Voorstellen

Als je om cosmetische reden een bv hebt gehad.

Moderators: Essi, Susana

Mar3kids

Voorstellen

Ongelezen bericht door Mar3kids » 06 okt 2020 19:42

Dag allemaal,

Op 12 November heb ik een afspraak staan bij dokter Selms om mijn protheses te laten verwijderen.
Ik heb teveel klachten en wil geen nieuwe terug.
Wel bang voor het eindresultaat. Ben lang, slank en had nul borstvorming( buiten mijn 3 zwangerschappen om .
Ben bang dat ik een leeg slap velletje eraan over hou en kan ik er dan nog wel blij mee zijn??

Mvg Mar3kids

EvaSarah

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door EvaSarah » 06 okt 2020 19:44

❀️ laat je vooral informeren naar de verschillende mogelijkheden. Het blijft spannend 😘
Eurosilicone 280cc vanaf 2004

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 06 okt 2020 19:58

EvaSarah schreef: ↑
06 okt 2020 19:44
❀️ laat je vooral informeren naar de verschillende mogelijkheden. Het blijft spannend 😘

Ja ga ik doen!

Muisje

Ongelezen bericht door Muisje » 06 okt 2020 20:12

Mar3kids schreef: ↑
06 okt 2020 19:42
Dag allemaal,

Op 12 November heb ik een afspraak staan bij dokter Selms om mijn protheses te laten verwijderen.
Wel bang voor het eindresultaat. Ben lang, slank en had nul borstvorming( buiten mijn 3 zwangerschappen om .
Ben bang dat ik een leeg slap velletje eraan over hou en kan ik er dan nog wel blij mee zijn??

Mvg Mar3kids
Ik was daar ook bang voor. Ik heb ze bijna 10 jaar gehad, mij viel het resultaat mee.
Ik hoop dat het jou ook meevalt, anders kun je altijd nog nadenken over lipofilling.
Succes in ieder geval πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 06 okt 2020 20:39

Muisje schreef: ↑
06 okt 2020 20:12
Dag allemaal,

Mvg Mar3kids
Ik was daar ook bang voor. Ik heb ze bijna 10 jaar gehad, mij viel het resultaat mee.
Ik hoop dat het jou ook meevalt, anders kun je altijd nog nadenken over lipofilling.

Liefs Mieke
Ook bij een hele kleine cup??
Ga wel vragen of lipofilling kan.

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 06 okt 2020 21:54

Welkom Mar3kids,
Wat goed dat je stappen gaat onder nemen. Ik ben in Juni vorig jaar door van Selms geholpen. Ik vind hem een zeer fijne en eerlijke arts. Ik koos voor alleen explantatie en was er van overtuigd dat ik geen borst meer over zou hebben. Ik had namelijk meer artsen gezien en had door hun de indruk gekregen dat het er niet meer uit zou zien als ik niet wat Γ©xtra zou laten doen.
Maar ik was heel stellig in wat ik wilde. Ik wilde een gezond lijf en verder geen toeters en bellen meer aan mijn lijf.
Ook de operatie verliep goed en ze zijn echt heel lief bij het Jan van Gooyen. Er was genoeg tijd en aandacht voor me.
Ik denk alleen wel dat je bij van Selms niet een lipofilling gaat krijgen. Ik heb hier nog niemand gezien bij wie hij dat heeft gedaan. Ik geloof wel dat hij een eerlijk beeld geeft van wat je aan borst over gaat houden na explantatie. Borsten zien er vaak gek genoeg na explantatie toch weer groter uit dan voor de borstvergroting en is lipofilling niet nodig.
Heel veel succes en laat weten hoe het is gegaan.
Liefs essi

D-borah

Ongelezen bericht door D-borah » 06 okt 2020 22:33

Wat Essi zegt, heel vaak heb je na verloop van tijd toch wat meer borstweefsel en blijft er na explantatie echt nog wel wat over. Ik had een a cupje en na 24 jaar heb ik een kleine b cup overgehouden. Geen slappe gerimpelde vellen waar ik zo bang voor was en dat was ook wat Van Selms mij verzekerde tijdens de intake, in tegenstelling tot 2 andere chirurgen. Herstel van weefsel kost tijd, bij de een gaat dat sneller dan bij de ander en waar de een tevreden mee is kan de ander dat resultaat voor zichzelf niet accepteren. Je kan vantevoren nooit het eindresultaat inschatten, helaas, maar een positieve invloed op je gezondheid is een ding dat wel zeker is!! Succes!
- Beauty is only skin deep -

Evie

Ongelezen bericht door Evie » 06 okt 2020 22:58

Dapper dat je het besluit hebt genomen om de implantaten er uit te halen.
Ik heb uiteindelijk besloten om meteen lipofilling te doen omdat twee artsen zeiden dat ik zelf geen borstweefsel meer had. Dertig jaar implantaten gehad vanaf mijn 21e. Twee kids borstvoeding gegeven.
Voor mij werd dat ook wel ingegeven omdat ik dan weer een operatie zou moeten ondergaan en zo'n tweede operatie ook financieel voor mij niet te doen is.

