Hoi hoi ben Nieuw hier en wil mij even voorstellen!

Als je om cosmetische reden een bv hebt gehad.

Moderators: Essi, Susana

EvaSarah

Re: Hoi hoi ben Nieuw hier en wil mij even voorstellen!

Ongelezen bericht door EvaSarah » 02 nov 2020 10:51

aman33 schreef: ↑
01 nov 2020 17:04
Hoi Sammie,

Dat is het zeker! Ik merk dat ik wel onrustig blijf maar dat zal wel zijn tot ik de explantatie achter de rug heb. Ik ben 23 november aan de beurt.
Dat zeg je heel mooi we zijn voor onszelf altijd heel erg hard, ik neem dat ook mee als ik weer eens negatief ben tegenover mezelf dan zal ik denken aan wat ik tegen een ander zou zeggen.πŸ™ˆ Het is zeker een leerproces voor ons allemaal. Hoe heftig het ook is we komen hier echt sterker en wijzer uit❀ je mag super trots op jezelf zijn kijk hoever je al bent gekomen!πŸ™ŒπŸ’ͺ😘

Dikke knuff!❀
Hi lieverd,

Die onrust herken ik zo 😳 en je bent er zo mee bezig!
De rust komt weer hoor als alles achter de rug is. En wat Sammie zegt je komt hier sterker uit!
Dikke knuffel voor jou ❀️

Liefs EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 06 nov 2020 23:05

EvaSarah schreef: ↑
02 nov 2020 10:51
Hoi Sammie,

Dat is het zeker! Ik merk dat ik wel onrustig blijf maar dat zal wel zijn tot ik de explantatie achter de rug heb. Ik ben 23 november aan de beurt.
Dat zeg je heel mooi we zijn voor onszelf altijd heel erg hard, ik neem dat ook mee als ik weer eens negatief ben tegenover mezelf dan zal ik denken aan wat ik tegen een ander zou zeggen.πŸ™ˆ Het is zeker een leerproces voor ons allemaal. Hoe heftig het ook is we komen hier echt sterker en wijzer uit❀ je mag super trots op jezelf zijn kijk hoever je al bent gekomen!πŸ™ŒπŸ’ͺ😘

Dikke knuff!❀
Hi lieverd,

De rust komt weer hoor als alles achter de rug is. En wat Sammie zegt je komt hier sterker uit!

Liefs EvaSarah
Zo echttt😳 vandaag telefonisch gesprek gehad met de anesthesist dat voelde ook goed was een aardige grappige man! Ik ben aan het aftellen!! πŸ™Œβ€

EvaSarah

Ongelezen bericht door EvaSarah » 07 nov 2020 08:49

06 nov 2020 23:05
EvaSarah schreef: ↑
02 nov 2020 10:51
Hoi Sammie,

Dikke knuff!❀
Hi lieverd,

Liefs EvaSarah
Zo echttt😳 vandaag telefonisch gesprek gehad met de anesthesist dat voelde ook goed was een aardige grappige man! Ik ben aan het aftellen!! πŸ™Œβ€
O haha als het dezelfde is die ik had 😜 daar heb ik nog onwijs grapjes mee lopen maken πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ heerlijk...
fijn lieverd! Bijna dan ben je verlost ❀️
Eurosilicone 280cc vanaf 2004

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 07 nov 2020 13:57

Sammie schreef: ↑
02 nov 2020 10:13
Ik heb het echt al ervaren dat ik sterker ben. En liever en zachter voor mezelf.
Dat kan jij ook!!
Hoe heftig en naar dit allemaal is, achteraf kan je zeggen dat je trots bent en ervaren wat het je heeft geleerd en gebracht.

Ik ben niet blij dat ik het heb meegemaakt maar heel dankbaar over hoe ik er nu mee om kan gaan en wat ik er voor les uit heb gehaald.
Dat vind ik nu waardevol. Daarom heb ik ook geen boosheid of spijt over mijn keuze toen. Ik ervaar meer het nu in plaats van van boos over toen.

