Voorstellen Emerald

Als je om cosmetische reden een bv hebt gehad.

Moderators: Essi, Susana

Emerald

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door Emerald » 06 jun 2020 13:27

Jij beschrijft precies wat ik denk Luna. Het is toch een teken dat je immuunsysteem op volle toeren draait en dat vind ik verdacht.
Bij mij is enkel mijn bloed onderzocht en daar komt bijzonder weinig uit aan allergenen.

Gelukkig is het nu nog allemaal vrij mild maar ik vrees dat dit misschien erger wordt als ik niet laat explanteren.

Ik ga binnenkort maar eens een 2e consult plannen bij Dr. Niessen.

Dank voor al jullie steun!

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 07 jun 2020 11:17

Uit je bloed hoeft niks te komen, dat maakt de diagnose zo lastig.
Ik denk dat je sowieso ook even langs een dermatoloog moet voor een plakproef https://www.diakonessenhuis.nl/onderzoeken/plakproef
Maar ook daar hoeft niet perse iets uit te komen...
Toch is het verstandig, zodat je de stoffen waar je wel op reageert, gaat vermijden.
Zijn je darmen goed? Er is een nauwe relatie tussen de darmen en je huid.

Succes en wacht niet te lang! Je immuunsysteem is duidelijk aan het protesteren!

🌈🌕

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 07 jun 2020 17:29

Hoi Emerald

Ik herken het branden ook. Ik had het in mijn borsten en oksels.
Ik ben nu bijna 3 welen geleden geexpanteerd en het branden is bij mij helemaal weg. Niet meer gehad vanaf dag 1 na de operatie.

Ook de twijfel herken ik.....komt het wel echt door de siliconen. Had ik in het begin en toen ik net op dit forum terecht kwam ook heel erg. Maar al snel was ik ervan overtuigd dat ze er hoe dan ook uit moesten omdat het alleen maar erger zou worden. Alle onderliggende dingetkes in je lichaam worden erger door de siliconen.
(Alsof dat ook vergroot wordt, hahaha)(grapje)

Fijn dat je hier terecht bent gekomen. Je kan alles vinden wat je nodig hebt. Lees alles goed door. Ookal is het veel.

Succes en sterkte op jou weg
Liefs Sammie

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 18 jun 2020 18:41

Hoi, ik verwijs je naar het verhaal van Maja, dan zie je dat zij de klachten opnoemt die jij aan het ontwikkelen bent...
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... safspraken

Laat de siliconen niet je leven gaan vergallen alsjeblieft!

X Luna

Emerald

Ongelezen bericht door Emerald » 19 jun 2020 17:23

Dank voor de tip Luna!
Voor mij is het wel duidelijk inmiddels. Liefst zou ik ze morgen laten verwijderen maar helaas moet ik in juli een andere urgente operatie ondergaan. Dat moet echt eerst. Daarnaast zal ik ook even moeten sparen vrees ik.
De laatste maanden een hoop kosten gehad.
Ik hoop me in het najaar te kunnen laten opereren.

Ook nog spannend want ik sta voor een groep kleuters en niemand weet op mijn werk van mijn implantaten. Dat wil ik ook graag zo houden.
Het moeilijke is dat de band met mijn leidinggevende en collega’s wel zo is dat ze ongetwijfeld gaan vragen ‘waaraan word je dan geopereerd?’ Een antwoord dat het privé is zou alleen maar meer opvallen...
Zeker met de personeelstekorten van nu wil ik het ook voor een vakantie laten doen. Dan hoef ik er hopelijk maar 2 weken aan te plakken.
Moeilijk allemaal....

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 19 jun 2020 17:29

Heel veel succes met de operatie die je volgende maand hebt, wat het ook is.🍀🍀🍀

Zelf heb ik ook niks op mijn werk verteld, moeilijk maar het beste 😉😉 Heb "gewoon" gezegd dat ik het voor mijzelf wil houden.
Laat ze maar denken,doen mensen toch wel.

Denk je nu aan de Kerstvakantie omdat dat 2 weken is?
Je kan er altijd "een griepje" aan vast plakken in de winter. 😉😉

Succes hoor!
🌼🌸🌼
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖

Dorie

Ongelezen bericht door Dorie » 19 jun 2020 17:35

Hoi esmiralda
Ik ben in januari geexplanteerd door dr niessen. Ik had geen klachten maar wilde er graag van af!
Kan me voorstellen dat met jou werk lastig is, omdat je niet zomaar vrije dagen kan opnemen. Ik zelf heb 3 weken "vakantie" gehad. Ik werk ook met kinderen en volgend dr niessen kon ik na 2 of 3 weken wel weer aan het werk (als ik lipo gedaan had). Dus misschien eerst kerstvakantie en dan inderdaad nog een week extra?