Denk dat van Selms vast goed kan zien wat je nog aan eigen borstweefsel hebt. Succes met je gesprek!

Gr, Evie

Muisje

Ongelezen bericht door Muisje » 07 okt 2020 07:51

06 okt 2020 20:39
Muisje schreef: ↑
06 okt 2020 20:12
Dag allemaal,

Mvg Mar3kids

Liefs Mieke
Ook bij een hele kleine cup??
Ga wel vragen of lipofilling kan.

Ik had een A cup vΓ³Γ³r implantatie en nu na explantatie denk ik ook een A cup.
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D

EvaSarah

Ongelezen bericht door EvaSarah » 07 okt 2020 08:41

Om nog even aan te vullen πŸ™ˆ
Ik ben het eens met de meiden hierboven dat dokter van Selms eerlijk is ❀️ Ook bij mij na 15 jaar protheses en twee kindjes met twee keer borstvoeding (eerste een jaar en de tweede 22 maanden 😜) hield ik een mooie borst over. Ik ben ook van een cup 80A naar een 80B gegaan πŸ₯³
Wel iets zwaarder dan 15 jaar terug πŸ™ˆπŸ₯΄ maar ik denk ook echt dat ik wat heb overgehouden van mijn zwangerschappen.

En ook met de meiden hierboven eens dat het een zeer professioneel team is en super aardig, ik voelde mij meteen op mijn gemak. Terwijl ik dat bij een ander, waar ik eerder was geweest, niet had... zelfs zeer ongemakkelijk. Ook al mijn angsten waren weg ik was nogal bang voor de narcose en heb een uitgebreide intake gekregen toen (ik had een eerdere narcose waarbij de beademingsbuis niet lukte πŸ˜–) dat heeft mij toen zoveel zekerheid gegeven ❀️ Het operatie personeel zeer vriendelijk alle vragen werden beantwoord. Ook heeft hij zoveel mogelijk kapsel verwijderd (Rita Kappel doet dat ook).

Gisteren vertelde van Selms tegen mij als ik echt niet kan leven met het resultaat dat hij nog lipofilling kon doen πŸ‘Œ maar ik denk dat ik prima gelukkig ben met mijn nieuwe kleinere slappere borsten (waarschijnlijk zien natuurlijke borsten er zo uit).

Ik denk dat hij het wel doet maar net als dokter Kappel liever niet in een keer. Want dokter Niessen wel veel doet!

Ik was eigenlijk meteen om na mijn eerste consult bij van Selms. En hij heeft gelijk gehad ik heb prima borst over 😘 hij is eerlijk en luistert goed naar je klachten en erkend deze ook. Oja en het ging allemaal super snel. Intake, twee dagen erna de echo van mijn borsten (conclusie kapot) aanvraag zorgverzekeraar op een vrijdag, maandag uitslag ik kreeg het vergoed, drie weken later onder het mes πŸ’ͺ🏻
En ook wilde hij het indienen bij de zorgverzekeraar voordat we wisten dat de prothese stuk was (dik dossier zeg maar).

Mijn ervaring was dus zeer positief! Hopelijk heb je hier wat aan. En als je nog vragen hebt 😊 stel ze gerust

Liefs EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 07 okt 2020 10:05

EvaSarah schreef: ↑
07 okt 2020 08:41
Om nog even aan te vullen πŸ™ˆ
Ik ben het eens met de meiden hierboven dat dokter van Selms eerlijk is ❀️ Ook bij mij na 15 jaar protheses en twee kindjes met twee keer borstvoeding (eerste een jaar en de tweede 22 maanden 😜) hield ik een mooie borst over. Ik ben ook van een cup 80A naar een 80B gegaan πŸ₯³
Wel iets zwaarder dan 15 jaar terug πŸ™ˆπŸ₯΄ maar ik denk ook echt dat ik wat heb overgehouden van mijn zwangerschappen.

En ook met de meiden hierboven eens dat het een zeer professioneel team is en super aardig, ik voelde mij meteen op mijn gemak. Terwijl ik dat bij een ander, waar ik eerder was geweest, niet had... zelfs zeer ongemakkelijk. Ook al mijn angsten waren weg ik was nogal bang voor de narcose en heb een uitgebreide intake gekregen toen (ik had een eerdere narcose waarbij de beademingsbuis niet lukte πŸ˜–) dat heeft mij toen zoveel zekerheid gegeven ❀️ Het operatie personeel zeer vriendelijk alle vragen werden beantwoord. Ook heeft hij zoveel mogelijk kapsel verwijderd (Rita Kappel doet dat ook).

Gisteren vertelde van Selms tegen mij als ik echt niet kan leven met het resultaat dat hij nog lipofilling kon doen πŸ‘Œ maar ik denk dat ik prima gelukkig ben met mijn nieuwe kleinere slappere borsten (waarschijnlijk zien natuurlijke borsten er zo uit).

Ik denk dat hij het wel doet maar net als dokter Kappel liever niet in een keer. Want dokter Niessen wel veel doet!

