Hoi hoi ben Nieuw hier en wil mij even voorstellen!

Als je om cosmetische reden een bv hebt gehad.

Moderators: Essi, Susana

EvaSarah

Re: Hoi hoi ben Nieuw hier en wil mij even voorstellen!

Ongelezen bericht door EvaSarah » 13 okt 2020 21:51

Wat fijn! En herken het warme bad ❤️ Ik was voor dat ik naar dokter van Selms ging een andere arts gezien en was daar niet tevreden over...

Het warme was tijdens alle bezoeken en ook tijdens de operatie.

Succes
Liefs EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 14 okt 2020 09:01

Hi Aman

Al een hoop gebeurt en gedaan heb je. Super goed.
Je bent op weg naar herstel.

Ik zelf had maar 4 jaar implantaat en was erg ziek. Ik voelde me direct beter en het gaat nu na 5 maanden nog steeds best goed. Heel dankbaar ben ik daarvoor. Mijn gezondheid is mijn alles. Van hele dag bank en bed naar weer meedoen , weer een leven.

Ik was bij dr van Selms.vpelde goed En was ook goed.
Hij kan inderdaad best goed voorspellen wat het word. Ik wilde ook eerst kijken wat ik zou overhouden en herstellen voordat ik mijn lichaam weer iets aan zou doen. Eerst beter worden en dan zie ik wel.
Ik denk dat ik het zo laat.

Fijn dat je hier bent gekomen en dat je al stappen hebt gezet.
En ja, traantjes. Die horen erbij. Hoort bij het afscheid.
Maar voor je het weet heb je traantjes van blijdschap over de klachten die weg zijn. Dat je gezond bent en weer mee kan doen.
Zet em op
Liefs Sammie

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 14 okt 2020 11:27

Mar3kids schreef:
13 okt 2020 21:38
aman33 schreef:
13 okt 2020 20:39
Mar3kids schreef:
13 okt 2020 18:59

Wat fijn dat je een goed gevoel hebt bij hem!
Ja die traantjes....laat die maar lekker stromen, is ook niet niks! Je hebt niet voor niks gekozen voor een bv.
Dat lege platte lijkt mij ook super moeilijk.
Weet je al een datum?

Liefs Mar
Ja pfff ik voel me even een beetje onrustig!😳 ik weet nog niet of ik verder wil kijken bij andere pcs. Misschien maakt het mij juist nog onrustiger! Dus even alles laten bezinken.. morgen weer een dag!
Bij welke artsen ben jij al geweest? En voelde dat goed?
Hoi
Ik had een afspraak bij Selms, maar heb die afgezegd en kan 27 Oktober bij dokter Kappel terecht.
Ik was lichtelijk in paniek nadat ik besloten had dat ze eruit moeten 😁.
Na veel gelezen te hebben hier, heb ik op voorhand een goed gevoel bij dokter Kappel en Selms, maar bij haar kan ik eerder terecht.

Liefs
Hoi Mar

Ja ik snap je keuze hoor! Al moet ik wel zeggen dat wanneer je ook nog graag bij Selms langs wil gaan ze mij daar vertelde dat je elke dag moet bellen want er komen meer plaatsen vrij, mensen zeggen dagelijks af vanwege Corona. Daardoor kon ik ook sneller langs komen🤗

Succes!!🙌😘

EvaSarah

Ongelezen bericht door EvaSarah » 14 okt 2020 15:00

aman33 schreef:
14 okt 2020 11:27
Mar3kids schreef:
aman33 schreef:
13 okt 2020 20:39

Ja pfff ik voel me even een beetje onrustig!😳 ik weet nog niet of ik verder wil kijken bij andere pcs. Misschien maakt het mij juist nog onrustiger! Dus even alles laten bezinken.. morgen weer een dag!
Bij welke artsen ben jij al geweest? En voelde dat goed?
Hoi
Ik had een afspraak bij Selms, maar heb die afgezegd en kan 27 Oktober bij dokter Kappel terecht.
Na veel gelezen te hebben hier, heb ik op voorhand een goed gevoel bij dokter Kappel en Selms, maar bij haar kan ik eerder terecht.

Liefs
Hoi Mar

Ja ik snap je keuze hoor! Al moet ik wel zeggen dat wanneer je ook nog graag bij Selms langs wil gaan ze mij daar vertelde dat je elke dag moet bellen want er komen meer plaatsen vrij, mensen zeggen dagelijks af vanwege Corona. Daardoor kon ik ook sneller langs komen🤗

Succes!!🙌😘
Dat heb ik ook gedaan met mijn operatie datum iedere dag gebeld en toen was daar zo een uitvaller! En kon ik op dat plekje 🥳 heel blij was ik!

