Hoi hoi ben Nieuw hier en wil mij even voorstellen!

Als je om cosmetische reden een bv hebt gehad.

Moderators: Essi, Susana

aman33

Re: Hoi hoi ben Nieuw hier en wil mij even voorstellen!

Ongelezen bericht door aman33 » 08 okt 2020 20:31

Luna schreef: ↑
08 okt 2020 17:55
Lieverd, nogmaals, lees je goed in! Lees veel over de werkwijzen die er zijn en maak de juiste beslissing voor jezelf! Lipofilling is echt niet altijd nodig!! Bezoek meerdere artsen. Laat ons weten wat ze zeiden en laat ons je helpen in je besluit. Ga niet af op massaverhalen. Alles heeft 2 kanten.

Het is niet makkelijk en er staat echt heel veel info, maar het is de enige manier om een weloverwogen keuze te maken.

De naam van Selms werd genoemd, prima keuze! Ook Rita Kappel. Heus niet ver van Rotterdam. Kappel opereert in Amsterdam, van Selms ook. Maar ook in Rotterdam zullen er vast goede artsen zijn. Gebruik ons voorbereidingstopic om de juiste vragen aan artsen te stellen. Dat is heel erg belangrijk. viewtopic.php?t=182

Succes!πŸ‘
Hoi Luna,

Ga ik ook zeker doen😊 Dank voor de tips.
Er is zoveel info hier daar neem ik rustig de tijd voor en ik ga op mijn gemakje bekijken waar ik het het fijnste vind en houd jullie op de hoogte!πŸ™ŒπŸ’‹

EvaSarah

Ongelezen bericht door EvaSarah » 08 okt 2020 20:35

Eens hoor met Luna goede voorbereiding is de helft! En ik hoor niets anders dan goeds over dokter Kappel ❀️ Maar ik voelde mijzelf ontzettend op mijn gemak bij dokter van Selms. En ik hoorde van vrouwen uit mijn omgeving goede verhalen en hier op het forum. Hij was de tweede arts die ik bezocht. En lipofilling zie ik heel veel Frank Niessen voorbij komen 😊 ook Amsterdam.

Net als Zusss zegt sommige houden echt lege vellen over en dan is lipofilling echt mooi.

Ik ben ook de operatie in gegaan met de gedachte ik kan altijd nog voor lipofilling gaan nadat ik helemaal ben herstelt! Maar zoals het nu is doe ik het niet, het is toch weer een extra operatie aan je lichaam ❀️

Succes met alles doorspitten en uitzoeken ❀️ Dat heeft mij heel veel gebracht en steun gegeven! Alleen al dat je niet meer alleen sta met alle rare onverklaarbare klachten! En dat er licht is aan de horizon 😘

Liefs EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004

Evie

Ongelezen bericht door Evie » 08 okt 2020 23:28

Zijn dat geruwde implantaten? Weet je dat?
aman33 schreef: ↑
07 okt 2020 11:10
Hoi Evie,

Ik heb de Eurosilicone Matrix implantaten ik dacht 330 CC. In Frankrijk zijn deze al verboden begreep ik maar hier nog niet.

Groetjes

Aman

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 08 okt 2020 23:35

Evie schreef: ↑
08 okt 2020 23:28
Zijn dat geruwde implantaten? Weet je dat?
07 okt 2020 11:10
Hoi Evie,

Ik heb de Eurosilicone Matrix implantaten ik dacht 330 CC. In Frankrijk zijn deze al verboden begreep ik maar hier nog niet.

Groetjes

Aman
Ja klopt!

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 13 okt 2020 11:05

Hoii lieve meiden!

Ik heb afspraken staan voor een consult bij dhr. van Selms in Amsterdam op 12 nov. en dhr. Melenhorst in Utrecht op 25 nov.
Vandaag werd ik gebeld dat ik vanmiddag al langs kan komen bij dhr. van Selms! Ben heel benieuwd! Ik heb de vragenlijst voor het consult overgenomen en zelf nog wat vragen opgeschreven! Zijn er nog dingen waar ik verder nog aan moet denken?