Ik was eigenlijk meteen om na mijn eerste consult bij van Selms. En hij heeft gelijk gehad ik heb prima borst over 😘 hij is eerlijk en luistert goed naar je klachten en erkend deze ook. Oja en het ging allemaal super snel. Intake, twee dagen erna de echo van mijn borsten (conclusie kapot) aanvraag zorgverzekeraar op een vrijdag, maandag uitslag ik kreeg het vergoed, drie weken later onder het mes πŸ’ͺ🏻
En ook wilde hij het indienen bij de zorgverzekeraar voordat we wisten dat de prothese stuk was (dik dossier zeg maar).

Mijn ervaring was dus zeer positief! Hopelijk heb je hier wat aan. En als je nog vragen hebt 😊 stel ze gerust

Liefs EvaSarah
Zo fijn om dit allemaal te lezen!
Ik zie uit na 12 November, ben zo Benieuwd.
En zo snel een operatie. Ik wil eigenlijk in Januari, Ik werk in de zorg en als ik uit de running ben met de feestdagen......moet sowieso nog kijken hoe lang ik er nu uit zal zijn. Bij de BV kon ik na 4 weken weer werken.
Ik slaap wel super slecht, huil wat af en kijk steeds hoe het er nu voor staat. Herkenbaar??
Probeer in te schatten hoe mijn kleren straks weer staan....erg he ijdel......misschien dan maar aan de push ups

Liefs

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 07 okt 2020 11:11

Hoi Mar!

🌷Welkom!🌷

Goed dat je het forum hebt ontdekt en dat je naar van Selms gaat, zodat je een eerlijk antwoord over je resultaat krijgtπŸ‘Ook al heeft hij wel eens wat fratsen uitgehaald, omdat hij minder sterk is met lipo en dan nieuwe aanbood bij erg tengere vrouwen. Ik hoop dat hij dat niet meer doet. Maar denk dat hij dat niet meer in zijn hoofd haaltπŸ˜‰

Had je het Welkomsbericht gelezen? Dit is belangrijk, zodat je weet hoe alles werkt en waar de belangrijkste onderwerpen staan. Ook even je klachten bij de overheid melden alsjeblieft!

Ik wens je heel veel sterkte en succes voor de komende tijd!β˜€οΈ Je kunt altijd bij van Selms de operatie doen en eventueel bij dr. Kappel lipofilling als je dat echt nodig zou vinden. Ze komt binnenkort met wat filmpjes en met wat meer info over haar unieke methode. Zelf ontwikkeld.

Veel liefs, LunaπŸ˜˜πŸ’•πŸ’•

Even lezen graag πŸ¦‹WELKOM OP HET FORUM!πŸ¦‹
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!πŸ’ͺ
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!πŸ’ͺ
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 07 okt 2020 13:05

Luna schreef: ↑
07 okt 2020 11:11
Hoi Mar!

🌷Welkom!🌷

Goed dat je het forum hebt ontdekt en dat je naar van Selms gaat, zodat je een eerlijk antwoord over je resultaat krijgtπŸ‘Ook al heeft hij wel eens wat fratsen uitgehaald, omdat hij minder sterk is met lipo en dan nieuwe aanbood bij erg tengere vrouwen. Ik hoop dat hij dat niet meer doet. Maar denk dat hij dat niet meer in zijn hoofd haaltπŸ˜‰

Had je het Welkomsbericht gelezen? Dit is belangrijk, zodat je weet hoe alles werkt en waar de belangrijkste onderwerpen staan. Ook even je klachten bij de overheid melden alsjeblieft!

Ik wens je heel veel sterkte en succes voor de komende tijd!β˜€οΈ Je kunt altijd bij van Selms de operatie doen en eventueel bij dr. Kappel lipofilling als je dat echt nodig zou vinden. Ze komt binnenkort met wat filmpjes en met wat meer info over haar unieke methode. Zelf ontwikkeld.

Veel liefs, LunaπŸ˜˜πŸ’•πŸ’•
Dank je wel Luna!
Ik lees wat af momenteel:)

Roos1210

Ongelezen bericht door Roos1210 » 07 okt 2020 13:29

Welkom Mar!
Heb je de 12e meteen je operatie of een consult? Spannend allemaal he?! Vertrouw op je gevoel.
Liefs

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 07 okt 2020 14:29

Roos1210 schreef: ↑
07 okt 2020 13:29
Welkom Mar!
Heb je de 12e meteen je operatie of een consult? Spannend allemaal he?! Vertrouw op je gevoel.
Liefs
Hoi

Ik ben een emotioneel labiel wrak momenteel.
Vindt tot de 12 e te lang duren, heb gebeld voor een andere afspraak. Kan de 23ste terecht, maar dan wel bij een andere dokter van der Meer, een vrouw. Kent iemand deze vrouw?
Heb gevraagd of zij wel echt goed de protheses kan verwijderen de kliniek zegt natuurlijk van wel....
Ze gaven ook aan dat het een run is op het eruit halen van protheses dus dat elke PC daar momenteel veel doet....
Ach ach ik herken mijzelf zo helemaal niet, wat een ellende...:(
Liefs

Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetische borstvergroting)”