcast van de NVPC. Ze hebben haar echt veel pijn gedaan en ze is er al vele jaren uit gestapt. Omdat ze de enige is die de schandelijkheid van siliconen echt onderkent en niet wil meedoen met al die anderen. Maar ze voelt zich niet begrepen of erkend voor haar harde werk.
Lees wat ik er zelf over schreef bij ' Eigen mening van Luna van het Meldpunt Klachten Siliconen'
Wat ze hebben gedaan was de zoveelste poging om haar de mond te snoeren. Ze hebben haar letterlijk geframed. Maar het is ze niet gelukt, want ze strijdt door! ๐Ÿ‘Š
Echt, no worries, ze is een schat en is echt eerlijk en oprecht! Ze doet zich niet beter voor en heeft geen verborgen agenda.

โค๐Ÿ’‹โค๐Ÿ’‹โค
Ooo hahah oke dank voor je uitgebreide antwoord.
Ik had haar aan de telefoon voor een afspraak en ze zei meteen ja die dingen moet er zsm uit!๐Ÿค—
Dus snap wel dat ze meteen tot de kern kan komen. Is prima, moet ook, wil ze er ook snel uit hebben nu de klachten aan het toenemen zijn.
Fijn dat er foto's hier geplaatst zijn dan kan je je wat beter voorbereiden op wat je kan verwachten na OK.
Nu hoop ik dat de spanning van afgelopen dagen wat afneemt en mijn eetlust weer terug komt.
Bedankt allemaal voor alle berichten hier. Je hebt er zoveel aan!

Liefs

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 09 okt 2020 17:25

Dag allemaal,

Jullie horen nog.
Liefs
Super voor je๐Ÿ‘๐Ÿ˜„

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 27 okt 2020 16:44

Dag allemaal,

Vandaag geweest bij dokter Kappel. Wat een geweldige lieve eerlijke sympathieke vrouw!
Heel kundig.
Ze gaat een brief schrijven voor de huisarts zodat ik een verwijzing krijg voor de internist gezien al mijn klachten.
Verder was ze heel eerlijk dat ik weinig borstweefsel heb en dat ze denkt dat ik mij eraan ga storen als ik geen lipofilling doe.
Fijn een eerlijk beeld wat ze schetst en bevestigde mij dat ik dan voor lipofilling ook ga.
Het is spannend, maar ben ook enorm opgelucht dat ik het 1ste deel erop heb zitten.
Nu afwachten wanneer ik ingepland wordt waarschijnlijk November December.
Ook gaf ze aan dat ik vrij snel weer kan werken. Dat vindt ik fijn om te horen:)
Liefs van Mar

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 27 okt 2020 17:49

Superblij voor je!!!๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‘๐Ÿ™
๐Ÿ˜˜๐Ÿ’•

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 27 okt 2020 18:00

Luna MKS schreef: โ†‘
27 okt 2020 17:49
Superblij voor je!!!๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‘๐Ÿ™
๐Ÿ˜˜๐Ÿ’•
En ik ben super blij met dit forum!!!
Door jullie zet ik door, door jullie wil ik niet meer mijn kop in het zand steken, door jullie kwam ik bij deze geweldige vrouw en krijg ik steeds meer een beetje vertrouwen in dat het allemaal goed komt!
Dank dank dank๐Ÿ˜˜

Plaats reactie

Terug naar โ€œStel jezelf voor (cosmetische borstvergroting)โ€