En bijzonder genoeg hadden ze die dag alleen maar explantaties
Liefs EvaSarah

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 14 okt 2020 16:25

EvaSarah schreef:
13 okt 2020 21:51
Wat fijn! En herken het warme bad ❤️ Ik was voor dat ik naar dokter van Selms ging een andere arts gezien en was daar niet tevreden over...

Het warme was tijdens alle bezoeken en ook tijdens de operatie.

Succes
Liefs EvaSarah
Ja hij kwam heel rustig over en luisterde goed naar mijn klachten en lijkt toch ook steeds meer te geloven dat vrouwen ziek kunnen worden van implantaten.
Fijn dat je dat tijdens alle bezoeken had dat geeft mij ook een goed gevoel!

Groetjes,

Aman😘

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 14 okt 2020 16:30

EvaSarah schreef:
14 okt 2020 15:00
aman33 schreef:
Mar3kids schreef:

Hoi

Liefs
Hoi Mar

Succes!!🙌😘
Dat heb ik ook gedaan met mijn operatie datum iedere dag gebeld en toen was daar zo een uitvaller! En kon ik op dat plekje 🥳 heel blij was ik!

Liefs EvaSarah
Superfijn!! Ik kreeg te horen dat ik eind nov al terecht zou kunnen als ik dat zou willen maar moet echt ff denken het geeft mij superveel angst van borsten naar niks😳

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 14 okt 2020 16:37

Sammie schreef:
14 okt 2020 09:01
Hi Aman

Al een hoop gebeurt en gedaan heb je. Super goed.
Je bent op weg naar herstel.

Ik zelf had maar 4 jaar implantaat en was erg ziek. Ik voelde me direct beter en het gaat nu na 5 maanden nog steeds best goed. Heel dankbaar ben ik daarvoor. Mijn gezondheid is mijn alles. Van hele dag bank en bed naar weer meedoen , weer een leven.

Ik was bij dr van Selms.vpelde goed En was ook goed.
Hij kan inderdaad best goed voorspellen wat het word. Ik wilde ook eerst kijken wat ik zou overhouden en herstellen voordat ik mijn lichaam weer iets aan zou doen. Eerst beter worden en dan zie ik wel.
Ik denk dat ik het zo laat.

Fijn dat je hier bent gekomen en dat je al stappen hebt gezet.
En ja, traantjes. Die horen erbij. Hoort bij het afscheid.
Maar voor je het weet heb je traantjes van blijdschap over de klachten die weg zijn. Dat je gezond bent en weer mee kan doen.
Zet em op
Liefs Sammie
Hoi Sammie,
Wat goed om te horen dat je je beter voelt! Goede keuze gemaakt dus!🙌 Ja dat begrijp ik dat heb ik ook wel dat ik eerst wil kijken voordat ik weer aan mezelf laat sleutelen maar ben ook bang dat ik het resultaat niet aankan ben nu al superveel aan het huilen😳 dan kan ik later altijd nog iets eraan laten doen natuurlijk maar toch geeft het spanningen voor wat er komen gaat.
Ik hoop mij ook snel goed te voelen over de beslissing das nu nog een beetje lastig voor mij🙈

EvaSarah

Ongelezen bericht door EvaSarah » 14 okt 2020 21:36

aman33 schreef:
14 okt 2020 16:30
EvaSarah schreef:
aman33 schreef:

Hoi Mar

Succes!!🙌😘

Liefs EvaSarah
Superfijn!! Ik kreeg te horen dat ik eind nov al terecht zou kunnen als ik dat zou willen maar moet echt ff denken het geeft mij superveel angst van borsten naar niks😳
Snap ik volkomen ❤️ Ik was zo bang nadat ik de echo had gezien en hoe kapot mijn prothese was... ik wilde ze er zo snel mogelijk uit hebben.... en de gedachte als er een tweede golf van COVID-19 zou komen, dat ik dan nog langer met een stukkende prothese door moest lopen 🤯
ik had mij compleet neergelegd bij kleine borsten of minder mooi!
Maar ik ben zo trots op hoe ze nu zijn na 15 jaar protheses.