Ik ga mogelijk toch nog voor lipo. Niet voor de grote, maar omdat de vorm van mijn borsten nu vrij raar is. Dr niessen had mij overigs wel lipo aangeraden. Om de huid mooier te krijgen en tegen deuken. (Precies wat dus nu het probleem is) Ongeveer 100cc per borst ivm weinig vet.
Succes met alles
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 19 jun 2020 17:59

Ik begrijp het.
Misschien heb je wat aan dit topic viewtopic.php?t=1760
En deze viewtopic.php?t=2648
Succes en sterkte!!💗🌈☀️

Emerald

Ongelezen bericht door Emerald » 20 jun 2020 19:57

Ja ik denk dat de kerstvakantie dan de beste optie is. Jammer van de feestdagen maar met een week ‘griep’ er voor- of achteraan. Lukt het wellicht...
Aan de andere kant zal ik dan ook moeten verzinnen waarom ik ineens een stuk voorzichtiger ben met wilde kinderen, de fietsen en karren niet buiten kan zetten en ook gym geven wordt lastig vrees ik.

Dat wordt een hoop gelieg helaas. Ik zie er alleen helemaal niets in om alles eerlijk op te biechten.

Dorie

Ongelezen bericht door Dorie » 20 jun 2020 20:54

Wat is dan nu het advies van wat je wel en niet mag? Ik werk met jonge kinderen, dus ook veel tillen, bukken ed. En volgens niessen zou ik na drie weken weer gewoon kunnen werken. Heb geen ervaringen ermee, want ben uiteindelijk niet voor lipofilling gegaan en alleen van explantatie. Dat herstel viel reuze mee...

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 20 jun 2020 21:22

Je kunt altijd nog iets zeggen van dat je bijvoorbeeld geblesseerd bent geraakt aan je armen en daardoor bepaalde houdingen, bewegingen etc. niet mag doen. Gevallen met schaatsen ofzo.

Snap je ze goed dat je het niet wilt opbiechten.

Komt goed!
🌼🌸🤗

Dorie

Ongelezen bericht door Dorie » 20 jun 2020 22:49

Last van je rug.... dekt ook veel en lekker vaag. Dat heb ik tegen mij. Kinderen gezegd

Emerald

Re: Voorstellen Emerald

Ongelezen bericht door Emerald » 28 jun 2020 14:51

Ik heb besloten om toch inderdaad te gaan voor een operatie om privé-redenen. Ik ga er wel bij vermelden dat het medisch noodzakelijk is.
Stel ik krijg een complicatie oid en het gaat langer duren dan krijg ik straks problemen. Bij de bedrijfsarts zal ik alles eerlijk uit de doeken moeten doen natuurlijk.
Ik moet natuurlijk na 2,5 ook nog wel een poosje voorzichtig aan doen, niet tillen ed.

Qua cupmaat zal het niemand opvallen verwacht ik. Al sinds dat ik met de gedachte speel mijn implantaten te laten verwijderen, en dat is al even, draag ik al niet voorgevormde bralettes. Ik verwacht dat als ik gewoon weer een goede voorgevormde beha ga dragen niemand het gaat merken.
Misschien een tip voor degene die zich daar zorgen om maakt.

Sammie

Ongelezen bericht door Sammie » 29 jun 2020 09:42

Ik denkd at dat orima is. Zo heb ik het ook gedaan op mijn werk toen.
De bedrijfsarts moet wel alles weten en de mijne advisrmeerde me zelfs om niks inhoudelijks te melden. Je hebt er recht op om het voor je te houden dus prima hoe jij het gaat doen.
Je zegt wat er is zonder dat je zegt wat er is......
Je liegt niet maar kiest ervoor om privé privé te houden en dat mag.
Dus, 👍

Liefs Sammie

Zusss

Ongelezen bericht door Zusss » 29 jun 2020 13:54

Emerald schreef:
28 jun 2020 14:51
Ik heb besloten om toch inderdaad te gaan voor een operatie om privé-redenen. Ik ga er wel bij vermelden dat het medisch noodzakelijk is.
Stel ik krijg een complicatie oid en het gaat langer duren dan krijg ik straks problemen. Bij de bedrijfsarts zal ik alles eerlijk uit de doeken moeten doen natuurlijk.
Ik moet natuurlijk na 2,5 ook nog wel een poosje voorzichtig aan doen, niet tillen ed.

Qua cupmaat zal het niemand opvallen verwacht ik. Al sinds dat ik met de gedachte speel mijn implantaten te laten verwijderen, en dat is al even, draag ik al niet voorgevormde bralettes. Ik verwacht dat als ik gewoon weer een goede voorgevormde beha ga dragen niemand het gaat merken.
Misschien een tip voor degene die zich daar zorgen om maakt.
Ik heb het ook zo gedaan;
Medisch noodzakelijke operatie maar wel dat ik het voor mijzelf houd.
Ik hoor ook van niemand iets. Heb ook een goede BH na een tip hier die ik jou ook kan adviseren, de Rosa Faia mousse BH voorgevormd. Héél fijn. Zonder beugels😉

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetische borstvergroting)”