Groetjes,
AmanπŸ€—

Catootje

Ongelezen bericht door Catootje » 13 okt 2020 11:45

Hallo Aman,

Wat fijn dat je ook al een afspraak hebt, en ook zo lekker snel!!!
Ik ben ook naar aanleiding van Radar op deze site gekomen. Ik ben zo blij dat ik per toeval op die uitzending uit kwam en dat deze site bestaat.
Ik heb vorige week ook de haartest opgestuurd, misschien krijgen we gelijkertijd de uitslag. Ik wou het gewoon weten.
Het was voor mij al heel snel duidelijk dat die dingen uit mijn lijf moeten. Bij mij zitten ze er al 18 jaar in. Gelukkig mag ik 9 november al geholpen worden. Ik vind het heel spannend en ook erg spannend wat er over blijft. Ik was destijds ook helemaal plat. Maar dr Visser was daarover best optimistisch.

Heel veel succes!!! en op naar beterschap. Het positieve is dat het altijd beter wordt dan dat het nu is.

Liefst Catootje

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 13 okt 2020 11:46

Succes Aman,
Je gaat goed voorbereid op pad.
Laat even weten hoe het is gegaan.
Liefs essi

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 13 okt 2020 12:02

Catootje schreef: ↑
13 okt 2020 11:45
Hallo Aman,

Wat fijn dat je ook al een afspraak hebt, en ook zo lekker snel!!!
Ik ben ook naar aanleiding van Radar op deze site gekomen. Ik ben zo blij dat ik per toeval op die uitzending uit kwam en dat deze site bestaat.
Ik heb vorige week ook de haartest opgestuurd, misschien krijgen we gelijkertijd de uitslag. Ik wou het gewoon weten.
Het was voor mij al heel snel duidelijk dat die dingen uit mijn lijf moeten. Bij mij zitten ze er al 18 jaar in. Gelukkig mag ik 9 november al geholpen worden. Ik vind het heel spannend en ook erg spannend wat er over blijft. Ik was destijds ook helemaal plat. Maar dr Visser was daarover best optimistisch.

Heel veel succes!!! en op naar beterschap. Het positieve is dat het altijd beter wordt dan dat het nu is.

Liefst Catootje
Hoi Catootje!

Jaaa ik had het wel aangegeven dat ik een maand lang vond en dat had ze gelukkig wel onthoudenπŸ€—
Ik werd ingelicht over de uitzending dus ben ook erg blij dat diegene daarin aan mij gedacht heeft. Spannend he die haartest, benieuwd wat er uitkomt! Zodra ik de uitslag heb deel ik hem hier😘
18 jaar is ook al lang zeg! Fijn dat ze er dan binnenkort uitgehaald worden, ben blij voor je! Fijn ook dat dr Visser er optimistisch over is! Dat geeft je misschien toch een beetje een rustiger gevoel.
dr van Selms is hoop ik ook optimistischπŸ™ˆ vind het wel spannend wat hij gaat zeggen!

Jij ook veel succes!πŸ™Œ we'll keep in touch!😘

Groetjes,
Aman

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 13 okt 2020 12:03

Essi schreef: ↑
13 okt 2020 11:46
Succes Aman,
Je gaat goed voorbereid op pad.
Laat even weten hoe het is gegaan.
Liefs essi
Dankjewel Essie!
Ik laat het jullie weten!😘

Groetjes,
Aman

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 13 okt 2020 17:49

Hoi meiden,

Ik had een super goed gevoel bij dr van Selms. Hij heeft veel ervaring met explantaties, vooral de laatste jaren heeft hij deze veel verricht, ivm steeds meer klachten van vrouwen over de siliconen!
Ik heb het wel moeilijk want ik ga weer terug naar wat ik hadπŸ˜ͺ het kan ietsjes meer zijn maar ik heb niet veel vet. Lipofilling zou ook niet superveel verschil gaan maken en ik denk ook dat het beter is om ze eruit te laten halen en voorlopig mijn lichaam tot rust te laten komen. Maar ik heb wel wat traantjes gelaten net bij thuiskomst ik ben zo bang voor hoe het gaat worden πŸ˜ͺ

Groetjes,

Aman😘

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 13 okt 2020 18:59

13 okt 2020 17:49
Hoi meiden,

Ik had een super goed gevoel bij dr van Selms. Hij heeft veel ervaring met explantaties, vooral de laatste jaren heeft hij deze veel verricht, ivm steeds meer klachten van vrouwen over de siliconen!
Ik heb het wel moeilijk want ik ga weer terug naar wat ik hadπŸ˜ͺ het kan ietsjes meer zijn maar ik heb niet veel vet. Lipofilling zou ook niet superveel verschil gaan maken en ik denk ook dat het beter is om ze eruit te laten halen en voorlopig mijn lichaam tot rust te laten komen. Maar ik heb wel wat traantjes gelaten net bij thuiskomst ik ben zo bang voor hoe het gaat worden πŸ˜ͺ

Groetjes,

Aman😘
Wat fijn dat je een goed gevoel hebt bij hem!
Ja die traantjes....laat die maar lekker stromen, is ook niet niks! Je hebt niet voor niks gekozen voor een bv.
Dat lege platte lijkt mij ook super moeilijk.
Weet je al een datum?