Hopelijk kun jij het ook een plekje geven. En de knoop door hakken ❤️

Liefs EvaSarah

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 14 okt 2020 21:52

EvaSarah schreef:
14 okt 2020 21:36
aman33 schreef:
EvaSarah schreef:

Liefs EvaSarah
Snap ik volkomen ❤️ Ik was zo bang nadat ik de echo had gezien en hoe kapot mijn prothese was... ik wilde ze er zo snel mogelijk uit hebben.... en de gedachte als er een tweede golf van COVID-19 zou komen, dat ik dan nog langer met een stukkende prothese door moest lopen 🤯

Liefs EvaSarah
Dat lijkt mij ook schrikken! Je kunt niks anders dan afwachten wanneer ze eruit gehaald worden op dat moment. Fijn dat je het nu allemaal achter de rug hebt en ook nog mooie borsten hebt overgehouden!😘 Heel knap dat je dat zo bent gaan bekijken!
Hoe meer ik lees hoe meer ik denk eruit ermee! Ik kijk ook veel naar mijn foto's van voor de borstvergroting om weer te accepteren dat ik daarnaar terug ga maar hopelijk wel iets gezonder wordt! Dank voor je steun in ieder geval!❤

EvaSarah

Ongelezen bericht door EvaSarah » 14 okt 2020 22:01

aman33 schreef:
14 okt 2020 21:52
EvaSarah schreef:
aman33 schreef:

Liefs EvaSarah
Dat lijkt mij ook schrikken! Je kunt niks anders dan afwachten wanneer ze eruit gehaald worden op dat moment. Fijn dat je het nu allemaal achter de rug hebt en ook nog mooie borsten hebt overgehouden!😘 Heel knap dat je dat zo bent gaan bekijken!
Hoe meer ik lees hoe meer ik denk eruit ermee! Ik kijk ook veel naar mijn foto's van voor de borstvergroting om weer te accepteren dat ik daarnaar terug ga maar hopelijk wel iets gezonder wordt! Dank voor je steun in ieder geval!❤
Geen dank ❤️ Dat is het mooie van dit forum 😘
Ja dat heb ik ook gedaan 🙈 tot ik zelfs nieuwsgierig werd naar hoe ik was/zou worden met kleine borsten. En super bewust van waar mij omslagpunt lag om voor protheses te gaan 😖. En ik die keuze van toen ook wel begreep.
Lezen deed mij ook veel goed! Ik werd zelfs een soort van neurotisch met zoeken en lezen 😳... nu ik steeds meer herstel word ik pas rustiger in mijn hoofd (waarschijnlijk ook omdat mijn lichaam niet meer gejaagd is, lag vaak met een hartslag tussen de 160-180 op de bank 🤯).

Het komt echt goed! Zelf acceptatie hoort bij het proces ❤️ En dat accepteren geeft al zoveel rust
Liefs EvaSarah

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 14 okt 2020 22:28

Ik ben helemaal voor bodyshop positive en zelfacceptatie. Echt een voorstander en ook echt geleerd in dit lastige proces. Heeft me uiteindelijk zelfverzekerder gemaakt.
Maar als jij voelt dat je je beter en prettiger voelt met lipofilling dan is dat helemaal goed. Is jou weg. En alleen jij bewandeld die. Niks is verkeerd in jou keuze.
Tuurlijk goed om verhalen en ervaringen te lezen. Er past er 1 ook bij jou en dat hoeft niet dezelfde weg te zijn als de mijne.
(Als die dingen er maar uit gaan)(😬🤔🙂)

En niet vergeten, traantjes horen erbij. Mag gewoon.
Liefs Sammie

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 15 okt 2020 16:23

aman33 schreef:
EvaSarah schreef:
aman33 schreef:

Liefs EvaSarah
Wat goed dat je naar je foto's van voor je vergroting kijkt. Ik heb ze ook en vond het vreselijk om ze te zien. Ik was ook zo bang voor het resultaat. Ik heb de eerste dagen niet willen kijken. Zelfs handdoeken over de douchewand heen gedaan om niet naar de weerspiegeling te kunnen kijken na de operatie. Maar het is me achteraf zo mee gevallen. Veel vrouwen hebben ook iets meer als voor hun vergroting. Je bent misschien ook iets aan gekomen in de loop der jaren of als je kinderen hebt gekregen kan het allemaal schelen. Ik bedoel, staar je niet blind op je foto's van voor de vergroting.
Ik hoop dat je tussen je tranen heen ook het grotere doel kan zien. Je gezondheid is veel belangrijker dan een paar grote borsten. Had ik die wijsheid maar gehad, voor ik aan mijn borstvergroting was begonnen hahaha
Liefs essi