Je bent bijna aan de beurt. Zet em op.
Ik denk aan je
Liefs Sammie
Dat is zeker heel waardevol! πŸ™Œ super dat je het zo om hebt weten te draaien naar iets positiefs! Echt heel sterk van je! Jaaa ben echt aan het aftellen het gaat nu hard spannend!πŸ™ˆ ❀

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 07 nov 2020 14:36

πŸ₯°β€

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 23 nov 2020 20:05

Lieve meiden dank voor jullie steun en lieve woorden! Alles is goed gegaan! Ik ben blij dat ze eruit zijn! Ik durfde wel gelijk naar beneden te kijken en wat ik zag was niks maar ik schrok ook nietπŸ€·πŸΌβ€β™€οΈπŸ€£ ik wist dat dat zo zou zijn, miss valt het mee als ik sta en gaan ze nog ietsjepietsje fluffen!🀣 de littekens zitten wel lager dan mijn borstplooi maar ik sta 100% achter mijn keuze! Weg met dat gif! πŸŽ‰πŸŽ‰ ik kom snel met mijn verhaal! miss zet ik er binnenkort nog fotos op wanneer ik het aandurf om echt zelf te kijken naar het hele plaatje en hoe het er aan de voorkant uitziet πŸ™ˆ

Dikke knufff Aman!❀

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 23 nov 2020 21:22

Fijn Aman. De positieve energie straalt van je verhaal af!
Op naar een goed herstel!
😘

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 24 nov 2020 17:12

Wat fijn Aman, je hebt het achter de rug. Dappere strijder om meteen te kijken!!!
Je littekens zullen vervagen in de loop der tijd. Meestal worden ze eerst wat dikker en duidelijk zichtbaar, maar ze gaan vervagen.
Ik wens je heel veel succes met je herstel en als je er aan toe bent om foto's te plaatsen is dat voor de dames die nog aan het begin van hun reis staan heel fijn.
Liefs essi

Dorie

Ongelezen bericht door Dorie » 24 nov 2020 17:54

Succes met je herstel!
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 24 nov 2020 19:09

Mar3kids schreef: ↑
23 nov 2020 21:22
Fijn Aman. De positieve energie straalt van je verhaal af!
Op naar een goed herstel!
😘
Ik zag dat jij pas in januari geopereerd kunt worden denk maar zo de dagen vliegen voorbij en voor je het weet heb ook jij het achter de rug!
Dikke knuff❀

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 24 nov 2020 19:18

Essi schreef: ↑
24 nov 2020 17:12
Wat fijn Aman, je hebt het achter de rug. Dappere strijder om meteen te kijken!!!
Je littekens zullen vervagen in de loop der tijd. Meestal worden ze eerst wat dikker en duidelijk zichtbaar, maar ze gaan vervagen.
Ik wens je heel veel succes met je herstel en als je er aan toe bent om foto's te plaatsen is dat voor de dames die nog aan het begin van hun reis staan heel fijn.
Liefs essi

Dankje Essi!❀ YessssπŸ’ͺ zo blij! ik voelde meteen de opluchting! Ze waren nog intact en zien er nog als nieuw uit maar voor mij geen gif meer in mijn lijf!

Ik mocht vandaag al douchen en heb het nu goed bekeken ik ben niet zo plat als ik dacht maar er zit wel erg veel verschil qua grote in mijn borsten en een deuk in 1 borst. de littekens zitten ook niet zo laag als ik dacht, zo zie je maar dat liggend van bovenaf gluren niet echt veel zegt over het resultaat. Ik zal zeker foto's plaatsen binnenkort!😘

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 24 nov 2020 19:22

Dorie schreef: ↑
24 nov 2020 17:54
Succes met je herstel!
Dankje Dorie!😘

Nog even en jij bent er ook van verlost! Het gaat echt heel snel, voor je het weet is het zover!❀

Dikke knuff Aman

Lizzy2020

Ongelezen bericht door Lizzy2020 » 24 nov 2020 21:11

Hoi Aman, wat goed van je! Sterkte met je herstel! Ik heb ook een deuk en verschil. Maar ben blij dat ze eruit zijn!
Liefs, liz

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 24 nov 2020 22:23

Hoi Lizzy!
Ik heb je foto's gezien! Vind het er erg mooi uitzien! Ook als ik de rest van de foto's zie dan durf ik ze niet zo goed te plaatsen bij mij verschilt het echt veel per borst al weet ik dat andere vrouwen er wellicht wel iets aan zullen hebben! Maar ik hoop zo dat dit nog bijtrekt😳 is het bij jou nog wat meer bijgetrokken?

Knuff Aman❀

Dorie

Ongelezen bericht door Dorie » 25 nov 2020 12:34

24 nov 2020 19:22
Dorie schreef: ↑
24 nov 2020 17:54
Succes met je herstel!
Dankje Dorie!😘

Nog even en jij bent er ook van verlost! Het gaat echt heel snel, voor je het weet is het zover!❀

Dikke knuff Aman
Wat vervelend van de deuk. Ik ben in januari geopereerd en mijn borsten zijn erg leeg gebleven. Ook deuken ze in boven en aan de buiten kant van de tepel. In januari laat ik me om die reden nogmaals opereren, lipofilling. Omdat ik toch nog graag een mooier cosmetisch resultaat wil.
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling

Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetische borstvergroting)”