Liefs Mar

Essi

Ongelezen bericht door Essi » 13 okt 2020 19:18

Wat fijn dat je gesprek goed is verlopen. Heb je al je vragen kunnen stellen?
Uit ervaring weet ik dat hij een goede kijk heeft op het uiteindelijke resultaat. Huilen mag, ik denk dat iedere vrouw hier op het forum doet of heeft gedaan. Ik ook, de angst wat het zou gaan worden. Maar de opluchting die ik heb ervaren meteen na de operatie was zoooooo enorm groot. Weten dat je aan herstel kan gaan werken.
Het komt goed, je bent in goede handen bij het hele team daar.
Als je een datum hebt, zet ik je op de lijst.
Liefs essi

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 13 okt 2020 20:39

Mar3kids schreef: ↑
13 okt 2020 18:59
Hoi meiden,

Groetjes,

Aman😘
Ja die traantjes....laat die maar lekker stromen, is ook niet niks! Je hebt niet voor niks gekozen voor een bv.
Weet je al een datum?

Liefs Mar
Ja pfff ik voel me even een beetje onrustig!😳 ik weet nog niet of ik verder wil kijken bij andere pcs. Misschien maakt het mij juist nog onrustiger! Dus even alles laten bezinken.. morgen weer een dag!
Bij welke artsen ben jij al geweest? En voelde dat goed?

aman33

Ongelezen bericht door aman33 » 13 okt 2020 20:54

Essi schreef: ↑
13 okt 2020 19:18
Wat fijn dat je gesprek goed is verlopen. Heb je al je vragen kunnen stellen?
Uit ervaring weet ik dat hij een goede kijk heeft op het uiteindelijke resultaat. Huilen mag, ik denk dat iedere vrouw hier op het forum doet of heeft gedaan. Ik ook, de angst wat het zou gaan worden. Maar de opluchting die ik heb ervaren meteen na de operatie was zoooooo enorm groot. Weten dat je aan herstel kan gaan werken.
Het komt goed, je bent in goede handen bij het hele team daar.
Als je een datum hebt, zet ik je op de lijst.
Liefs essi
Ja ik heb al mijn vragen kunnen stellen en hij was ook erg duidelijk in het geven van de antwoorden! Ja echt he wat is dat enorm moeilijk om ineens zulke beslissingen te moeten gaan nemen! Fijn dat je zoveel opluchting had na de operatie, ik had de voor foto's ook meegenomen en hij zei het gaat weer net zo worden ze gaan niet hangen.. nee dat kan ook niet want ik had geen borsten.. maar ergens hoop ik toch dat het meevalt en ik ietsje meer heb dan ervoorπŸ™ˆ Het team daar was ook erg aardig en begripvol een warm badje daar vond ik!.
Ik laat het weten als ik een datum heb! Ik twijfel nog een beetje of ik nog even naar 1 andere pc moet gaan!. Maar ik ga het eerst even laten bezinken allemaal.

Groetjes,
Aman😘

Mar3kids

Ongelezen bericht door Mar3kids » 13 okt 2020 21:38

13 okt 2020 20:39
Mar3kids schreef: ↑
13 okt 2020 18:59
Hoi meiden,

Groetjes,

Aman😘
Weet je al een datum?

Liefs Mar
Ja pfff ik voel me even een beetje onrustig!😳 ik weet nog niet of ik verder wil kijken bij andere pcs. Misschien maakt het mij juist nog onrustiger! Dus even alles laten bezinken.. morgen weer een dag!
Bij welke artsen ben jij al geweest? En voelde dat goed?
Hoi
Ik had een afspraak bij Selms, maar heb die afgezegd en kan 27 Oktober bij dokter Kappel terecht.
Ik was lichtelijk in paniek nadat ik besloten had dat ze eruit moeten 😁.
Na veel gelezen te hebben hier, heb ik op voorhand een goed gevoel bij dokter Kappel en Selms, maar bij haar kan ik eerder terecht.

Liefs

Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetische borstvergroting)”