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 15 okt 2020 16:46

Sammie schreef:
14 okt 2020 22:28
Ik ben helemaal voor bodyshop positive en zelfacceptatie. Echt een voorstander en ook echt geleerd in dit lastige proces. Heeft me uiteindelijk zelfverzekerder gemaakt.
Maar als jij voelt dat je je beter en prettiger voelt met lipofilling dan is dat helemaal goed. Is jou weg. En alleen jij bewandeld die. Niks is verkeerd in jou keuze.
Tuurlijk goed om verhalen en ervaringen te lezen. Er past er 1 ook bij jou en dat hoeft niet dezelfde weg te zijn als de mijne.
(Als die dingen er maar uit gaan)(😬🤔🙂)

En niet vergeten, traantjes horen erbij. Mag gewoon.
Liefs Sammie
Daar heb je ook helemaal gelijk in! Tegenwoordig laat iedereen zich zo erg verbouwen en wat daar later over naar buiten komt weten we ook nog niet maar ik houd het alleen bij mijn borsten hoor ben wel genezen 🤪 echt he we kunnen er eigenlijk zoveel door groeien. Van elke keuze die we maken in het leven groeien we. We hebben de keuze toen gemaakt omdat wij ons meer vrouw wilde voelen en daar is niks mis mee maar als ik nu terugkijk had ik het nooit meer gedaan😳 er komen wel echt steeds meer momenten dat ik denk kom maar op want ze moeten er ooit toch uit! Dus nu rustig wennen aan het idee en het feit dat ik er anders uit kom te zien. Ik denk ook niet dat mijn lichaam het kan handelen als ik naast explantatie nog meer eraan laat sleutelen dus voorlopig ff stap 1😊 en die moet ik nu nog zetten 🙈🤪

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 15 okt 2020 16:58

Essi schreef:
15 okt 2020 16:23
aman33 schreef:
EvaSarah schreef:

Liefs EvaSarah
Wat goed dat je naar je foto's van voor je vergroting kijkt. Ik heb ze ook en vond het vreselijk om ze te zien. Ik was ook zo bang voor het resultaat. Ik heb de eerste dagen niet willen kijken. Zelfs handdoeken over de douchewand heen gedaan om niet naar de weerspiegeling te kunnen kijken na de operatie. Maar het is me achteraf zo mee gevallen. Veel vrouwen hebben ook iets meer als voor hun vergroting. Je bent misschien ook iets aan gekomen in de loop der jaren of als je kinderen hebt gekregen kan het allemaal schelen. Ik bedoel, staar je niet blind op je foto's van voor de vergroting.
Ik hoop dat je tussen je tranen heen ook het grotere doel kan zien. Je gezondheid is veel belangrijker dan een paar grote borsten. Had ik die wijsheid maar gehad, voor ik aan mijn borstvergroting was begonnen hahaha
Liefs essi
Hoi Essi,

Ja ik ook maar ik probeer nu zo af en toe te kijken en positief over mezelf te praten miss helpt het🤣 ahh jeetje ja dat zie ik ook zo voor me dat ik dat ga doen😳
Ik ben zo blij om te horen dat het je mee is gevallen! ben wel wat aangekomen maar nog steeds niet veel en ook nog geen kinderen gehad maar voor iedereen is het resultaat natuurlijk sowieso anders dus ik moet mezelf ook niet gek blijven maken. Ja maar echt! Nu kijken we naar hele andere dingen en zou ik er ook nooit meer aan beginnen! Miss ooit lipofilling maar dat is ook nog maar de vraag al die heftige operaties aan ons lichaam zijn het eigenlijk niet waard! Tenzij ik natuurlijk echt niet ermee kan leven maar dat is ff afwachten nog! We zijn nooit te oud om te leren🙌🤪

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 15 okt 2020 20:43

Je staat er goed in lijkt mij!
Eerst die troep eruit en kunnen herstellen. Je lijf rust geven en bij laten komen van alle ellende. Je kan altijd nog kijken of je na een herstel periode nog moeite hebt met de grote.
Ik dacht dat mijn leven voorbij zou zijn en ik nooit meer naar de sauna zou gaan. Maar geloof me ik ben zo blij met wat het nu is. Gewoon puur en op weg naar gezondheid.
Liefs essi

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetische borstvergroting)”